Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateistit eivätkä uskovaiset pysty selittämään sudenkorentoa

Vierailija
24.03.2024 |

Meillä on fossiileja että sudenkorennot olivat valtavia ja sitten ne pienenivät nykyisen kokoisiksi. Mikään annettu teoria ei selitä niiden pienemmistä . Mutta ne ovat pieniä nykyään.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tosiaan perehtynyt sudenkorentoihin, joten en pysty selittämään niiden evoluutiota millään tavalla. Tämä pätee itse asiassa melkein kaikkiin eliöihin, ei minulla ole aavistustakaan miten ne ovat kehittyneet.

Se ero minun ja uskovaisen välillä toki on, että en edes yritä väittää että tietäisin mitä on tapahtunut tai miten.

Toinenkin ero sinulla mahdollisesti on verrattuna uskovaisiin. Uskot siihen tieteen ominaisuuteen, että se kyseenalaistaa jatkuvasti itseään ja siksi löytää tulevaisuudessakin vielä ratkaisuja asioihin, mitä emme tänään tiedä.

Vierailija
82/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi selittää?

Kysyis biologilta, niin ei tarttis ihmetellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri, joka on aika kykenevä monilla aloilla ja ihan keskivertoälykäs(ehkä jopa ihan älykäs) mutta:

Hänellä ei ole kielitaitoa.

Hänelle englanninkielinen käyttöohje voisi yhtä hyvin olla latinaa.

Kerran aloin kääntää hänelle erään koneen käyttöohjetta, hän tempaisi vihkosen kädestäni:

"Se on ulkomaankieltä, ei sitä kukaan voi ymmärtää!"

Kreationistien ja salaliittoteorioiden kannattajien suhde tieteeseen on usein samanlainen.

T:nimim. Assburger

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän