*^*ELOISAT ja perjantai-pulinat*^*
Kommentit (23)
Samaa mieltä opemamman kanssa, että ihanaa kun eloisat olemme niin aktiivisia, luen kanssa kaikki jutut vaikka joka päivä en ehdi itse kirjoittaa.
Täällä on poika herännyt kuuden pintaan niin kuin jo tavaksi on tullut, mutta ihme kyllä isompi nukkuu vielä; Ei ole ennen tätäkään ihmettä nähty että tyttö ei herää aamulla pojan huuteluihin viimeistään! Jaa, nyt sieltä kuuluu jo heräilyn ääniä:)
Harrastusg; Vähissä on tällä hetkellä....Pyrin käymään kävelyllä ystäväni kanssa edes kerran viikossa, tämä vauva-sivuilla päivittäin käynti tietty yksi harrastus. Apua, siinäpä ne lyhykäisyydessään! Joskus vielä minäkin kaikkea kivaa alan taas harrastamaan-Pilates kuulosti ihanalta kun jotkut käytte ja jooga saattas olla kans rentouttavaa.
Mutta nyt kahvin ja aamupuuron laittoon, mars mars!
emppusimppu ja äidin hihasta kiinni pitävä Elmeri
Tänään on taas siivouspäivä, eli imuroin kerran viikossa koko talon ja pyyhin pölyt, joka toinen perjantai pyyhkäsen myös lattiat. Päivittäin kerään leluja ja suurimpia roskia lakasen. Kaappeja siivoilen inspiraation mukaan, lasten vaatekaapit kävin eilen läpi ja siirsin varastoon pienet. Lasten vaatekaapit ovatkin ainoat järjestyksessä olevat kaapit, muilla ei mitään väliä;) Ikkunat tulee pestyä kerran vuoteen keväisin. Sauna ja pesuhuone tarvittaessa sekä aina jouluksi ja juhannukseksi, vaikka emme niitä juhlistaisikaan kotona.
Mukavaa perjantaipäivää kaikille!
täytyy alkaa valmistella uloslähtöä, mutta nopeasti perjantain mietintöjä...
Tällaisia pieniä arjen hupeja tähän perjantaiaamuun....esikoinen väänsi tortut keittiön pöydän alle juuri kun oltiin ryhtymässä aamupalalle...olin vaihtamassa yövaippaa ja touhu näytti siltä että iso hätä on tulossa kun meni sinne pöydän alle, mutta ajattelin ettei mitään tee kun ei suostu potallekaan menemään, mutta kyllä vain ja iloisesti totesi sitten tuloksen " kakka tuli" ...
Sitten luulin ostaneeni kivat potkuhousut Kirpulle huuto.netistä, mutta osoittautuivat tosi pellehousuiksi =D niin leveää mallia...sitäkin sitten naureskelin itsekseni kun tyttö on hukkua housuihinsa =) no mahtuupahan villahousut alle =)
sitten vähän vakavampaakin...eilen katselin kymppiuutisia ja melkein jokainen uutinen kosketti tätä ilmaston lämpenemistä. En ole ollut erityisen vihreä ajatuksissani ennen mutta nyt lasten myötä sitäkin on alkanut enemmän ajattelemaan ja käytännössäkin on tapoja tullut vähän parannettua, mutta ei sitä oikein voi silmiään enää tuolta asialta ummistaa...
nyt siis pukemispuuhiin ja tuonne pikkupakkaseen...tulee kait se talvikin vihdoin =)
petraelena ja kirppu 2307
Perjantaiaamua kaikille!
Meillä viimeyö meni piiitkästä aikaa yhdellä syötöllä. Kyllä oli eri olo aamulla nousta, kun sai kunnon yöunet nukkua. Luka on nyt muutamana iltana saanut puuroa, jonka uskon vaikuttaneen yöuniin.
Calathean g: Luen yleensä kaikki viestit ja usein itsekin ehdin vasta iltasella kirjoittelemaan.
siivousg: Tykkään kyllä järjestyksestä ja siististä kodista, mutta en kuitenkaan jaksa kokoaikaa olla siivoilemassa. Pari-kolmekertaa viikossa imuroin, perjantaisin pesen myös lattiat. Lasten leluja ja pientä siivoilua päivittäin.. Mutta ne kaapit! eivät meinaa tällä mammalla pysyä järjestyksessä. Lasten vaatekaapit ovat ainoat, joita kehtais vieraillekin olla availemassa ;)
Meijän pikkumies ryömii! Hassu on tyyli: Peppu ylös, nyrkki suuhun, kovan ääntelyn säestämänä pönkää jaloilla vahtia ja nenilleen etiäpäin. Eli vauhti ei onneksi vielä päätä huimaa. Mutta paikoillaan ei enää viihdy lattialla ollenkaan ja välillä pitää nostaa hengästynyt poika syliin lepäilemään.
Desibelit täällä nousee, palailen ehkä myöhemmin!
Hallas ja äänekkäästi ryömivä Luksu
Minen tiijä mistäpäi nyt tulee, mutta tuo pikkunen on tod. hankalanolonen tänä aamuna! Kiukuttelee koko ajan... Oiskohan tuo rytmin muutos vaikuttanut. Sain pojan nukkumaan eilen vasta tuossa yhdeksän pintaan, silloinkin hirveän huudon kera. Sitten poika nukkuikin tuonne puoli kolmeen nätisti, söi ja jatkoi uniaan tuonne kuuteen asti. Sinänsä MAHTAVAA, kun vertaa noihin neljän aamuihin. Mutta nyt on pelkkää huutoa! Taidan lähteä laittamaan tätä poppoota pihalle, kun konstit on loppu! Jospa se siitä :)
Ukollakin olisi viikonloppuna synttärit ja lahjasta ei minulla tietoakaan? Tai no ajattelin lahjakorttia vaikka Intialaiseen päähierontaan, katotaan nyt.
Tarttee mennä, desibelit on katossa ja kakkonenkin touhuaa jotain omituista tuolla!
Eria
Olen lähes päivittäin seurannut keskustelujanne, mutta olen toooosi laiska kirjoittamaan. Te olette kyllä ihme ihmisiä kun teillä jää aikaa vielä kirjoittaakin jotain lukemisen lisäksi. Itselläni ei ole kuin kolme lasta ja silti tuntuu että kaikki aika menee kotitöihin ja kerhoon kuskaamiseen jne. Ulkoilun aikaa olisi aikaa kirjoittaa, mutta kuka niitä lapsia silloin vahtisi ja itse en uskalla jättää lapsia yksin ulos. Meillä on kyllä suojaisa piha, mutta silti,kuka noista huimapäistä tietää...
Aika monet tuntuu aloittaneen jo kiinteät eloisillensa. Vieläkö täällä on porukkaa joka menee täysin pelkästään imetyksellä? Itse en ole vielä laiskuuttani jaksanut aloittaa kiinteitä, kun tuo maito tuntuu riittävän ja kasvu on aivan hurjaa. Kolmesta kilosta aloiteltiin ja nyt 5,5 kk:n ikäisenä on jo 8,5 kg plakkarissa. Voisikohan tuota täysimetystä ajatella jatkavansa yli puolen vuoden, kun vauva kerta kasvaa hyvin. Meidän kaksi aikaisempaa lasta on ollut pahasti allergisia ja en ole voinut olla imetys dieetillä näin pitkään, kun oma paino on laskenut kohisemalla alipainon puolelle. Nyt kiinteitten aloitus vähän pelottaakin, kun aikaisempien kanssa se on vaan tuonut miljoonasti lisää ongelmia. Tiedättekö ketään joka olisi täysimettänyt yli tuon maagisen puolen vuoden? Meillä neuvolan täti ei tiedä voiko jatkaa pelkällä rintamaidolla, kun sen mielestä kiinteitä olisi hyvä aloitella jo 4kk:n iässä.
Se siitä. Meille tänne Savon perukoille on vihdoin tullut talvi. Ihanaa! Pääsee vihdoin hiihtämään ja luistelemaan. Nyt Milja hermostuu lattialle ja tirppana on kastellut koko kylppärin, joten täytynee mennä katsomaan katrasta...
:)Marusha
Mie tiedän yhden äidin joka on imettänyt lasta yli puolen vuoden, aloittivatkohan kiinteet 7kk iäsää... ja hyvin on tämä tyttönen kasvanut. Äiti imettää nyt myös tandemina.
(näin " harrastusten" lomassa kirjoitteli hän ;))
Eka galluppeihin!
CALATHEA: Minä myös käyn aina tarkistaan aamulla vielä edellisen päivän pinon. En monestikaan edes iltasella enää käy koneella.
SIIVOG: täällä siivoillaan ku jaksetaan. Imuroin 2xviikko sekä pesen vessat. Pölyt ja lkattiat pyyhin n. 2 krt kk. Ennen siivosin lattiasta kattoon joka viikko, mut enää ei jaksa/ehdi/viitsi....
HARRASTUS: Aloitin lihaskuntojumpan. Lisäks tavoitteena olis käydä 1 krt viikossa salilla ja uimassa. Voidaan käysä miehen työpaikan kuntosalilla koko perhe. Sakun kans lisäks vauvauinti ja tänään alkaa muskari!! (JÄNNITTÄÄ!!!)
Olikos vielä muita.. en jaksa muistaa.
Meillä levottomat yöt jatkuu. Varmaankin hampaita pukkaa. Eilen yöllä laitoin jo supon, ku itki niin kovin. Rauhottuikin sitten. Mä oon niin pinna kireellä kun unenvajaus. Ukolle herppaan joka hemmetin asiasta, seki ihan kypsänä muhun. No onneks joskus helpottaa, se on melko varmaa ;) Sitä ootellessa... =)
Niin joo, PICAPICA: Mistä päin olet?`Kun ehdotit tota Kokkolaa kesätapaamispaikaksi, niin rupesin miettiin, et ooks jostain siit läheltä?? Täältä meiltä 100 km Kokkolaan.
Jep, mutta mä lähen nyt ripustaan pyykkei. Son moro!
Ikarus ja Saku.
PINOT KYLLÄ luen, kaikki mitkä on jääny välistä jne. Jos en kaikkee ehdi kunnol lukemaan niin aikankin silmäillen käyn jokaisen tekstit läpi jotta tiedän missä mennään :). Nykyään saa jo itekin sen verta öisin nukkuu, jotta tulee ne yöselostuksetkin luettuu ;).
SIIVOTAAN kerta viikkoon. ei miun energia riitä enempää. pesukoneet sit pyörii jatkuvasti ja leluja raivailen vähän väliä aivan turhaan kun yks pyörremyrsky aina iskee niihin samantein.
Olikos muuta???
MARUSHALLE vielä tosta imettämisestä että tämä henkilö josta kirjoitin, seikkailee tällä vauvapalstalla Porenn nimimerkillä. Ja hän voi kertoo siule enempi omista kokemuksistaan jos vain haluat. (Ihan vaikkas johonkin meidän päivän pinoon jos kellään ei ole mitään sitä vastaan?)
SYÖTTÖTUOLIIN meillä siirrytään kun 6kk kasassa, ja jos vaan tyttö siinä hyvin nököttää, tyynyllä pienennetään istuinosa sopivaksi.
juupelis kuupelis, pitää tuo pyykkikone pistää peseytymään, on niin likanen jotta ei viitti enää pyykätä sillä kohta...
hanneli taasen
Calathean PINOGee: luetaan täälläkin edellisen päivän pinot ihan loppuunsa asti. Sitten ei välillä ehdikään kirjoittamaan kun lukemiseen uppoaa senverta aikaa. Mutta tosi mukavaa on lukea viestejä joka tapauksessa.
Tämä mamma on tänään melkein vapaalla *tuuletusta* kun pikku2 lähti mummille yökyläilemään. Koululainen ja vauva (sekä tietysti mies) ovat kyllä kotosalla mutta se on melko luppoa verrattuna uhmailijan viihdytykseen.
Ihan ihmeissäni oon että mitäs nyt tekisi. Hommaa ois vaikka kuinka; valokuvien valkkaamista koneelta kehitykseen, naistenlehtien ja kirjan lukua, vaatekaapin järjestelyä ja sitten sitä ihan perussiivous-harrastusta =) Ja Elämä käsissä -ohjelma odottaa videolla katsomistaan. Taidan aloittaa tuosta telkkarista...
Nyt kiljuu meitin hampaanpukkaaja. Ei muuta kuin hyvää perjantaita kaikille!
t.Tuuli ja Elisa
meillä kaikki ihan ok..aamusta iida itkeskeli mitä lie..otin sylkkyyn ja hyssytin/laskin punkkaan niin jatkoi hetken unia.
eilen mulla oli pinna niiiiiin kireellä että karjuin kaikille! en tajuu,oikeesti tuntu että järki lähtee kohta,onneksi pääsee hiukan tuulettumaan huomena,ehkä se auttaa?! :) ei sillä että väkipakolla haluun eroon ltytöistä mut tekee varmaan ihan hyvää,saadaan keskittyy miehenkaa ihan toisimme,yöllä ;D
mulla vahva epäily että iida tekee hampuleita,kitisee ja hinkkaa kokaika jollain..jaahas taas hyssyttää vaunuja :S
Saku nukkuu vieläkin. Kohta pitää herättää, että ehditään sinne muskariin. Voi vinetto, että mua jänskättää!!!! Mä oon jotenkin niin paniikissa aina tommosista. Eli HANNELIko se sanoi samaa.. Samassa paatissa ollaan ;)
Ihanaa, ku nää perjantait on vapaata koulusta, niin saa vaan öllötellä.. tosin tää on just tätä ettei sit muuta ku surffaa. Mä kävin äsken hobbarin sivuilta ettiin sisäliikkiskenkiä ja löysinkin sieltä dieselin farkut (kappas vaan, ku sattuikin) Mut tiedoissa oli et lahkeen sisäpituus 91 cm!!!! Ei kai se voi olla??!! Yritin soittaa asiakapalveluun, mutteivat vastanneet. Mulle olis kyl sit ihan unelmafarkut, ku mul pitää olla pitkät housut muuteskin, ku oon tämmönen hongankolistaja.
joo.. ei mulla niinku mitään asiaa oo. Täällä vaan tuhlailen palstatilaa. Pitäisköhän mennä herätteleen tuo ukkeli ja lähtee sinne muskariin. PANIIKKIA PUKKAA =)
..sit mä vielä kuvittelen tulevani kesäkinkereille.. Just joo.. kuolen jännitykseen 100x sitä ennen.
Ikarus taas.
Ja tämäkin viesti meni tuonne pääsivulle, hyvin menee, mutta menköön..
Moikka taas pitkästä aikaa!
Lueskelen aktiivisesti pinoja, mutta en oikein saa itsestäni irti, että kovasti itse kirjoittelisin.
Nyt mulla onkin ollut parin päivän ajan pinna ihan älyttömän kireällä, kun tuntuu, että poika ei viihdy sekuntiakaan missään. Niin paitsi sylissä kanniskellen. Argh. Hampaat ehkä, vatsa ehkä, kyllästymistä ehkä. Voi kun ne osais kertoa, hammas (niinpä ;) ) kiristää. Onko muilla samaa. Yöt menee kuitenkin kohtuullisesti, joten mistään kovin vakavasta ei liene kyse.
Me ollaan nyt varovaiseti maisteltu muutamaa kiinteitä vuoden vaihteesta asti, joten voihan tuo levottomuus liittyä siihenkin, kun meillä tätä allergiaa on ilmassa. Energiansa poika saa kyllä rintamaidosta, koska kiinteiden määrä on pysynyt ihan vain maisteluannoksina. Pian joudutaan tosin pitämään taukoa, jotta saadaa maitoaltistukset tehtyä. Jos vaikka löydettäis joskus pojalle korvike, niin sitten voidaan ryhtyä kiinteiden etsimiseen paremmin.
G: Miten muut eloisat viihtyvät? Onko hankalia päiviä? Onko kiinteillä ollut vaikutusta?
Harrastus-G: Yritän käydä jumpassa pari kertaa viikossa. Siinä se sitten onkin. Siivous voitaneen lukea myös minun harrastuksiini. Tykkään kovasti, että kotona on siistiä, mutta viime aikoina siitä on joutunut tinkiä. Varsinkin viime päivinä..
Aiemmin oli puhetta hiusten lähdöstä. Täällä myös kampaillaan niitä kolmea jäjellä olevaa.
Mukavaa viikonloppua! (Vali-vali viestistä huolimatta)
T. Pate06 ja poitsu 5kk
Niinpä niin.. täällä siis odotetaan jo kovasti alkavaa viikonloppua, kun mieskin ennättää taas olla kotona monta päivää meidän tyttöjen viihdyttäjänä.=) Aino nukkuu ekoja päikkäreitään ja äiti ei kun surffaa..
Eilen en ennättänyt pinoutua ollenkaan kun kaveri poikansa 3,5kk kanssa oli kylässä. Oli taas ihanaa saada seuraa päiväksi, äideille hiukkasen aikuista seuraa välillä.
HARRASTUKSISTA oli juttua.. minä käyn noin 3 kertaa viikossa kuntosallilla, jumpassa yleensä. Balletone on oikein ihana aikuisille tarkoitettu balettiryhmä, hurjan tehokasta keskivartalolle! Muita harrastuksia minulla ei sitten oikeastaan olekaan, no ulkoilu tytön kanssa tietysti ja ne aha niin ihanat kotihommat!=) Niin ja telkkarin suurkuluttaja ole myöskin..
ISTUTTAMISESTA sen verran, että minä olen istuttanut tyttöä sylissä jo jonkin verran. Punkee itseään koko ajan muutenkin istumaan ja seisomaan. Tytön lempipuuhaa onkin istua äidin sylissä lukemanssa aamulla lehteä. Lehden sivut rapisevat niin ihanasti!
PINOJEN LUKEMISESTA.. Luen kyllä aina kaikki kirjoitukset. Joskus kun jää päivä tai kaksi väliin pyrin selaislemaan läpi vanhatkin pinot. Jokaisen kirjoiukset siis luen, vaikken aina ihan kaikkeen komentoikkaan. Paljon olen saanut neuvoja ja vertaistukea teidän teksteistänne!!
SIIVOUKSESTA sitten, kerran viikkoon pyrin hiukkasen perusteellisemmin kämppää siivoamaan. Kylppärin pesut ja imuroinnin teen noin kaks kertaa viikossa. Luuttuaminen on nykyään jäänyt huomattavasti vähemmälle kuin ennen, mikä lie laiskuus iskee aina siinä vaiheessa kun pitäis alkaa luuttuamaan lattiat..=)
Sitten kyselisin itse sellaista, notta onko kellään kokemuksia siitä että soseiden syöntiin tulisi takapakkia? Meillä neiti syönyt alusta saakka kunnon ruokahalulla melkeinpä kaiken mitä oon tarjonnut. Nyt muutaman päivän ajan kuitenkin syljeskellyt oikeastaan kaikkea mitä tarjoan. Maitoo kyllä uppoaa, mutta soseet jostain kumman syystä ei maita.. Mikä lie? Onko muilla kokemusta tälläisesta?
Tulipas taas selostettua omaa napaa.. Palstatilaa siis muillekin..
Päivän jatkoja kaikille!
MeiMii ja Kuorsaava Aino=)
iida kääntyy selältä masullee itse!!!!!wow,tätä on pakko tuulettaa :)
kullä isi on yllättyny kun tulee töistä...
Mukavaa, että tänään päästiin oikein kerhoilemaankin eli taistelu flunssaa vastaan on jo hyvin voiton puolella.
Tässä sitä syödään Fazerin sinisiä konvehteja kun sain lahjaksi (eihän toki itse voi sellaisia herkkuja ostella :)). Pitää nyt syödä ne 400-500cal vai mitä se nyt olikaan mitä menee tällaisen pienen neitosen ylläpitoon suklaana ;) Meillä kun meni flunssan kanssa noiden kiinteiden menekki ihan takapakkia ja maitoakin tuntuu olevan ylimäärin pitkästä aikaa kun olen sitä pakastimeenkin vähän saanut. Mutta siellä on sitten vähän pahan päivän varalle jota voi sitten syöttää isänsä vaikka kun keksin jotain saunailtaa tyttökavereiden kanssa tms.
PALSTAGEE: Melkeistä joka päivä tulee seurattua mitä täällä tapahtuu, mutta joskus se on vaan pikalukua ja toisinaan jätän myös lukemisen väliin kun tähän voi mennä yllättävän paljon aikaa. Yritetään ettei oltaisi niin nettiriippuvaisia kuin jossain lehtiartikkeleissa on kerrottu että ihmiset voi olla.
Pia ja tyttö 5,5kk
Huh! Eilen sitten olin koko päivän kuumeessa (sitä tuo keskiviikon huono olo meinas). En kummiskaan tainnu saada kuin kylmää, kun nuhaa tms. ei ole tullut. Toivon mukaan poika ei saa nyt mitään pöpöä! Löysä vatsa sillä oli yöllä. Varmaan parsakaalit ei oikeen toimi sen masussa. Olen nyt antanut vain vähän hedelmäsosetta päivisin. Huomenna kokeilen kukkakaalisosetta. Sitten jos se tekee vatsavaivoja niin jatkan vain maissilla ja perunalla sekä hedelmäsoseilla. (onpas vieläkin tuskanhiki, kun kirjottelee...)
Odottelen kuumeisesti, että tuo poitsu alkaisi kääntyä jo selältä vatsalleen! Kyljelleen kyllä menee joka paikassa, missä on selällään, mutta masulleen ei älyä vielä tupsahtaa. Kun laitan sen masulleen, niin alkaa kauhee ähinä ja hymyily ja sitten yrittää ryömiä eteenpäin...mutta ei onnistu. he!
k..h.p: ihanaa kun Iida on oppinut uusia temppuja.
HARRASTUSG: minä olen nyt ainoastaan tehnyt vaunukävelyjä ja ne on olleet tunti-kaks kestoltaan. Aloitan käymään salilla tuossa helmikuussa ja sitten Spinningissä, joka on mun lemppari ollut ennen raskautta. Juoksukielto on vielä maaliskuulle, mutta sitten aloitan senkin todella. Odotan innolla kesän juoksutapahtumia.
Poika nukkui tänään ennätyspäikkärit...3h ! Minäkin sain levätä kunnolla.
t: Pia ja Patrik 040906
Pääsinpä pitkästä aikaa tännekin sivuille kurkkaamaan, ja tuttua väkeähän täällä näyttää edelleen pyörivän. Vähän vierailevana tähtenähän minä tässä oon ollut, josko nyt saisin vähän aktiivisemmin osallistuttua jutteluunkin =) Täällä siis oleskelemme E-P:llä, minä, mies ja kolme muksua.
Gallupeja näytätte kehittäneen joka lähtöön, kannanpa korteni kekoon siis minäkin. Pinoja en ole viimeaikoina pahemmin lueskellut, koneelle pääsy kun on ollut vähän niin ja näin. Ulkona olen siis jutuistanne kuin tenavien pihalle väsäämä lumiukko =)
Harrastukset ovat jääneet kyllä pahasti taka-alalle arjen pyörityksessä. Jumpassa käyn kerran viikkoon ja kotona yritän liikkua sen mitä pystyn. Järjen koetan pitää suurinpiirtein raiteillaan väsäämällä jonkinlaisia käsitöitä - jos aikaa riittää.
Siivoaminen on ollut yhtä tuskaa tämän talven, kun kuraa on kulkeutunut talon perukoille asti vaikka mitä olet tehnyt. Muutenkaan en ole mikään himosiivooja, kerran viikkoon kämppä läpi imurin ja mopin kanssa riittää mulle mainiosti. Tavaroita järjestellään sitten innostuksen mukaan...
Meillä neiti 5,5 kk istuu kyllä jo aikalailla täysin sylissä ja satunnaisesti mummulakäynneillä syöttötuolissa. Makuuasentoon ei saa millään muuten kuin nukkumaan. Lattialla mennään pyörimällä eteenpäin kunnes ollaan jonkin tuolin tai sohvan alla jumissa - ja sitten menee hermot...
Kiinteää oon antanut öitä rauhoittaakseni suunnilleen kahden kuukauden ajan, eka kuukausi tosin oli pelkkää maistelua, muutama lusikallinen iltaisin. Nyt syödään yksi kiinteä ateria (perunaa, porkkanaa ja kukka- tai parsakaalta) päivässä, ennen päikkäreitä annan sitten vielä joko pikkuisen puuroa tai sitten hedelmää, riippuu mitä kaapissa on. Kasvun ja maidontulon kannalta ei periaatteessa olisi ollut tarvetta vielä tuolloin aloittaa kiinteää, mutta yöt olivat jo niin rikkonaisia, että katsoin parhaimmaksi olla kiusaamatta itseäni ja lasta. Kiinteisiin saattaa kyllä tulla pitkiäkin takapakkeja, meillä ainakin kyllästytään samaan makuun hyvinkin äkkiä. Vaihtelua - ja sitkeyttä - kehiin, niin kyllä se siitä!
Neiti availee nyt siihen malliin äänijänteitään, että taitaa olla maitohörpyn paikka... Perjantain jatkoja kaikille tasapuolisesti!
Picapica ehdotti juu Kokkolaa ja siihen minäkin kiinnitin huomiota,sillä olen asunut lapsuuteni Kokkolassa ja minulla on siellä paljon sukulaisia,samoin Vaasassa...
Opemamma
Mitenkäs se viikko taas vierähti...Mitään en ole kerennyt oikein tehdä ja taas pukkaa viikonloppua. Meillähän viikonloppuisin mies on aina töissä,mutta nyt on sunnuntain vapaalla,kun kolmosen 4v synttäreitä juhlitaan.
Pitääpä oikein kehaista eloisia,kun ollaan niin aktiivista sakkia muihin pinoutujiin verrattuna, pinot ovat aina mahtavia ja keskustelu vilkasta ja ennen kaikkea täältä saa sitä kaipaamaansa vertaistukea. Ihana lukea viestejänne, CALATHEAn g:hen vastaukseksi: minä luen aina kaikki viestit, viimeisintä myöden vaikka en joskus saisi aikaiseksi kirjoitella mitään.
Siivouksesta...ja harrastuksista...Minä olen siivous" -hullu" ja siivous on myös tämän kotiäidin " harrastus" :) Meillä on aina siistiä ja tavarat paikoillaan, tunnustan...Silitys on toinen harrastukseni...Jostakin minun on omaa aikaa otettava ja kun siivoan tai silitän mies tai isommat lapset katselevat pikkuisten perään auliisti. Olen aikoinani ollut varsinainen liikuntahirmu, mutta lasten syntymän myötä olen joutunut tyytymään steppaamaan (lasten ulkoillessa) oman pihan portailla ja vaunuttelemaan reippaasti. Siivoukseen se energia sitten purkautuu nykyään:) Kirjoja luen aina kun se on mahdolliosta. Melko vähissä ovat meikäläisen harrastusmahdollisuudet:(, mutta ehtiihän sitä sitten taas,kun lapset kasvavat.
Jaaha ja taas tuo Leevi on sitä mieltä, että äidin tietokone sukcs, pakko mennä...
Pirteää perjantaita kaikille!
Ope ja Leevi 2808