Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäoikeudenmukainen Suomi

Vierailija
24.03.2024 |

Kuinka moni maksaa veroja ja miten paljon? 

Miten paljon keskimäärin maksaa kansalainen veroja? Tärkeä asia, jota ei kerrota, vaan salataan.

Eikö kansalaisten pidä olla samassa asemassa? Samaa kohtelu kaikille!

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko hyvinvointivaltio kustantaa suomalaiselle veronmaksajalle?

Valtio kustantaa joillekin koulutuksen, joillekin sairaanhoitoa (vain osa sairaalahoidosta täytyy maksaa itse), joillekin lapsilisät ja joillekin lähes kaiken. V.m. tapahtuu muita reittejä pitkin kuten Kelan tai sossun kautta.

Jep. Kyllä ne hyvätuloiset ja hyvissä ammateissa olevat saa julkisista sairaaloistakin paljon parempaa hoitoa kuin köyhemmät. Köyhät käännytetään ovelta kotiin, jos päivystykseenkin koitat mennä.

Vierailija
42/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usalla lienee velkaa se 65000 dolaria per asukas ja hyvin menee?

Kuinka monta vuotta heillä pitää mennä hyvin, että sinä uskot sen?

Katsoppa usalaisten tuloeroja eri kaupungeissa. On siellä toimeentuleviakin mutta useissa kaupungeissa järkyttävä huumeongelma. Ylen sivuilla vasta juttu siitä.

Kaikki lähti käsistä kun määräsivät työntekijöille kipulääkkeeksi tablettimuotoista morfiinia. Siellä ei voi olla töistä pois edes sairaana.

Sitäkö haluat suomeenkin?

Siihenkö veronmaksuhalukkuutesi perustuu, että sinut on peloteltu? Sinulla ei taida olla mitään ensi käden tietoa Usan tilanteesta. Jos olet ikinä edes käynyt ko. maassa niin jotenkin rajoitetusti olet nähnyt sitä eloa. Kertomasi asiat eivät

No ihminen joka omistaa maata yms omaisuutta pärjää hyvin ilman "holhoavaa" valtiota, mutta miljoonat osattomat syövät samaa ruokaa lokkien kanssa, myyvät persettä ja vetävät cräkiä - ehkä ne tykkää siitä?

-Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkoja pitäis tasoittaa, sitten kaikki vois maksaa saman verran veroja. Nykyään palkat on tosi epätasa-arvoiset. Jotkut pomot tienaa kymppitonneja kuussa peukaloita pyörittelemällä ja jotkut toiset raataa aamusta iltaan ja saa vain tonnin kuussa. Yleensä se pomo voi vielä tienata kymppitonninsa näiden orjina raatavien ansiosta. Kaikille sama palkka, niin sitten voi maksaa samat verotkin ja tukia ei tarvita.

Muistelen, että koulussa opiskelin ahkerasti, kun suurin osa imppaili ja lintsasi. Haluat, että jatkossa kaikki heittää hommat pas kaksi.

En usko juttuasi pomoista, jotka saa liikaa palkkaa. Mitä minä olen nähnyt niin he ovat kaikista tarkimmin palkattu arvonsa mukaan. Tottakai aina on poikkeuksia, mutta suorittavassa portaassa osuus ylipalkatuista on suurempi. 

Raataminen Suomessa tietysti myös aika oma valinta. Itse olen ruumiillisesti kevyehkössä työssä, vaikka olen mäkin aikanaan siivonnut ne p-skat. Itse tosin koin esim. ne siivoojan hommat suorastaan rentouttaviksi ja meditatiivisiksi.  

Vierailija
44/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoppa usalaisten tuloeroja eri kaupungeissa. On siellä toimeentuleviakin mutta useissa kaupungeissa järkyttävä huumeongelma. Ylen sivuilla vasta juttu siitä.

Kaikki lähti käsistä kun määräsivät työntekijöille kipulääkkeeksi tablettimuotoista morfiinia. Siellä ei voi olla töistä pois edes sairaana.

Minkähän takia työelämän pitää olla kaikkialla tällaista orjapiiskurihommaa joka kaikkein vähiten soveltuu ihmisille, koko systeemi on täysin viallinen ja pitäisi romuttaa ja rakentaa koko toimeentulojärjestelmä

Valta on aina kansalla. Suomessa kansa on vasemmistolaista, eli ihan sitä olette saaneet mitä olette tilanneet. 

Tukekaa sitä meininkiä mitä haluatte ja rakentakaa sitä. Ei siihen mitään vallankumousta tarvitse. Alatte itse toteuttamaan sitä. 

Vierailija
45/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia työelämän pitää olla kaikkialla tällaista orjapiiskurihommaa joka kaikkein vähiten soveltuu ihmisille, koko systeemi on täysin viallinen ja pitäisi

paskapuhetta, kyllä hallinto tietää kepulikonstit jolla kansan tahto vesitetään, joten äänestämällä ei voi vaikuttaa yhtään mihinkään, tarvitaan muita keinoja esim. erottaa tämä orpon sekopäätyrannihallitus.

Vierailija
46/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me joudumme nyt tinkimään elintasostamme, ja vanhaan ei ole paluuta. Verovarat eivät tällä hetkellä riitä mam.ujen elättämiseen. Jostain ne rahat on revittävä.

Vierailija
47/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän takia työelämän pitää olla kaikkialla tällaista orjapiiskurihommaa joka kaikkein vähiten soveltuu ihmis

kuka puhui äänestämisestä. Raha maailmaa pyörittää ja kansa itse kantaa rahansa maailman rikkaimmille. Senkus lopetatte. 

ai niin mutta sitten pitäis ostaa omalta naapurilta ja sehän ei vetele että se mitään saa.. 😉

Vierailija
48/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei ole mitään mieltä tehdä niin kauan kun palkat tahallaan pidetään niin matalalla, ettei sillä järkevästi pärjää tai pysty parantamaan elintasoaan, menemään eteenpäin elämässä ja vain yritysten ahneuden ja itsekkyyden takia.

Pieni porukka on kahminut yritysten tuottavuushyödyt itselleen jo 80-luvulta lähtien ja työntekijät on jätetty täysin osattomaksi tästä:

https://www.hs.fi/talous/art-2000010287742.html

Eihän jos työelämässä on näin epäreilu tulonjako niin ei motivoi kyllä yrittämäänkään yhtään mitään, turhaa vaivaa vaan josta itse et hyödy mitään. Pelkkää vedätystä ja kusetusta, näin ei ihmisiä kohdella eikä motivoida!!

Vierailija
49/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä ei ole mitään mieltä tehdä niin kauan kun palkat tahallaan pidetään niin matalalla, ettei sillä järkevästi pärjää tai pysty parantamaan elintasoaan, menemään eteenpäin elämässä ja vain yritysten ahneuden ja itsekkyyden takia.

Pieni porukka on kahminut yritysten tuottavuushyödyt itselleen jo 80-luvulta lähtien ja työntekijät on jätetty täysin osattomaksi tästä:

Eihän jos työelämässä on näin epäreilu tulonjako niin ei motivoi kyllä yrittämäänkään yhtään mitään, turhaa vaivaa vaan josta itse et hyödy mitään. Pelkkää vedätystä ja kusetusta, näin ei ihmisiä kohdella eikä motivoida!!

Ymmärrän, tyhmä paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä. 

Itse olen silti mieluummin tyhmä. Jokainen voi sentään tehdä omassa elämässään oikein. Se on miehen kunnia eikä uhriutua. 

Vierailija
50/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me joudumme nyt tinkimään elintasostamme, ja vanhaan ei ole paluuta. Verovarat eivät tällä hetkellä riitä mam.ujen elättämiseen. Jostain ne rahat on revittävä.

Yhdenvertaista pitää olla. Sen pitäisi olla koko valtion perusta. Miten tällainen systeemi on rakennettu? Läpinäkyvää touhua surkimuksilta. 

Vierailija
51/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen taloudellinen ahdinko alkoi 90-luvun alussa. Eli alkeislaskennon perusteella n. 34 v sitten. Pitkäksi on venynyt.

Vierailija
52/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ungefär 1/10 av befolkningen är nettobetalare. Ca. 20.000 sådana emigrerar årligen. I gengäld får ni muntra unga med skägg och brottsregister. Lycka till.

Vierailija
53/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta turhanpäiväinen valitus. Mikä hitto teitä ikuisesti negatiivisia ihmisiä vaivaa kun jaksatte etsimällä etsiä ongelmia?

Vierailija
54/57 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen silti mieluummin tyhmä. Jokainen voi sentään tehdä omass

Ei siinä työnteossa mitään väärää ole, mutta vedätyksessä on. Jos raadat töissä kroppasi rikki turhan takia samalla kun porvari voi paksusti sinun työsi ansiosta, kyllä se on sellainen vääryys ettei sitä voi hyväksyä. Työstä on tekijän saatava kunnollinen korvaus, koska ei se työ ilmaiseksi tule tekijällekään.

Vierailija
55/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen silti mi

Mene sinä riistäjä pummi töihin, niin saat kokea itse sitä riistoa! Joka toinen päivä orjatyötä nollakorvauksella, kun loikoileva eliitti ei tee mitään kenenkään eteen. Pitää huolen vain ruokapöytään tulemisesta. 

Vierailija
56/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta paljonko naapuri maksaa?

Kunhan se ei saa enemmän kuin minä niin kaikki on hyvin.

Vierailija
57/57 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko hyvinvointivaltio kustantaa suomalaiselle veronmaksajalle?

Valtio kustantaa joillekin koulutuksen, joillekin sairaanhoitoa (vain osa sairaalahoidosta täytyy maksaa itse), joillekin lapsilisät ja joillekin lähes kaiken. V.m. tapahtuu muita reittejä pitkin kuten Kelan tai sossun kautta.

Jep. Kyllä ne hyvätuloiset ja hyvissä ammateissa olevat saa julkisista sairaaloistakin paljon parempaa hoitoa kuin köyhemmät. Köyhät käännytetään ovelta kotiin, jos päivystykseenkin koitat mennä.

Jaa enpä tiedä onko Suomen systeemi parempi, missä ihan avoimesti harrastetaan teatteria, tehdään rikoksia terveydenhuollossa. Henkilökohtaisten näpäytysten ja vainon paikka tuo julkinen terveydenhuolto Suomessa. Valitettavasti myös vakavien rikosten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi