Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä mökkeily on tylsää?

Vierailija
24.03.2024 |

Erikseen tietysti ne, jotka asuvat kaupungissa tai kerrostalossa. Itse asun omakotitalossa, ja mielestäni mökkeily on äärimmäisen tylsää. En ymmärrä mitä hienoa siinä on. Varsinkin nykyaikaisessa mökissä, jossa on juokseva vesi ja kaikki hienoudet. Vaikka olisi rantamökki niin ei sekään tee siitä sen hienompaa. Samat hommat voi tehdä kotona kuin mökilläkin.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut mökkeilijätyyppi. Olen kyllä yrittänyt, mutta se ei vaan ole kaikkien juttu.

Vierailija
2/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotiasujana tosiaan ei mitään tarvetta mökkeillä, tosin Lapissa välillä asutaan kaverin mökillä. 

Kaikki mukavuudet täytyy toki olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää.

Vierailija
4/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroinkin jo itse mikä ongelma on. Eli sinulla ei ole mökilläsi yhtään mitään tekemistä. 

Vierailija
5/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan olen mökillä. Tapailen ystäviä, käyn heidän kanssaan syömässä, kahvilla tai lenkillä. Yhden ystäväni kanssa olin juuri teatterissa. Lähden ulos lakaisemaan lumia rappusista, haen takka- ja saunapuita sekä pääsiäiskoristeet. Loppuillan tuijotan telkkua ja teen käsitöitä. Viihdyn hyvin. 

Vierailija
6/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaillaan olen mökillä. Tapailen ystäviä, käyn heidän kanssaan syömässä, kahvilla tai lenkillä. Yhden ystäväni kanssa olin juuri teatterissa. Lähden ulos lakaisemaan lumia rappusista, haen takka- ja saunapuita sekä pääsiäiskoristeet. Loppuillan tuijotan telkkua ja teen käsitöitä. Viihdyn hyvin. 

Näitä saa tehdä kotonakin, ellei asu kerrostalossa. Osan voi tehdä sielläkin. 

Vierailija
7/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että sulla (ja muilla) on talo jossa voi asua kuin mökillä. Kotoisaa. Vielä jos näkisi kivan maiseman ja aaltoja lähistöllä.

Vierailija
8/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just se juttu mäkkeilyssä, et taida ymmärtää?

Vierailija
9/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tätä olin sanomassa. Että se tylsyys siellä mukavaa onkin. Ei ole pakko tehdä mitään. Mukavaa vastapainoa arjelle, vaikka ymmärränkin täysin, ettei ole kaikkien juttu. Ei ollut aiemmin minunkaan. Ja meillä on sähkötön, vanha mökki. 

Vierailija
10/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että on tylsää? Ehkä tämä pätee sitten niihin joiden arki on todella hektistä, ja mökille mennään rauhoittumaan. 

Vierailija
11/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa eikä mua saisi mökille kirveelläkään. Ällöttää jo koko sana. Mieluummin lähden kaupunkilomalle Eurooppaan.

Vierailija
12/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökilläni on sähköt että saa jääkaapin ja kahvinkeittimen toimimaan. Sähkövaloja pidän päällä vain kun on pakko, rakastan kynttilänvaloa. Perusaskareisiin joutuu näkemään vaivaa. Huussi pihan perällä. Puuhailen puutarhassa, kannan vettä ja puita, saunon ja uin. Ja nautin. Enkä koskekaan viihde-elektroniikkaan. Puhelimeen vastaan, jos satun olemaan kuulolla kun se soi. Mökkinaapureita on, mutta ei näköetäisyydellä. Emme vaivaa toisiamme. Ihana rauha. Eikä ole koskaan ollut tylsää.

Vierailija
13/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tavallaan. Toiset nauttii äidistä ja toiset tyttärestä. Toiset mökistä ja toisia ei saisi pois kaupungin keskustasta.

Vierailija
14/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan taajamassa omakotitalossa ja tälläkin hetkellä mökillä.

Ihana olla täällä omassa rauhassa.Viihdytään liiankin hyvin.Liekö kohta tarvitaan koko omakotitaloa.

Vierailija
15/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tätä olin sanomassa. Että se tylsyys siellä mukavaa onkin. Ei ole pakko tehdä mitään. Mukavaa vastapainoa arjelle, vaikka ymmärränkin täysin, ettei ole kaikkien juttu. Ei ollut aiemmin minunkaan. Ja meillä on sähkötön, vanha mökki. 

Mutta kyllähän siellä mökilläkin täytyy välillä siivota ja laittaa ruokaa ja kaikkea muuta. Miksi siihen tarvii mökin että voi olla tekemättä mitään?

Vierailija
16/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin mökkeilyssä juuri siitä rauhasta, ehkä sitä voi tylsyydeksikin kutsua. Että pääsee työviikon jälkeen lataamaan akkuja irti kotimaisemista; saunomaan, tuijottamaan järvenselälle ja ihmettelemään luonnon pieniä juttuja. Ettei ole kiire mihinkään.

Vierailija
17/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin epäterveiden ihmisten henkinen hyvinvointi ja olemassaolon perusta perustuu jatkuvaan stressiin ja ärsykkeeseen. He tuskin mökillä osaisivat aikaa viettää.

Vierailija
18/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että sulla (ja muilla) on talo jossa voi asua kuin mökillä. Kotoisaa. Vielä jos näkisi kivan maiseman ja aaltoja lähistöllä.

Oon kerrostaloasuja, meiltä on kyllä järvinäköala.

Makuasioitahan nää on. En kaipaa sitä ylimääräistä työtä mitä mökin omistamiseen liittyy. Siitä pitäis sit pitää huoltakin. Ja siellä pitäis viettää aikaa. Mieluummin vaihtelevat kohteet lomille ja viikonloppubreikille. Vaikka kyllä meillä kotonakin on hyvä olla.

Vierailija
19/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä touhua Suomen ilmastossa,kesällä paarmat/hyttyset kimpussa. Yök.

Matkustan mielummin varmaan aurinkoon kunnon lomalle!

Vierailija
20/48 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tykkää laskettelusta, vaikka minä en? Miksi joku haluaa asua kerrostalossa, kun kerran minä en halua? Miksi joku katsoo kauhuleffoja, kun minä niin niistä mieleni pahoitan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän