Heinola: olisiko hyvä paikka asua? Työt Lahdessa.
Liikunnalliset pojat 10v ja 15v. Sekä ulkoilusta, veneilystä ja kulttuuristakin pitävät vanhemmat.
Voisimme muuttaa Lahteen jossa tulee olemaa. työpaikat, mutta pohdimmekin jos muuttaisimme Heinolaan. Eikös välimatkan aja nopeasti ilman pahempaa ruuhkaa? Olisi uudet koulut lapsille ja hyvät liikuntamahdollisuudet ja voisimme lasten muutettua elää leppoisaa elämää pikkukaungissa. Miltä kuulostaa? Uskaltaako sieltä ostaa 80-90-luvun okt tai rivitaloa? Mitkä sellaisia alueita?
Kommentit (63)
Nuoret eivät osaa käyttäytyä ja illalla voi olla vaarallista. Myös iso todennäköisyys että lapsi menee huonoihin porukoihin yläasteen perusteella. Olen kuullut että paljon tappeluita ja päihteiden käyttöä, myös nuoret eivät kunnioita bussikuskejakaan! Ihan hetki sitten hakkasivat yhden, löytyy uutisista jos haet. Myös itse kaupunkina tosi mauton, asuin siellä 15 vuotta ja ei kyllä ollut mikään maailmanmullistava kokemus, talvella tosi tylsä mesta nuorille.
Mistä saitte Lahdesta töitä? Se on lottovoitto
Suosittelen Hollolaa esim.Tiilikangas tai Tiilijärvi.
Miten surkeilla autoilla ajatte, jos 30km suuntaansa moottoritietä tuntuu raskaalta? Ostakaa auton kokoinen auto. Minulla ei ole ikinä ollut tuon lyhyempää työmatkaa. Eihän tuossa ehdi kuin juuri auto vasta lämmetä niin on jo perillä. Lyhyt matka.