Neuroleptit, pysyviä tai pitkäaikaisia haittoja...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittavaikutuksina valtava painonnousu sekä veriarvojen ( kolesteroli ja sokeri koholla) huononeminen. Lääkkeen lopetuksen jälkeen paino tipahti normilukemiin ja veriarvot korjaantuivat. Ketipinorista vieroittuminen oli hirveetä ja unen palautuminen normaaliksi vei useita kuukausia.
Millä annoksella ja kuinka kauan söit? Mihin sairauteen söit?
Pitkävaikutteista 600mg päivässä useita vuosia, psykoosiin. Unet tosiaan palautui hiljalleen, pari ekaa viikkoa nukuin 2-3 tuntia yössä Tenoxin voimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittavaikutuksina valtava painonnousu sekä veriarvojen ( kolesteroli ja sokeri koholla) huononeminen. Lääkkeen lopetuksen jälkeen paino tipahti normilukemiin ja veriarvot korjaantuivat. Ketipinorista vieroittuminen oli hirveetä ja unen palautuminen normaaliksi vei useita kuukausia.
Millä annoksella ja kuinka kauan söit? Mihin sairauteen söit?
Pitkävaikutteista 600mg päivässä useita vuosia, psykoosiin. Unet tosiaan palautui hiljalleen, pari ekaa viikkoa nukuin 2-3 tuntia yössä Tenoxin voimin.
Miten nukuit tenoxin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Minun kahdella tuttavalla neuroleptit lihottaneet valtavasti. Tukiainenkin kertoi lihoneensa neuroleptien takia.
Yksi tuttu oli ennen todella kaunis, sitten määrättiin neuroleptejä ja muuttui valtavaksi valaaksi. Todella surullista! Epäilen että lääkärit tahallaan määräävät näitä halutessaan tuhota jonkun ulkonäön!
Joku tuolla kertoi myös alkoholisoituneensa käytön aloitettuaan. Näin myös tutulle ja Tukiaiselle kävi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kahdella tuttavalla neuroleptit lihottaneet valtavasti. Tukiainenkin kertoi lihoneensa neuroleptien takia.
Yksi tuttu oli ennen todella kaunis, sitten määrättiin neuroleptejä ja muuttui valtavaksi valaaksi. Todella surullista! Epäilen että lääkärit tahallaan määräävät näitä halutessaan tuhota jonkun ulkonäön!
Joku tuolla kertoi myös alkoholisoituneensa käytön aloitettuaan. Näin myös tutulle ja Tukiaiselle kävi!
Neuroleptit aiheuttavat muun muassa masentuneisuutta.
Kuka näitäkin alapeukuttaa? Olen nukkunut alle 10 tuntisia viikkoja kohta puolen vuoden ajan. Paraneeko tämä tästä enää edes niin että nukkuisin edes pari tuntia yössä.
Vierailija kirjoitti:
Lihominen on pahin.
Minä syön neuroleptejä joka päivä, olen lihonnut paljon mutta tulen laihtumaan hyvällä ruokavaliolla
Vierailija kirjoitti:
Sä olet jankuttanut tätä jo varmaan vuoden. Etkö ole vielä saanut tarpeeksi huomiota?
Sun mielestä mistään asiasta ei saisi keskustella. Haukut kaikkia jankkaajiksi.
Esimerkkejä?