Omien hiusten leikkaaminen itse
Minulla on polkkatukka jonka pituus ei ole läheskään olkapäähän asti. Hiukset ovat ohuet mutta kasvavat melko nopeasti. Otsatukkakin on suora eli kokonaisuus on mahdollisimman helppo leikata kampaajalle. Minulla on aika pitkään ollut ikävä olo aina siinä vaiheessa, kun pitäisi varata aika kampaamoon.Vaikka olen sanonut, että on pieni työ niin varaa aina puoli tuntia ja hinta on sen mukainen. Kampaaja koettaa leikatessaan parhaansa mukaan vitkutella, että saisi aikaa kulumaan.
Kun minulle tuli liian huono niin päätin leikata hiukseni itse suihkun jälkeen, kun tukka on märkä. Olipas helppo homma ja jäljessäkään ei ole valittamista. Siihen meni korkeintaan 10 minuuttia (ehkä 5 min.) Olen erittäin tyytyväinen ratkaisuuni! Muistelen hyvin pettyneenä erästä paikkaa, jossa poikkesin uutena asiakkaana ja ei tullut kysyttyä hintaa etukäteen. Maksaessa näin hinnastosta, että otti korkeimman hinnan. Erittäin kummallista, kun leikattavia malleja on kuitenkin huomattavasti vaativampiakin.
En ole käynyt kampaajalla kahteenkymmeneen vuoteen. Ystäväni on kampaaja, hänelle usein ihmettelen miksei voi kuunnella asiakkaita. Jos toivoin ettei polkkaa, ei hoitavia shamppoita, hoitoaineita, tai tupeerattua pehkoa niin juurikin nämä sain. Pahus🤨