Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ nainen onko sinulla haluttomuutta vai

Vierailija
24.03.2024 |

enemmän haluja kuin ennen?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tietää, kun mies on ollut haluton jo monta vuotta, eikä ole ollut seksiä vuosiin hänen päätöksellään.

Yksin minun haluni ei yleensä herää, vasta kun joku mielestäni kiinnostava mies osoittaa haluavansa minua. Uskon että haluaisin silloin ihan normaalisti.

N50+

Tuossa on siis ehkä vastaus. Jos seksuaalisuutesi on täysin reaktiivista, mies on ehkä kyllästynyt olemaan se subjekti. Olen itse puhunut päivänsäde ja menninkäinen -ilmiöstä, missä miehen rooli on olla himoava subjekti ja naisen passiivinen keimailija. Jossain vaiheessa mieskin voi haluta olla se objekti. 

Vierailija
22/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 54 v. 26 vuotta oltu naimisissa, 27 vuotta yhdessä. Mies pani ennen kuin kani, seksiä oli 4-5 kertaa viikossa mutta ajan myötä hälle on tullut sairaus, joka vaikuttaa. Ja varmaan fyysisesti raskas työkin. Seksiä nykyään parin viikon välein, lomilla selkeästi virkeempää.... Joskus mun tekisi mieli vähän useammin, mutta laadun suhteen ei ole valittamista. Hellyyttä meillä on kyllä paljon, päivittäin halataan ja viikonloppuisin otetaan päiväunet lusikassa. 3 lasta muuttaneet jo kotoa kaikki. 

Ei parisuhde ole pelkkää seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuodet 47-56 täysin haluton ja ihan tyytyväinen tilanteeseen. Sitten iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ihastus ja halut heräsivät erittäin voimakkaana. Elämä on kummallista.

Vierailija
24/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haluttanut aina ja haluttaa edelleen

Vierailija
25/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan enempää voi enää haluta kun minä. Mutta on ihmeellistä, että  haluan  just ja nimenomaan omaa miestäni...mutta syynsä siihenkin on;mieletön rakastaja, joka antaa päivittän monia rjähtäviä orgasmeja, pyytämättä! Hänelle yleensä riittää 1 päivässä, mutta sanoo sen ollevan iso.

Ihmeellinen on ieheni, monasti sanoo, että odota, saat kohta toisen, kolmannen jne. Nälkö tuntuu kasvavan syödessä!

Rakastamme ja himoamme toisiamme yhä vaan.

Vierailija
26/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun koohoon kommentti on kuultu, puuttuu enää panopate joka kertoo vaimosta, sopimuksesta, jonneista, mankelipilluorgasmeista, vässyköistä ja piilohomoista sekä kaikista muista miehistä jotka ovat syyllisiä vaimojensa haluttomuuteen.

Popcornit esiin.

Vierailija
27/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys miksi olet seksipalstalla?

Vierailija kirjoitti:

Halut, mitä ne on, syötävääkö?

Olen 62 vuotias ja 9 vuoteen ei ole haluttanut, joten ei ole ollut myöskään seksiä. Välillä ihmetyttää, että miten tuo mies viitsii olla kanssani, varsinkin kun on 7 vuotta minua nuorempi. No, kai sillä joku vakipano on tai jotain. En tiedä, eikä kyllä kiinnosta.

Vierailija
28/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen suhde kun loppui ylättäen vuosia sitten niin en sen jälkeen ole juurikaan ajatellut seksiä, seuraa saisin todella helposti mutta ei vaan kiinnosta. Haluan että tunteet on mukana ja pelkään kiintyä enää kehenkään.

Mikä saa sinut kiinnostumaan seksi-palstasta?

Vierailija
29/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun koohoon kommentti on kuultu, puuttuu enää panopate joka kertoo vaimosta, sopimuksesta, jonneista, mankelipilluorgasmeista, vässyköistä ja piilohomoista sekä kaikista muista miehistä jotka ovat syyllisiä vaimojensa haluttomuuteen.

Popcornit esiin.

Siitäkö sinä saat tyydytyksesi, tiettyjen ihmisten haukkumisesta seksipalstalla? 

Vierailija
30/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä miehellä,ei ole koskaan, ikinä mitääan asiaan liittyvää, vain tuo meuhkaaminen. Voisi ajatella, että onkateellinen muiden ihmisten sekielämästä, itsellään varmaanei ole ollenkaan.

Vierailija
31/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus loppui siihen kun jätin inhottavan haukkuvan ja pelkästään vaativan mieheni. Seksi oli jäänyt pariin kertaan viimeisen 5 vuoden aikana. Viimeiset 2v oli täysin ilman edes suukkoa. Kaikki tämä, koska mies ei kuulemma kihottunut minusta. Omatkin halut olivat täysin kuolleet ja luulin sen kuuluvan ikään. N.2 viikkoa sen jälkeen kun olin päässyt miehestä eroon, havahduin suorastaan himon aaltoon. Tajusin, että mies oli tukahduttanut haluni ja ne heräsi nyt uudestaan henkiin. Haluja on enemmän kuin koskaan sitten 15v. Olen ollut nyt n.vuoden sinkku, mutta harmi vaan että haluilleni ei ole löytynyt kohdetta. 

N.52

Vierailija
32/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on määrätty että seksipalstasta "saa" olla kiinnostunut vain sellainen henkilö jolla itsellään on (ainakin omasta mielestään) aktiivinen seksielämä?

Näkee että syystä jostakin kaihertaa se, että liian moni +50 nainen on tässä ketjussa ilmoittanut ettei seksi enää kiinnosta. Syynä voi olla se, että kysyttiin onko +50 naisilla haluttomuutta vai ei. Vastaajat ovat naisia, ja ikää +50. Jotenkin näyttää siltä että vain vastaus jossa hehkutetaan halukkuuden nousseen vaihtarien jälkeen, on kelvollinen. Semmoinenkin vastaus vielä menettelee jossa haluttomuus laitetaan miehen syyksi, tai että mies on haluton. Sen sijaan vastaus jossa todetaan että ei kiinnosta enää, onkin sitten "väärä" vastaus. Kuitenkin, tutkimusten mukaan yli puolet tämän ikäryhmän naisista kärsii tai on kärsinyt haluttomuudesta. Vielä pahempaa on jos joku nainen sanoo, ettei kärsi haluttomuudesta ollenkaan, päinvastoin se ettei ole seksiä on oikein mukavaa. Se vastaus onkin sitten totaalisen väärin, että ilkeääkin!!

Olisiko aika tunnustaa että kaikki naiset, kuten eivät miehetkään, ole samasta muotista tehtyjä? Niin ikään, olisiko  hyväksyttävä se että erittäin moni nainen ei enää halua seksiä plusviisikymppisenä? Nyt tuntuu siltä että monelle palstan vakionaiselle/miehelle tuon asian kuuleminen on kuin henkilökohtainen loukkaus, joka heittää epäilyksen varjon heidän omankin halukkuutensa ylle. Tästähän ei ole kysymys. Jokainen puhuu vain omasta puolestaan. Seksistä ja seksuaalisuudesta voi olla kiinnostunut vaikkei itse enää aktiivi- iässä olisikaan.

Vierailija
33/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisostani tulee vaihdevuosien alkaessa tuollainen seksin suhteen, etsin jonkun toisen naisen tarpeittani tyydyttämään. Tämä on ihan varma asia.

Mieheni sanoi seurustellessamme, että tulee ero, jos seksi loppuu.

No se onkin hän, josta on tullut haluton ja joka onnlopettanut srksin.

Elämä on arvaamatonta. Se voitkin ihan hyvin olla sinä, jolla testot tippuvat ja tulee masennusta ja haluttomuutta 

MInulle mies sanoi kanssa kun oltiin 30+, että jos seksi hiipuu niin hän hakee sen muualta tai ero. Aivan täysin ala- arvoinen uhkaus. Miehellä alkoikin itsellä hyvin pian erektio ongelmat ja niilee ei tullut loppua. Hän alkoi olla kireä ja kuvitteli minun tietenkin pettävän (niinhän hän olisi itse tehnyt) 10v päästä kyllästyin ja jätin miehen,  kun miestä ei saanut edes halata, koska luuli että vonkasin seksiä. Sanotaanko näin, että karma kosti hänelle.

Vierailija
34/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostu himojani häpeämään olkoon joku ukko sitten miten ilkeä tahansa. Eikä suostu miehenikään!

Vierailija
35/36 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.. 52vuotias 

Eronnut muutama vuosi sitten. Luulen, että halut on isommat kuin nuorena. Ainakin viime vuosina kokelunhaluisuus tullut mukaan ja estottomuus.

Haluja on paljon ja myös pääsen niitä toteuttamaan. 

En aio enää sitoutua, seuraa löytyy. 

4 vakituista joiden kanssa harrastetaan erilaisia juttuja. Ei ole siis puutetta.  Ajan puutetta pikemmin..

Enkä ole edes mitenkää erityinen ulkonäöltäni  ja pehmustettakin löytyy. 

Vierailija
36/36 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävuodet 47-56 täysin haluton ja ihan tyytyväinen tilanteeseen. Sitten iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ihastus ja halut heräsivät erittäin voimakkaana. Elämä on kummallista.

Olisi tosi hienoa löytää tuollainen 56+ halukas nainen. M63

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän