Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko iso red flag jos sinkkumies on matkustellut yksin aasiassa?

Vierailija
23.03.2024 |

Filippiineillä, Vietnamissa, Thaimaassa? Ollaan tapailtu pari kuukautta yhden miehen kanssa, nyt hän on taas lähdössä keväällä Filippiineille kolmeksi viikoksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yellow fever-äijä alias pedari. Haluaa sinut kulissiksi hämäämään muka-normaaliin.

Vierailija
2/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset ei voi sietää meitä miehiä, jotka harrastamme matkustelua, JOS matkakohteena ovat Japani, Korea tai muut Aasian valtiot.

Itse käyn vuosittain kerran pari matkalla Japanissa. Nyt lähden syksyllä Okinawaan. Ja jopa toimistolla suominaiset väittävät minun olevan pedofiili, kun olen Suomessa vapaaehtoisesti sinkku, mutta Japanissa harrastan seksiä. :) M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki siellä missää huorissa käydä. T m25

Vierailija
4/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen lippu 

Vierailija
5/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yellow fever-äijä alias pedari. Haluaa sinut kulissiksi hämäämään muka-normaaliin.

Höpö höpö, me halutaan vain Kokea Tyttö!

Vierailija
6/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ TEE SITÄ!

Vierailija
7/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ei voi sietää meitä miehiä, jotka harrastamme matkustelua, JOS matkakohteena ovat Japani, Korea tai muut Aasian valtiot.

Itse käyn vuosittain kerran pari matkalla Japanissa. Nyt lähden syksyllä Okinawaan. Ja jopa toimistolla suominaiset väittävät minun olevan pedofiili, kun olen Suomessa vapaaehtoisesti sinkku, mutta Japanissa harrastan seksiä. :) M25

Nuori mies puhuu totta. Ja kun naiset ovat oikein ryhmässä alanuolittaneet, niin selvästi osuit arkaan paikkaan;

Naisten itsetunto ei kestä miestä, joka panee aasialaisia naisia.

Vierailija
8/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kannattaa passittaa kattaviin sukupuolitautitutkimuksiin ennen intiimiä kanssakäymistä.

Vierailija
9/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt väittäisi, että red flag, mutta todennäköisesti matkakohteista tulisi riitaa, jos suunnittelisimme yhteistä lomaa. En nitmittäin kiinnostuisi reppureissaamisesta aasiassa.

Vierailija
10/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. On punainen lippu.

Vierailija
11/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää IKINÄ suvaitko sinkkumiesten Aasiassa ravaamista! Nostakaa siitä aina möly! Se ei ole oikein, että siellä pannaan 14-vuotiaan näköisiä naisia! Meidän täytyy estää tämän asian normalisointi. Piste!

Vierailija
12/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen joka retosteli thaimaanreissuillaan. Sanoin että ei mitään vikaa jos vain naisia on pannut mutta ladyboyt ovat out. Mies väitti kivenkovaan että ei penis tee naista jos penis on naisen feminiininen penis. Mietin hetken ja myönnyin: feminiininen penis ei ole maskuliininen ja vieläpä jos se sojottaa feminiinisessä kehossa. 

Vierailija
13/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
14/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin toimiin Sinä olet ryhtynyt kilpaillaksesi ylivoimaisten naispoikien kanssa???????????

Vierailija
15/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiili.

Vierailija
16/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies puhuu totta. Ja kun naiset ovat oikein ryhmässä alanuolittaneet, niin selvästi osuit arkaan paikkaan;

Naisten itsetunto ei kestä miestä, joka panee aasialaisia naisia.

Pedofiili puolustaa toista pedofiilia.

Vierailija
17/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei palstan nisti! Olet jo niin huonossa kunnossa, että et pysty matkustelemaan. Valitettavasti. Mietit vaan päivittäistä annosta ja silloin kun et mieti, olet täällä palstalla. Sinut kun saisi edes ovesta ulos, niin hienoa. Mielikuvitusmatkoilla vielä kykenet käymään, mutta saattaa olla, että sekin puoli aivoista vielä surkastuu muun elämän mukana. 

Vierailija
18/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät harhat sulla ainakin on.

Vierailija
19/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET OVAT PASKAA!

Vierailija
20/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut täytyisi hakata sairaalakuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme