Tindertreffit murentaa itsetunnon
Mies katsoo jo heti pettyneellä ilmeellä. Kertoo kohta, että hänen pitää lähteä. Ei sano mitään jatkosta. Ei laita mitään tinderviestiä enää.
Taidan olla tosi ruma ja ikävä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Minua on useasti sanottu kauniiksi ja söpöksi, työpaikalla, koulussa, kuntosalilla, somessa jne
Olen hoikka, sporttinen, siro, petit kokoinen, isotissinen blondi, pitkät hiukset ja valkaistut hampaat. Minulla on isot vihreät silmät, hyvä iho, ja muhkeat huulet luonnostaan. Pukeudun naisellisesti. Treffeille menen aina pukeutuneena naiselliseen mekkoon ja korkokenkiin, ja olen meikannut ja laittanut tukan nätiksi, ja kynnet on lakatut.
Silti minullekin on käynyt niin, että pari miestä ovat olleet pettyneet, olivat kai odottaneet jotain muuta. Tosin toisaalta loput miehet ovat puolestaan kehuneet ulkonäköä ja monesti ovat tunnustaneet että olen söpö ja seksikäs
Ja olen tapaillut erilaisia miehiä ihan taviksidta rikkaisiin juristeihin ja pankkiireihin. Se rikas juristi ihastui itse kovin mutta en syttynyt koska etsi edustusvaimoa eikä minua kiinnostanut sellainen elämäntapa ja elämä joka pyörii rahan ympärillä. Deitit
Tuleeko sulla yllätyksenä, että makuja on erilaisia? Tiedän monia komeita miehiä, mutta en vain syty heistä romanttisesti. Miksikö? En tiedä. Tuo vetovoima on monimutkainen ja mystinen juttu eikä liity pelkästään siihen, että oletko klassisella tavalla komea/kaunis.
Oletko kuullut psykologiassa tunnetusta ilmiöstä nimeltä vahvistusharha? Se on kognitiivinen vinouma, joka saa meidät etsimään ennakkokäsityksiämme vahvistavaa tietoa ja vaikuttaa miten tulkitsemme tilanteita. Suosittelen tutustumaan.
Pohdin, niin kuin muutama muukin, mahdollisuutta tilanteen virheellisestä tulkinnasta. Eiköhän monia jännitä treffit ja käytös voi olla normaalista poikkeavaa. Miten itse käyttäydyt, kun olet tulkinnut miehen pettyneen sinun ulkonäköösi? Aiempien viestiesi perusteella torjuvasti. Mitäpä mies lähtisi sinuun tutustumaan, jos olet jo yhden katseen perusteella treffien keskeyttämisen kannalla ja käyttäydyt sen mukaisesti.
Tietysti on mahdollista, ettet ole sitä, mitä toinen etsii. Erikoista, että teet joidenkin treffikumppanien käytöksestä päätelmän, että olet ruma ja ikävä. Ei treffeillä olla arvioimassa toista ihmisenä vaan hänen sopivuuttaan kumppaniksi. Toiveita ja makuja on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei laita viestiä, laitatko sinä?. Tilanteessa, jossa mies on näyttänyt tyytymättömyytensä.,
Silloin pitää laittaa kunnon hehkutusviesti kuinka oli niin ihanaa eikä malta odottaa seuraavaa tapaamista <3 ja katsoa miten mies kiemurtelee tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Joo todella outoa on. Jopa rumia miehiä haittaa jos naisella on yksikin finni tai yksi kilo liikaa. En ymmärrä mitä etsivät?! Ilmeisesti vain miss universum iältään 18 vuotta kelpaa miehille.
N27
Hoihhoijaa. Miss universum jankkaaja taas. Näinhän sen täytyy olla. Se olet joko sinä tai miss universum.
Höh, mitäs turhaan ap valittelet. Minä epämiellyttävän näköisenä miehenä, en ylipainoinen, en ole saanut naisilta minkäänlaista huomiota koskaan. Jos yritän keskustella heidän kanssaan, he käyttäytyvät kuin olisin ilmaa ja muutaman kerran minua on kehotettu lopettamaan itseni, kun kohteliaasti aloitin keskustelun. Tähän verrattuna sinulla taitaa kuitenkin mennä ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Höh, mitäs turhaan ap valittelet. Minä epämiellyttävän näköisenä miehenä, en ylipainoinen, en ole saanut naisilta minkäänlaista huomiota koskaan. Jos yritän keskustella heidän kanssaan, he käyttäytyvät kuin olisin ilmaa ja muutaman kerran minua on kehotettu lopettamaan itseni, kun kohteliaasti aloitin keskustelun. Tähän verrattuna sinulla taitaa kuitenkin mennä ihan hyvin.
Niinpä. Ap:n ongelma on se, ettei KAIKKI treffeille tulevat miehet kiinnostu. Naisen pitäisi aina saada tehdä päätös.
Vierailija kirjoitti:
Pohdin, niin kuin muutama muukin, mahdollisuutta tilanteen virheellisestä tulkinnasta. Eiköhän monia jännitä treffit ja käytös voi olla normaalista poikkeavaa. 
Niin virheellisestä tulkintaa ei yksinkertaisesti voi tehdä että ajattelee miehen pettyneen ulkonäköön, vaikka oikeasti mies pitää kauniina. Varsinkin jos kiinnostuneita miehiä on riittänyt, se ero koko olemuksessa on havaittavissa välittömästi. Ehkä sitten virhetulkinnan mahdollisuus on olemassa, jos kukaan ei ole koskaan kiinnostunut eikä tiedä miltä kiinnostunut mies näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minua on useasti sanottu kauniiksi ja söpöksi, työpaikalla, koulussa, kuntosalilla, somessa jne
Olen hoikka, sporttinen, siro, petit kokoinen, isotissinen blondi, pitkät hiukset ja valkaistut hampaat. Minulla on isot vihreät silmät, hyvä iho, ja muhkeat huulet luonnostaan. Pukeudun naisellisesti. Treffeille menen aina pukeutuneena naiselliseen mekkoon ja korkokenkiin, ja olen meikannut ja laittanut tukan nätiksi, ja kynnet on lakatut.
Silti minullekin on käynyt niin, että pari miestä ovat olleet pettyneet, olivat kai odottaneet jotain muuta. Tosin toisaalta loput miehet ovat puolestaan kehuneet ulkonäköä ja monesti ovat tunnustaneet että olen söpö ja seksikäs
Ja olen tapaillut erilaisia miehiä ihan taviksidta rikkaisiin juristeihin ja pankkiireihin. Se rikas juristi ihastui itse kovin mutta en syttynyt koska etsi edustusvaimoa eikä minua kiinnostanut sellainen elämäntapa ja elämä joka pyörii rahan ympärillä. Deitit
Taas tämä sama viesti...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
2010-luvussa keksittiin vessat ja viemärijärjestelmät. Sitä ennen miehet tekivät tarpeensa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Oon käynyt reilusti alle kymmenillä ja 2 kanssa alkoi seurustelu ja 1 kanssa muuta kivaa. Parin kanssa oli mukava päivä/ilta ja yhden kanssa oli ahdistavaa ja lopetin itse viestittely. Oma kynnys treffeille siis noussut taas liian korkeaksi tästä syystä mikä sekin huono vaikka voisi ajatella toisin 😅
Sinullahan on ollut yhtä voittokulkua tuo :D itse olen livenä tavannut ehkä 40 tyyppiä netistä, ja varmaan 70 muun kanssa jutellut puhelimessa tai peleillä. Ja tuosta tuloksena yksi 6kk tapailu :D mutta olen varmaan aika erikoinen ihminen, eikä yhteensopivaa löydy helpolla. Yleisin ongelma noissa miehissä on ollut, etteivät ole tarpeeksi empaattisia.
Mun mielestä taas on vain hyvä, että heti näkee puolin ja toisin, missä mennään? Jos minä en viehätä jotakuta, niin fine.
Pääasia, ettei aleta luomaan mitään hähmäisiä haavekuvia, vaan ollaan rehellisiä. Mulle saa ja pitää sanoa suoraan, että ulkonäkösi ei ole makuuni, eikä tämä johda mihinkään.