Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tindertreffit murentaa itsetunnon

Vierailija
23.03.2024 |

Mies katsoo jo heti pettyneellä ilmeellä. Kertoo kohta, että hänen pitää lähteä. Ei sano mitään jatkosta. Ei laita mitään tinderviestiä enää.

Taidan olla tosi ruma ja ikävä. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaako miehet teille viestin treffien päätteeksi? 

Se vaihtelee. Useimmiten ei, vaan vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
22/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaako miehet teille viestin treffien päätteeksi? 

Miehenä voin sanoa,  että laitan,  jos olen kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feel you. Kävin pitkästä aikaa treffeillä ja sain kokea tuon pettyneen ilmeen heti kohdatessa, oli kieltämättä aika syvältä. Olen tottunut hieman toisenlaiseen vastaanottoon. Jälkeenpäin kaduttaa etten lähtenyt heti menemään, olisi todellakin pitänyt. Ja mitä kuviin tulee, kaikki oli otettu kymmenen edeltävän kuukauden aikana, eli mitään ikivanhaa kamaa ei ollut, eikä myöskään käytetty filttereitä. Siihen en pysty vaikuttamaan millaisia kuvitelmia treffikumppani päässään muodostaa ennen tapaamista. Totesin että taidan jättää tinderöinnin tällä erää tähän ja katsella jos seuraa löytyisi ihan livenä. Näkeepähän mies ainakin heti mitä saa. Enää yhtäkään tuollaista kohtaamista en halua.

Ai niin, ja tässä koomisinta oli että mies oli itse valehdellut pituutensa. Ja sitten on vielä varaa katsella nenänvartta pitkin.

Vierailija
24/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkia

Vierailija
25/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feel you. Kävin pitkästä aikaa treffeillä ja sain kokea tuon pettyneen ilmeen heti kohdatessa, oli kieltämättä aika syvältä. Olen tottunut hieman toisenlaiseen vastaanottoon. Jälkeenpäin kaduttaa etten lähtenyt heti menemään, olisi todellakin pitänyt. Ja mitä kuviin tulee, kaikki oli otettu kymmenen edeltävän kuukauden aikana, eli mitään ikivanhaa kamaa ei ollut, eikä myöskään käytetty filttereitä. Siihen en pysty vaikuttamaan millaisia kuvitelmia treffikumppani päässään muodostaa ennen tapaamista. Totesin että taidan jättää tinderöinnin tällä erää tähän ja katsella jos seuraa löytyisi ihan livenä. Näkeepähän mies ainakin heti mitä saa. Enää yhtäkään tuollaista kohtaamista en halua.

Ai niin, ja tässä koomisinta oli että mies oli itse valehdellut pituutensa. Ja sitten on vielä varaa katsella nenänvartta pitkin.

Varaa ja varaa.  Jos ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. 

Vierailija
26/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukkia

On se vaikea hyväksyä, että miehilläkin on kriteerit. 

Vierailija
27/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei laita viestiä, laitatko sinä?. Tilanteessa, jossa mies on näyttänyt tyytymättömyytensä.,

Vierailija
28/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ketjussa naiset inttää  että miehet panee ketä vaan.

Toisessa itketään,  kun kuka vaan ei kelpaakaan. 

Normipäivä av:lla.

Vierailija
29/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisten tulisi ottaa mallia japanilaisista naisista.

Älkää käyttäkö vanhoja kuvia Tinderissä.

Laittakaa kokovartalokuva.

Tuo on jo hyvä alku. Totelkaa. M25

Vierailija
30/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Varaa ja varaa.  Jos ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. "

Miksei sitten suoraan sano että jätetään nämä treffit väliin, sen sijaan että nyrpistelisi sellaisella "hyi helvetti" ilmeellä.

Vierailija
31/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden inkkelinaisten on helpompi ruikuttaa lauanta-iltaisin jollakin hikisellä foorumilla kuin laihduttaa. Se on katsos helpompaa syyttää miehiä.

Vierailija
32/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitten suoraan sano että jätetään nämä treffit väliin, sen sijaan että nyrpistelisi sellaisella "hyi helvetti" ilmeellä.

No nämä ilmeet nyt on sun omaa tulkintaa.  Jos molemmat nyt on tullut paikalle,  niin miksei siinä voi juoda kahvit ja vaihtaa kuulumiset? Itse ainakin kokisin ylimielisenä vain kävellä pois. 

Sen kanssa nyt pitää vaan elää, ettei treffit johda aina tai edes todennäköisesti mihinkään.

Vierailija
33/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämä ilmeet nyt on sun omaa tulkintaa.  Jos molemmat nyt on tullut paikalle,  niin miksei siinä voi juoda kahvit ja vaihtaa kuulumiset? Itse ainakin kokisin ylimielisenä vain kävellä pois. 

Sen kanssa nyt pitää vaan elää, ettei treffit johda aina tai edes todennäköisesti mihinkään.

Eivät ole omaa tulkintaa, aina on osunut oikeaan. Pystyn heti ekalla sekunnilla sanomaan haluaako mies jatkoa vai ei, ja ihan pelkästään niiden ilmeiden perusteella. Tietysti omaa tyhmyyttä kun ei ole itse tehnyt siinä hetkessä sitä päätöstä jättää treffit väliin. Varmasti mieskin olisi helpottunut tuollaisessa tilanteessa, ei tarvitse mitään pakkokahveja juoda epämiellyttävässä seurassa ja miettiä miten pääsee tuosta tyypistä eroon.

Vierailija
34/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole omaa tulkintaa, aina on osunut oikeaan. Pystyn heti ekalla sekunnilla sanomaan haluaako mies jatkoa vai ei, ja ihan pelkästään niiden ilmeiden perusteella. Tietysti omaa tyhmyyttä kun ei ole itse tehnyt siinä hetkessä sitä päätöstä jättää treffit väliin. Varmasti mieskin oli

"Hyi helvetti " on sun tulkintaa.  Tulisiko sulle sitten oikeasti parempi mieli, jos mies vain häipyisi saman tien? Mikset itse tee niin?

Toiseksi- vaikka kuvittelet olevasi kehonkielen ekspertti,  niin onko käynyt mielessä, että tulkintadi on vaikuttanut omaan käytökseesi.

Edelleen,  on koomista jaksaa parkua, ettei kaikista treffeistä seuraa jatkoa. 

Vierailija
35/52 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulisiko sulle sitten oikeasti parempi mieli, jos mies vain häipyisi saman tien? Mikset itse tee niin?"

Juurihan tuossa kirjoitin että omaa tyhmyyttä kun en ole itse tehnyt niin. Ja siis ei haittaisi ollenkaan jos mietti heti kättelyssä toteaisi ettei tästä tule mitään, paljon parempi kuin sellainen läpinäkyvä teeskentely.

Vierailija
36/52 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täyttä sontaa ettei miehen ilmeestä ensikohtaamisessa muka pystyisi päättelemään, pitääkö hän naista viehättävänä vai ei. Jos on yhtään enemmän kokemusta näistä niin todellakin pystyy, varsinkin jos huomioidaan vielä muu elekieli. Se ero todella selkeä.

Vierailija
37/52 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran näin heti miehen ilmeestä että ei pidä minua viehättävänä. Ei siinä, en minäkään kaikista miehistä tykkää ja monta kertaa itsellenikin käynyt niin, että näen miehestä heti (ekat pari sekuntia), että mitään romanttista suhdetta ei voi tulla ikinä.

Vierailija
38/52 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo todella outoa on. Jopa rumia miehiä haittaa jos naisella on yksikin finni tai yksi kilo liikaa. En ymmärrä mitä etsivät?!  Ilmeisesti vain miss universum iältään 18 vuotta kelpaa miehille.

N27

Vierailija
39/52 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden inkkelinaisten on helpompi ruikuttaa lauanta-iltaisin jollakin hikisellä foorumilla kuin laihduttaa. Se on katsos helpompaa syyttää miehiä.

Sama koskee inkkelimiehiä, heillä se katkeruus vain menee totaaliseen naisvihaan

Vierailija
40/52 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on useasti sanottu kauniiksi ja söpöksi, työpaikalla, koulussa, kuntosalilla, somessa jne 

Olen hoikka, sporttinen, siro, petit kokoinen, isotissinen blondi, pitkät hiukset ja valkaistut hampaat. Minulla on isot vihreät silmät, hyvä iho, ja muhkeat huulet luonnostaan. Pukeudun naisellisesti. Treffeille menen aina pukeutuneena naiselliseen mekkoon ja korkokenkiin, ja olen meikannut ja laittanut tukan nätiksi, ja kynnet on lakatut.

Silti minullekin on käynyt niin, että pari miestä ovat olleet pettyneet, olivat kai odottaneet jotain muuta. Tosin toisaalta loput miehet ovat puolestaan kehuneet ulkonäköä ja monesti ovat tunnustaneet että olen söpö ja seksikäs 

Ja olen tapaillut erilaisia miehiä ihan taviksidta rikkaisiin juristeihin ja pankkiireihin. Se rikas juristi ihastui itse kovin mutta en syttynyt koska etsi edustusvaimoa eikä minua kiinnostanut sellainen elämäntapa ja elämä joka pyörii rahan ympärillä. Deitit olivat Kämpissä ja mies maksoi kaikki. Joten olen deittaillut myös niitä ns korkean tason miehiä. 

Hassuinta on, että ne pari miestä joille en kelvannutkaan olivat itse ihan tavallisia duunareita, eivät mitenkään komeita. Yksi oli puoliksi Intialainen ja toinen kymmenen vuotta minua vanhempi sporttinen mies, jolla oli syviä ryppyjä kasvoissa ja oli ns kuivanmaan orava ei mitenkään komea. :D