voi vitsi, sain tänään tietää odottavani kaksosia
nyt pitää käydä ostamassa kaikkia tavaroita vielä toisetkin, KAIKKI jo hommattu
muita kaksosia odottavia paikalla
Kommentit (31)
ettei vain ketään lapseton pahastu. en todellakaan rupea lukemaan viestejä. jos palstalle haluan jotain kirjoittaa niin en lue kaikkia viestejä sen takia ettei kukaan pahoita mieltään. Edelleenkin lapsettomille on ihan oma palstansa jos ei kestä kuulla muiden vauvauutisia
ap
Onnea ap:lle, tuhannesti onnea.
Nyt luettelen, mistä en aloituksia halua nähdä:
Ei helpoista ja hyvin nukkuvista vauvoista
Ei hyvästä rahatilanteesta
Ei saa haukkua H&M ym vaatteita
Ei lapsen ulkoiluttamisen määrästä
Ei siitä kuinka täydellisiä äitejä olette!
Siinä nyt muutama mielleen tullut asia, mistä EI saa kirjoittaa, pahoitan mieleni, koska osa noistakin puuttuu minulta, siksi en halua ajatella, että muilla sitä olisi!
Anteeksi pilkkujen paljous...
Herranjee, jos joku ei voi saada lasta, niin pitäiskö kaikkien pitää päivän hiljanen hetki sen suremiseksi?! Jestas, miten suvaitsematonta ja itsekästä!
Ja olen muuten itse kärsinyt lapsettomuudesta yli 3 vuotta, ennenkuin tulin raskaaksi, että ihan varmasti tiedän, mistä puhun. Silti en koskaan kokenut, että jonkun muun onni on multa pois. Päin vastoin, jos muutkin onnistuu, niin ehkä mekin...
ONNEA ap! Miten olit jo kaikki hankkinut?! Monikkoyhdistyksen kortilla saa aika monesta paikasta alet, kun ostaa kaksi kerralla. Eli kantsii hommata. Ja malttia nyt hankintoihin, kerkiää niitä tehdä sittenkin, kun vauvat on syntyneet...
Onnea odotukseen! :)
Niin juuri... allaolevasta olen aivan samaa mieltä.
Vierailija:
mutta en palstaile 24/7 ja kun palstalle tulen jotain kirjoittamaan niin en ala selailemaan viestejä että mitä joku on äskettäin valittanut. oikeastaan en lukenut yhtäkään viestiä ennenkuin painoin " kirjoita uusi viesti"enkä todellakaan ala miettimään että mitä voin palstalle kirjoittaa ja mitä en, ettei vain kukaan lapseton pahoita mieltään.
lapsettomille on ihan oma palsta tuolla jossa kukaan ei hehkuta vauvauutisia, jos ei kestä kuulla jonkun vauvauutisia niin kannattaisi varmaankin pysytellä siellä
tämä on AIHE VAPAA ei lapsettomien palsta jossa ei vauvauutisia saa kertoa
ap
Malta vielä vähän vai oletko jo ns. turvallisilla viikoilla. Minulla on kaksi kertaa mennyt toinen kaksosista kesken. Ekalla kerralla ihan alussa ja tokalla keralla viikolla 12.
Viisi lasta on jo, joten olen kyllä jo saanut enemmänkin kuin oman osani, mutta kyllä kaipaus silti on!
Eihän sun tarvitse KAIKKIA tavaroita hankkia toista kappaletta! Eikä samanvärisiä molemmille tms. Mutta ota selvää siitä monikkoyhdistyksestä, toi alennus kuulosti mukavalta, tuleehan niitä tuplahankintoja myöhemmin kuitenkin. Ja jos teillä on tilaa niin sinuna pitäisin yhden hengen rattaatkin tuplien seuraksi, siksi että voi käydä jossain välillä vain yhden lapsen kanssa sillä välin kun isi tai joku muu hoitaa toista.
" When children come in groups" tai sinnepäin kertoo tupla- ja triplaperheiden elämästä, hyviä vinkkejä vauvavuosiin. Voi kun joku ystävällinen suomentais sen koska kaksosia saa toki myös ne, jotka ei osaa englantia niin hyvin että pystyis lukemaan paksuja kirjoja...
Pidähän nyt huolta itsestäsi, monipuolinen ruoka on kaksosodottajalle kaksinverroin tärkeää! Ja se lepo.
Älä noista välitä, täällä jotkut vaan haluavat olla kaikille ilkeitä, yhtä ilkeitä kommentteja sai se lapsetonkin.
Itselläni 2,5 vuotiaat kaksoset ja kokemuksta tiedän, että kiireinen aika sinulla edessä. Tupla-arki on voimia vievää, mutta antoisaa. Voimia sinulle!
Ps. Anteeksi nyt kaikille lapsettomille. Jokaisella on oikeus olla onnellinen odotuksestaan.
Kyllä tämä on niin ihana palsta... poistuu.