voi vitsi, sain tänään tietää odottavani kaksosia
nyt pitää käydä ostamassa kaikkia tavaroita vielä toisetkin, KAIKKI jo hommattu
muita kaksosia odottavia paikalla
Kommentit (31)
Sinähän saat muuten kaksi äitiyspakkausta, jos haluat...
Pian järkytys siirtyy käytännön elämän hoitamiseen, kaikki vie tuplasti enemmän ;D
Onnea!
Onnea sinulle, ehkä minäkin saan vauvan joskus, edes yhden. :)
Eli kolme pakkausta tai kaksi pakkausta ja yksi osa rahana, tai kolme osaa rahana tai kaksi osaa rahana ja yksi pakkaus. Ihan miten itse haluatte. Meillä on reilut parivuotiaat kaksoset.
ONNEA kovasti!
on ilmeisesti sitä mieltä että kukaan ei saa iloita lapsistaan kun heilläkään ei ole!
lisäämällä oman " lällällää" viestisi heti sen perään kun täällä joku itkenyt lapsettomuuttaan...??!
Toivottavasti kaikki menee hyvin:) Muista ottaa varsinkin loppuvaiheessa rauhallisesti ja pitää ne vauvat masussa mahdollisimman kauan. Tukiverkko on myös tosi hyvä idea, jos satut saamaan eläväisiä lapsia. Ensimmäisen vuoden jälkeen helpottaa!
Onnea odotukseen!
Ei kai se ap:n vika ole jos jotkut eivät saa lapsia? Vai olenko jotenkin ymmärtänyt tämän väärin. Kyllä omasta onnesta voi hehkuttaa.
T. ÄITI! ja ihan luomusti saanut...
Kiva kun muutkin onnittelevat. Ihan tosi!! Olen istunut tässä koko päivän enemmän ja vähemmän ja en minäkään ollut huomannut että täällä joku suri lapsettomuutta. Pitääkö jokainen viesti lukea että tietää mitä saa kirjoittaa.
Käsittääkseni tämä on vauvalehden palsta. Täälläkö ei saa kertoa että on vauvoja tulossa?
mutta en palstaile 24/7 ja kun palstalle tulen jotain kirjoittamaan niin en ala selailemaan viestejä että mitä joku on äskettäin valittanut. oikeastaan en lukenut yhtäkään viestiä ennenkuin painoin " kirjoita uusi viesti"
enkä todellakaan ala miettimään että mitä voin palstalle kirjoittaa ja mitä en, ettei vain kukaan lapseton pahoita mieltään.
lapsettomille on ihan oma palsta tuolla jossa kukaan ei hehkuta vauvauutisia, jos ei kestä kuulla jonkun vauvauutisia niin kannattaisi varmaankin pysytellä siellä
tämä on AIHE VAPAA ei lapsettomien palsta jossa ei vauvauutisia saa kertoa
ap
Itse haluatte velloa siinä marttyyriudessanne, kun kerran haluatte sitä tässä ketjussa purkaa... Jos pahoittaa mielensä siitä, että toiset saa vauvoja, niin voi pysyä silmät ja korvat kiinni kotona. Niin ei vahingossa kuulu naapurin vauvan itku tai näy pömppömasuja kauppareissulla. Tiedän, et lapsettomuus voi olla kova pala, mutta eihän ap:n tarvitse hillitä iloaan sen takia.
Kyllä täällä monesta muustakin aiheesta on alotuksia, jotka ei kaikkia miellytä, ja osa ihan varmaan provoiksi tarkoitettujakin. Mutta hei, jotain rajaa.
Onnea ap!
Sylin täydellä onnea teidän perheelleenne! Muista ottaa rennosti ainakin niin kauan että viikkoja on tarpeeksi kasassa.
Millä viikoilla olet? Onko iso masu? Osasitko yhtään epäillä?
t.yksöstä odottava rv 20
Vierailija:
mutta en palstaile 24/7 ja kun palstalle tulen jotain kirjoittamaan niin en ala selailemaan viestejä että mitä joku on äskettäin valittanut. oikeastaan en lukenut yhtäkään viestiä ennenkuin painoin " kirjoita uusi viesti"enkä todellakaan ala miettimään että mitä voin palstalle kirjoittaa ja mitä en, ettei vain kukaan lapseton pahoita mieltään.
lapsettomille on ihan oma palsta tuolla jossa kukaan ei hehkuta vauvauutisia, jos ei kestä kuulla jonkun vauvauutisia niin kannattaisi varmaankin pysytellä siellä
ap
Joka oli kyllä jo huomattu aiemmin! Eli ei mennyt vikaan haukkumiset, olet todella tunteeton ihminen1
no on tota mahaa jo mutten yhtään osannut arvata
Vierailija:
Vierailija:
mutta en palstaile 24/7 ja kun palstalle tulen jotain kirjoittamaan niin en ala selailemaan viestejä että mitä joku on äskettäin valittanut. oikeastaan en lukenut yhtäkään viestiä ennenkuin painoin " kirjoita uusi viesti"enkä todellakaan ala miettimään että mitä voin palstalle kirjoittaa ja mitä en, ettei vain kukaan lapseton pahoita mieltään.
ap
Joka oli kyllä jo huomattu aiemmin! Eli ei mennyt vikaan haukkumiset, olet todella tunteeton ihminen1
KUKAKOHAN se empatian puutteesta kärsii?
Miksei vain voisi onnitella lämpimästi ap:tä iloisesta perheuutisesta ilman mitään sen kummempia syytöksiä tai epäilyjä?
Taidat itse olla vähän vainoharhainen?
Ei kai ap voi ottaa vastuuta kaikkien lapsettomuudesta kärsivien ihmisten sieluntilasta??
Sitä paitsi hyviin tapoihin kuuluu onnitella tuollaisen uutisen jälkeen, jonka ap halusi täällä kaikkien kanssa jakaa, ei suinkaan heitellä katkeria syytöksiä...
Ei mikään ihme jos ap tuohtui noista saamistaan moukkamaisista ja sivistymättömistä heitoista...
hui! mä oon aina luullu et se selviäis aika aikasessa vaiheessa... mutta onnea kovasti!:) tuplasti;) tohon lapsettomuusjuttuun ja loukkaantumiseen: itse olen kärsinyt lapsettomuudesta useamman vuoden, nyt raskaana viikolla 12+6. kyllä muakin joskus masensi muiden vauvajutut, mutta toisaalta taas,eihän se multa ole pois jos toisella menee hyvin. meillä raskaana olevilla/lapsen saaneilla on sama oikeus olla iloinen kuin lapsettomuuden kanssa kamppailevilla surullinen. itselle esim. kävi niin että sisko tuli raskaaksi ehkäisystä huolimatta, samaan aikaan kun meillä oli juuri käynnistymässä lapsettomuushoidot. kaksi inseminaatiota ehdittiin tehdä. raskaudestani (johon loppujen lopuksi tarvittiin vain clomifen-lääkitys miehelleni) sain tietää 2 viikkoa ennen kuin siskon vauva syntyi:)
koitetaanhan kestää toisiamme:)
Olet todella kieroutunut persoona!