Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tukien saajat

Vierailija
23.03.2024 |

Mitä teille tapahtuu, kun tuet vähenevät?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun työt loppuu, niin ruokaan on 20 e kk minulle ja lapselle yhteensä. Samasta summasta myös vaatteet ja saippuat, antibiootit ja vessapaperi. 

Sitten lapsen etu on huostaanotto, jos lapsen isä ei häntä ota.

Vierailija
22/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun työt loppuu, niin ruokaan on 20 e kk minulle ja lapselle yhteensä. Samasta summasta myös vaatteet ja saippuat, antibiootit ja vessapaperi. 

4000€/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut taas olisi pitänyt abortoida ja säilöä spriihin. 👍😊 isäsi kuohita ja myydä ihmiskaupassa arabiemiraatteihin, jotta saadaan rahaa serkkujesi kasvatuslaitospaikkaan. 

No, saan toimeentulotukea sitten kun olen nollilla, ja huomattavasti enemmän kuin työttömyysturvaa. Siihen loppuu pätkätyö. Sitten makaan päivät. Jos tulee työvelvoite, niin ikävää että olen usein kovin hajamielinen töissä. Pitikö tähän henkilökunnan kahviin laittaa maitoa vai kusta? *miettii*

Vierailija
24/24 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja alapeukuttajat ovat järjen ihmeitä. Alapeukutatteko sitäkin, jos kirjoitan, että veden kemiallinen merkki on H20? Miten voi alapeukuttaa faktaa?

Kun työt loppuvat, niin saan työmarkkinatuen ilman lapsikorotusta miinus verot, 570 euroako se on nettona sekä lapsilisän yksinhuoltajakorotuksella sekä elatustuen. Siitä vähennetään vuokra, sähkö, vesi, puhelin ja bussimaksut. Jää 20 e. Näin asia nyt vain on, minkä minä sille voin?

Mutta onneksi voin lopettaa työssäkäynnin kokonaan ja heittäytyä toimeentulotuelle.