Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyllistää minua siitä, että join yksin.

Vierailija
23.03.2024 |

Juon tosi harvoin. Päätin sitten eilen ottaa itsekseni ja nauttia rauhallisesta illasta. Asumme erillämme.

Mies ei ymmärrä yhtään sitä miksi pitää juoda yksin vaan pitää sitä suorastaan outona. Nyt syyllistää ja teki asiasta isomman kuin se mielestäni edes on. 

Onko se nyt niin outoa jos haluaa itsekseen ottaa silloin tällöin?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sille äijälle pakko kertoa ihan kaikki mitä teet? 

Ei ole pakko mutta kun juttelimme niin en ajatellut että se olisi jotenkin outoa vaan kerroin että hain olutta. Otin mukavat pienet hiprakat. 

Nyt se onkin joku juttu. Ei minua kiinnosta.. Ap

No lopeta tapailu tuollaisen kontrollifriikin kanssa. 

Vierailija
22/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sille äijälle pakko kertoa ihan kaikki mitä teet? 

Ei ole pakko mutta kun juttelimme niin en ajatellut että se olisi jotenkin outoa vaan kerroin että hain olutta. Otin mukavat pienet hiprakat. 

Nyt se onkin joku juttu. Ei minua kiinnosta.. Ap

No lopeta tapailu tuollaisen kontrollifriikin kanssa. 

Niin ajattelin. Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kalsarikännejä Suomessa kenenkään pitäisi paheksua.

Mutta vakavammin ottaen yksin juominen ei ole ongelma, jos se ei ole ongelma. On tietysti niitäkin, jotka eivät voi olla juomatta, jotka juovat joka kerta liikaa jne. mutta minusta juomisesta ei tee ongelmallista se, juoko seurassa vai ei.

Jännä ettei yksin juomista paheksuta silloin, jos käy itsekseen ravintolassa, keikoilla tai muissa tapahtumissa, mutta jos otat yksin kotona pari lasillista viiniä, niin olet outo.

Vierailija
24/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehessä muutenkin jotain epäilyttävää... 

Pyysin apua eräässä jutussa eilen, ei suostunut. Sitten hetken päästä pyysi antamaan kokovartalokuvia. Siis vaatteet päällä mutta silti. 

Tuli vähän alentava olo. Muutenkin on sellaisia juttuja että tulee välillä todella outo olo enkä osaa selittää sitä. Nämäkin asiat esittää ystävällisesti ja voi sanoa esim perään jotain asiaa keventää mutta silti todella outo fiilis vaikka omalla tavallaan ihanakin. Hälytyskellot kuitenkin soi ja taidan ottaa jalat alle nyt. Ap

Vierailija
25/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanotte?

Vierailija
26/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sanotte?

Trolloloo sinä senkin haiseva läjä ulostetta 💩

Vierailija
27/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se mukavampaa kuin hyvä punaviini (juuri omia makumieltymyksiä pohtien valittu), oma rauha (kotona yksin) ja siihen vielä hyvä leffa/sarja/musiikki tms mistä nyt nauttiikin.

Vierailija
28/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle outoa käytöstä. Pidän alholistina. Alkoholi ei sovi naisille. Toki jos oot wt niin mitä väliä.

Vierailija
29/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi noin tuomitseva ja kontrolloiva niin jättäisin sen heti.

Miehellekin olisi kelvannut, vieläpä naisen maksamana.

Vierailija
30/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa ahdistavalta ihmiseltä! Äkkiä pois kun ei selvästi sovi sinulle!

Vierailija
31/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa ahdistavalta ihmiseltä! Äkkiä pois kun ei selvästi sovi sinulle!

Sopiiko kontrollifriikki kenellekään?

Vierailija
32/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikein tarkoitat juomisella? Heräsit pihalta oksennuksesta? Minäkin paheksuisin. 

Vai otit 1-2 pientä samalla kun katsoit lempparisarjaa? Miehellä on ongelma, ei sinulla. 

Miksi paheksut toisen tekemisiä, jos ei edes yhdessä asuta? 

Että örveltää voi jos ei asu yhdessä? Kyllä paheksuisin kaatokänniä ja pihalle sammumista vaikka olisi vain seurustelusuhde. Olisi red flag. Joku toinen ehkä sietää. Minä en tykkäisi.

Vierailija
33/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juominen on joskus parasta terapiaa.

Vierailija
34/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa mäkeen koko äijä!! Et tarvitse tuollaista sontaa elämääsi. 🙂

Vierailija
35/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen teinin kanssa kaksistaan illan kotona. Hän pelasi ja chattaili kavereiden kanssa omassa huoneessaan, kun minä katsoin 2 leffaa ja nautin samalla 4 annosta alkoholia (viiniä ja olutta), koska maistui. En humaltunut, mutta rentouduin ja meillä molemmilla oli mukavan rauhallinen koti-ilta.

Joskus ihan yksin kotona voin ottaa vaikka pari lisää ja olla mukavassa hiprakassa. 

En pidä ollenkaan outona tai paheksuttavana sitä, että nauttii alkoholia itsekseen kotona, vaikka vähän humaltuisikin. Joskus oma seura on vaan parasta. Ap:n mies vaikuttaa huolestuttavan kontrolloivalta, joka syyllistää tyhjästä. En jäisi odottamaan seuraavia syyllistämisen aiheita. 

Vierailija
36/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon mieluiten yksin, joskus ihan humalaankin. Se on kivaa, kun ei siis ole kyse ongelmakäytöstä ja ei tule topeksittyä ja puhuttua mitään noloja, kun on itsekseen. Seurassa juon muutaman tai en ollenkaan. Täydellinen järjestely mulle.

Vierailija
37/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma, että se on aivan normaalia, jos mies juo itsekseen kaljaa ja vaikkapa katsoo urheilua, mutta naisille tätä nyt ei sallittaisi. Hiton, minä ainakin juon just silloin kun haluan, yksin tai seurassa.

Ap:han ei kertonut, että juoko kyseinen mies kaljaa urheilua katsoessaan. Yleistys tässä suhteessa sukupuolen mukaan ei mielestäni ole perusteltua.

Näen, että kyse on enemmän yksilön omista ehdottomista mielipiteistä. Tiedätkö ap, että onko kyseisen miehen lapsuuden perheessä alkoholismia? Olen huomannut, että heillä on kokemukseensa perustuen hyvin ehdottomat mielipiteet alkoholin käytölle ja siten myös herkempiä sille. Jos et tiedä, voisi olla aika jutella ja samalla kertoa, että sinulla ei ole tapana juoda usein, mutta joskus haluat olla itseksesi ihan rauhassa (eikä sosiaalisuus ole sinulle tärkeää, jos näin on), jolloin saatat ottaa myös alkoholia.

Itselläni on samoin eli useimmiten olen ottamatta alkoholia esim. viikonloppuisin kuin otan, emmekä puolisoni kanssa käytä muutoinkaan alkoholia kotona ollessamme. Nyt kuitenkin ajattelin tänään hieman rentoutua tehden kasvohoidon ja nauttien lasillisen viskiä, kun saan olla illan ihan itsekseni katsellen telkkarista, mitä haluan.

Vierailija
38/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syyllistää kalsarikänneistä, onko edes totta, olisiko halunnut että lähdet paikalliseen pubiin?

Vierailija
39/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan miehessä muutenkin jotain epäilyttävää... 

Pyysin apua eräässä jutussa eilen, ei suostunut. Sitten hetken päästä pyysi antamaan kokovartalokuvia. Siis vaatteet päällä mutta silti. 

Tuli vähän alentava olo. Muutenkin on sellaisia juttuja että tulee välillä todella outo olo enkä osaa selittää sitä. Nämäkin asiat esittää ystävällisesti ja voi sanoa esim perään jotain asiaa keventää mutta silti todella outo fiilis vaikka omalla tavallaan ihanakin. Hälytyskellot kuitenkin soi ja taidan ottaa jalat alle nyt. Ap

Askartelee susta voodoo-nukkea.

Vierailija
40/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota outoon oloosi ja pakene. Äläkä sen jälkeen päästä lähellesi tai kotiisi, kuulostaa potentiaaliselta vaaralta.

Varmista ettei pääse seuraamaan sua mihinkään pimeille kujille tai muualle missä voi käydä kimppuusi.