Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi varattu mies vikittelee minua. Hänellä vaimo ja lapsia...

Vierailija
23.03.2024 |

Kehuu aina kuinka kaunis olen. Pyysi että saako tulla luokseni. Haluaa seksiä. Mitä sen päässä liikkuu? Eikö koe omantunnon tuskia... 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa suhteelta mitään niin siitä voi olla vaan enemmän haittaa. Ite pistäisin miehen lahjomaan mua seksin toivossa. Sitten lopulta ei ois pakko antaa mitään ja mies saisi opetuksen.

Vierailija
22/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö panna kerran? Kyllä minun tekisi mieli munaa välillä. Tuntuu silti väärältä. Olen häntä reippaasti nuorempi, haluaa varmaan vaihtelua suhteeseensa...

ap

Oletkin helppo tapaus. 

Onko siinä jotain väärää? Eikö himo ja seksi ole ihana asia elämässä.

Niinpä, ehkä sen vaimonkin olisi kiva päästä panemaan parempaa miestä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö panna kerran? Kyllä minun tekisi mieli munaa välillä. Tuntuu silti väärältä. Olen häntä reippaasti nuorempi, haluaa varmaan vaihtelua suhteeseensa...

ap

Ok trolli. Tee niin.

Vierailija
24/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletkin helppo tapaus. 

Onko siinä jotain väärää? Eikö himo ja seksi ole ihana asia elämässä.

t. Setämies

Vierailija
25/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa nuorta ja tiukkaa reikää.

Vierailija
26/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan ihastunut, menee kyllä ohi kun et anna lupauksia, et päästä kylään etkä anna seksiä. Kuka nyt haluaa edes niin letkuselkäisen miehen, että ei pysty hoitamaan ensin yhtä suhdetta loppuun ennen kuin aloittaa uutta.

Menee se ihastus toki ohi vaikka antaisitkin kaiken mitä tahtoo nyt, usein ihastuneella ihmisellä on kovasti haaveita siihen ihastukseensa liittyen ja todellisuus on kuitenkin jotain muuta.

Vierailija
27/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuinka itse haluat. Ei se mies siitä pilalle mene, vaikka sen kanssa panisit. Voi olla hyvä kokemus, tai vähemmän hyvä. Kokemus kumminkin.

Olen aina ollut halukas kokeilemaan eri miehiä. En leiki vaikeasti kellistyvää, koska haluan itsekin.

Vierailija
28/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kintut kattoon ennenkuin ainutlaatuinen tarjous menee ohi. Voihan hänellä olla muitakin kaloja verkossa.

Vierailija
29/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Älä huomioi tuollaista rattopoikaa. Älä anna yhtään siimaa. 

Vierailija
30/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tällaisen, etsii panoseuraa, mutta ei halua luopua vaimosta ja lapsista, yhteisestä elämästä, vaikka se elämä on yhtä taistelua ja kohtelee vaimoa kuin kynnysmattoa eikä ole edes hyvä isä. Toki se vaimo on siitä lähdössä lasten kanssa kun saa kaiken järjestymään. Eiköhän joku haksahda tuollekin ukolle taloudenhoitajaksi, että saa mennä ja elää niinkuin nuori poikamies edelleen vaikka keski-ikä lähestyy jo hyvää vauhtia.

Vierailija
31/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ällöttävä ajatuskin, että mies sieltä vaimon vierestä (ja sisältä) tulee käväisemään ja menee takaisin heiluttamaan peittoa taas vaimonsa kanssa. Ja ehkä niiden lukuisten muiden. Onko kivaa, että tietää tapailumiehen varmasti kyntävän myös muita silloin kun ei nähdä?

Vierailija
32/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on avoimet kortit. Pettää nykyistä vaimoaan ihan tosta noin vaan. Eli jos tuon kelkkaan hyppää, niin tietää miten homma tulee omallakin kohdalla aikanaan päättymään.

Vierailija
33/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet kerran ja sanot, että eipä ollut kummoista. Pysyy ukko vähän aikaa perheensä parissa.

Vierailija
34/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai, oletkin ihan alimman tason nainen.

Vierailija
35/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi haluavansa tutustua minuun ihan parisuhdemielessä. Taitaa vaan leperrellä, jotta saa seksiä. Montakohan rautaa hänellä on tulessa.

ap

Hän on jo parisuhteessa. Erotkoon jos haluaa uutta parisuhdetta.

Miehet aika usein petaa ensin sinne sen uuden parisuhteen ennen kuin luopuvat edellisestä. Nykyäänkin on vielä miehiä jotka ei "pärjää" ilman taloudenhoitajaa, ns. äitiä. Sellaisen miehen kun huolii niin voi olla varma että saa aikuisen lapsen äidin roolin ilman äidin ansaitsemaa kunnioitusta.

Vierailija
36/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vasikoisin tuollaisen miehen vaimolleen. Sitten saisi juuri sen karman, mitä kuuluukin.

Pettäminen on puolison vapaaseen tahtoon puuttumista sen vuoksi, että vapaalla tahdolla tehdyn päätöksen tueksi tarvitaan kaikki tosiasiat. Aitoa vapaalla tahdolla tehtyä päätöstä ei voi tehdä vajavaisin tiedoin.

Puoliso ei ole tehnyt päätöstä sitoutua suhteeseen, jossa toinen käy vieraissa. 

Vierailija
37/37 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi haluavansa tutustua minuun ihan parisuhdemielessä. Taitaa vaan leperrellä, jotta saa seksiä. Montakohan rautaa hänellä on tulessa.

ap

Nuoret naiset on niin helppo huijata sänkyyn lirkuttelemalla, lupailemalla juurikin parisuhdetta kunhan vaimosta pääsee eroon, etenkin kun on itse jo vakaassa työssä, on omaisuutta ja tuloja. Hetken panokaveri mutta ei minkään hupakon takia heitetä puolta omaisuutta, lapsia ja pitkäaikaista kumppania noin vaan mäkeen. Pitäisi olla kyllä ihmeitä tarjottavana että vaihtaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän