Mies ei ymmärrä että menkkakiukussa voi sanoa asioita joita ei tarkoita
Ja sit mies pahotttaa aina mielensä ja tulee riitaa. Ei yhtään empatiaa.
Kommentit (28)
Mua yksinkertaisesti ottaa ei mikään päähän noin pari vkoa ennen kuukautisia. En voi sille mitään. Muistan, kuinka kerran ärjyin vanhemmille, kun he erehtyivät tervehtimään mua tullessaan kotiin töistä. Kaikki ja ei mikään ottaa nuppiin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ymmärrä että kun on testoa veressä niin voi sanoa mitä vaan. Eiku
Ai sekö selittää persumiesten möläytykset?
Myös mies voi laittaa naista kunnolla kuonoon rähinäviinapulllon juotuaan ja se on ihan ok koska sehän on vain sen viinan syy
Taas tämä. Palstan naisvihatrolli tekee kökön sarjaspämmialoituksen naisena esiintyen ja naiset alkavat ihan tosissaan vastailemaan.
Ei se aina helppoa ole ja pinna on välillä liiankin kireällä. Mutta silti olen onnistunut pitämään kiukuttelut sisälläni.
Onneksi nykyään olen vaan enemmän itkuherkkä kuin vihainen.
Eikä puolisoa paljoa tarvitse varoittaa jättämään minut rauhaan vaan aika hyvin osaa jo minua lukea ja tietää, mistä on kyse.
Osaan sanoittaa tunteitani myös kuukautisten aikaan. Sanon läheisilleni, että nyt minua kiukuttaa ihan kaikki ja se johtuu kuukautisista, sillä ei ole mitään tekemistä teidän kanssa. Tuo yleensä laukaisee koko draaman eikä tarvi räyhätä.
Panen menkkasta muijjaa kovaa aamulla ja illalla. Pysyy tyytyväisenä ja jaksaa pyykätä ja tehdä ruokaa.
Huomasin itse, että mun kuukautisoireet kiukkuineen ja raivoineen oli tosi pahana, kun olin väärässä, huonossa suhteessa. Nykyisessä suhteessa en kiukkuile, kun hyvä olla. Se kiukku ja raivo ei ole vaan hormonaalista, vaan taustalla voi olla muita tekijöitä.