Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pystyt olemaan syömättä, ettei tule huono olo?

Vierailija
23.03.2024 |

Esimerkiksi klo 11 eteenpäin? Milloin PAKKO syödä seuraavaksi, ettei taju lähde?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 pv, pahassa krapulassa ei voi ku vettä yrittää juua.

Vierailija
42/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siten etten edes juo juuri mitään, ja vain vettä, voin olla ihan helposti syömättä ainakin sen 16h, ja jos juon vähän vaikka cokista, taas jaksaa muutaman tunnin. Ei tule koskaan mitään nälkäkiukkua eikä juuri pahaa oloakaan. Siitä ettei ole nukkunut tarpeeksi, tulee huono olo, varsinkin kun pitää aamulla herätä kesken unien, ja silloin ei todellakaan pysty mitään syömään pitkiin aikoihin.

Ja minä sentään olen sairaaloisen lihava. Kuten moni muukin on tässä sanonut, en ymmärrä nälkäkiukkuihmisiä. Yleensä niillä kyllä todetaankin ennemmin tai myöhemmin diabetes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan paastohullu tulee varmaan kohta kertomaan omansa, mutta kyllä minä syön päivittäin noin 4 tunnin välein. Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Yöllä en tietenkään syö ja iltapalan syön viimeistään klo 19.30.

Montako kymmentä kiloa on ylipainoa? Ei aikuisen tartte syödä kuin kerran päivässä.

Monesti nämä, jotka unohtavat syödä/syövät epäsäännöllisesti ovat lihavia.

Mulle painonhallinnan a ja o on, että syön vain, kun mulla on nälkä. Jos olen lomalla tms. ja syön aina kun muutkin, lihon aina. 

Vierailija
44/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö huono olo tule liiasta syömisestä eli mässäilystä? Pitkään syömättä olemisesta tulee nälkä!

Vierailija
45/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan paastohullu tulee varmaan kohta kertomaan omansa, mutta kyllä minä syön päivittäin noin 4 tunnin välein. Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Yöllä en tietenkään syö ja iltapalan syön viimeistään klo 19.30.

Minä syön iltapalan noin kello 23.00 ja jos jostain syystä valvon pitkään, niin syön myös yöllä kahden ja neljän välillä. Jos silloin olen hereillä, niin juon myös pullakahvit!

Vierailija
46/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän. 

Vierailija
47/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka koko päivän. Tulee nälkä joo, mut ei ala heikottaa tai kiukuttaa. En tajua niitä, kenen täytyy koko ajan syödä enkä varsinkaan tajua nälkäkiukkuisia tyyppejä.

Yleensä nämä joita alkaa heikottaa ovat lihavia.

Vierailija
48/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule huono olo vaikka olen koko päivän syömättä tai söisin vasta illalla. Minulle tulee enemmänkin väsähtänyt olo jos syö päivällä.

Vierailija
49/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin 5 kurkkupastillia ja tänään en vielä mitään. Vettä ja kivennäisvettä olen latkinut. Ei kiukuta eikä heikota, tosin tänään oon loisinu koko päivän kotona, eilen olin töissä.

Vierailija
50/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pisin vesipaasto oli 7pv ja olisin voinut jatkaakin olon puolesta, mutta alkoi pyrimään ruoka liikaa mielessä. 

Vierailija
51/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule syömättömyydestä huonoa oloa. Mitä enemmän olen edellisellä kerralla syönyt, sitä nopeammin uusi nälkä tulee. Varmaan menisi 2-4 päivää syömättä ihan hyvin kunhan saisin elektrolyyttejä vaikka vissystä, jos en saa suolaa niin sitten tulee huono olo.

Veriarvot on kohdillaan ja olen hoikka. 

Vierailija
52/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ollut niin pitkää aikaa syömättä, että olisi tullut huono olo. Kuukautisia ennen on raivoava nälkä, mutta en koe, että se olisi oikeaa nälkää. Pari kertaa vuodessa verensokeri on aamulla liian alhaalla ja tulee tärinää ja heikotusta, mutta en koe sitä kuin korkeintaan hieman epämukavaksi olotilaksi. 

Sen sijaan osaan nimetä ihan viimeiseltä viikolta useamman tapauksen, kun syöminen aiheutti huonoa oloa. Syöminen on mulle myös aivan vihoviimeinen asia esimerkiksi kipeänä. 

Vierailija
53/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää on pisin aika mulla. Eka 48 tuntia oli vaikein, mutta sen jälkeen nälän tunne hävisi kokonaan. Oisin voinut olla syömättä vaikka kuinka pitkään ja oli kolme päivän jälkeen epämiellyttävää syödä.

Vierailija
54/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä syömättä klo 17- seuraavaan aamuun klo 11 asti ja viikonloppuna menee lähes 24 tuntia syömättä 

Vierailija
55/55 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka koko päivän. Tulee nälkä joo, mut ei ala heikottaa tai kiukuttaa. En tajua niitä, kenen täytyy koko ajan syödä enkä varsinkaan tajua nälkäkiukkuisia tyyppejä.

Kaikki eivät vain kestä sitä että verensokeri laskee liikaa. Itse olin aiemmin nälkäkiukkutyyppiä. Sokerit laski todella alas. Sitten sairastuin diabetekseen ja sokerit ovat pysyvästi korkeat eli ei enää nälkäkiukkua. Ei juuri näläntunnettakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä