Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri puhuu PITKIÄ puheluja, voinko tehdä valituksen????

Vierailija
22.03.2024 |

Äskeinen ketju ei enää näy, en tiedä miksi.

Mutta minulla on iso ongelma naapurini kanssa:

Siis tänään hän aloitti ilmeisesti puhelun, kello 9 jälkeen ja lopetti juuri ennen kymmentä.

Kyseessä on seinänaapuri, en päässyt nukkumaan sen mutinan ja satunnaisten äänien vuoksi!

Ei ole ensimmäinen kerta ja rappukäytävään kuuluu kovaa tuo puheääni.

Voinko tehdä valituksen???

Olen ihan poikki!!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin akka luulee et puhelimeen pitää HUUTAA!! Se ei ole megafoni, jukolauta soikoon. Kuka vähäjärkinen HUUTAA puhelimeen?????. Luulis että kuulija tulee jo kuuroks.

Huutajat kertoo omasta älykkyysosamäärästään ympärillä olijoille ja kerroo myös että ovat maalta kotoisin. Eivät tajua että kerrostalossa asuu saa...na muitakin!!

Vierailija
42/48 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän ihmisryhmän valitettavasti. Keski-ikäisiä akkoja kelta-harmaa-valko kirjavine lyhyine hiuksineen, ja pyylevine takakuisteineen. 

Pitävät ääntä kuin höyryjyrä kun kukaan ei heihin enää muuten vilkaise. Luulevat näin olevan upeita,....vajääänä heidät näkee kaikki. Sääliönä reppanana käytöstavat unohtaneena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valittanut. Naapuri oireili maniassa puhumalla tunteja kestäviä puheluita ja niitä sitten kuuntelin kotonani milloin päivällä milloin yöllä. Ei siitä tietenkään mitään apua ollut, kun sairaus ei valittamisesta parane. 

Vierailija
44/48 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla naapuri katsoo koko illan telkkaria! Monta tuntia putkeen. Voiko valittaa?

Vierailija
45/48 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut vastaan valituksesi ja toimittanut sen Norjaan tutkittavaksi.

Odota yhteydenottoa 73 tuntia jonka jälkeen mene ulos itkemään.

Vierailija
46/48 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni kuulee myös ääniä naapurista, silloinkin kun siellä ei ole ketään kotona.

Minkä ikäinen ole ap?

Vierailija
47/48 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissaan saa puhua. Vai etkai ap oikeasti kuvittele, että sitä voidaan kieltää?

Vierailija
48/48 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi