Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinenkin kaverisuhde kuoli tänään

Vierailija
22.03.2024 |

Huomenna olisi ollut tarkoitus matkustaa pitkäaikaisimman kaverin luokse junalla ja viettää viikonloppu siellä, mutta sattui kummasti nousemaan kuumea tänään niin ei pysty. No nyt saa olla sitten loppuelämän vissiin rauhassa ja oppia olemaan itseni paras ystävä. Ei sillä että olisin tätä viimeistäkään kaveria kovin usein tavannut, mutta lähinnä se, ettei ole edes henkisellä tasolla enää yhtään ystävää. Kai se on vain todettava että jotain vanhaa päättyy, ja jotain uutta alkaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaatte kun paranet.

Vierailija
2/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän sitten usko että oot oikeasti kipeä vai mitä hittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaatte kun paranet.

Minä.ymmärsin että ap:n kaverille nousi kuume.

Vierailija
4/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverille nousi kuume niin mikset usko että se on totta?

Vierailija
5/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aikoihin ollut yhtään kaveria. En oikeastaan edes kunnolla tiedä, millaista on, kun on läheinen ystävä jonkun kanssa. Kyllä näinkin pärjää. Minulla on kuitenkin lapsi ja täällä netissä voin keskustella kanssanne. 

Vierailija
6/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen parin vuoden aikana on useampi kaverisuhde kuollut. Mitään ihmeellisempää syytä en tiedä, yhteydenpito on vaan loppunut pikkuhiljaa. Erikoista että kaikki sattuu lähes samaan aikaan. Mietin mitä minulle on tapahtunut omassa käytöksessäni. Ainoa asia minkä ajatellen vaikuttaneen on se, että pidän oman pääni joissain asioissa, enkä suostu ihan mihin vaan, aiemmin olen ollut liian kiltti.

Vierailija
7/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyydet on puolellani :D

En olisi pahastunut juurikaan jos olisi käyttänyt kiireitä tai muuta menoa tekosyynä.

Vierailija
8/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö nythän on harvinaisen paljon flunssaa liikkeellä, itse jo kolmatta kertaa kipeänä tänä vuonna, vaikka yleensä tosi harvoin. Miksi et usko, että ystävällä voisi olla kevättalvella pahimpaan flunssa-aikaan kuumetta? Vai loppuiko ystävyys kun aloit epäillä häntä? 

Vierailija
9/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jotain vikaa päässä, tommonen ei oo normaalia epäillä aina pahaa ystävästä varsinkin kun on pahinta flunssa ja allergia aikaa kevät. Itsekin ollut pitkään kipeänä. 

Vierailija
10/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereilla nyt vaan ei ole ystäviä. Kyllä meillä mukavilla ihmisillä on frendejä paljonkin.

Vierailija
11/11 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pussillinen kukkaa ja pari pulloa viiniä. Sitten nauratte yhdessä ja syötte croque monsieur leivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme