Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arrrgh - en varmasti mene tekemään sovintoa!! Vai menenkö...?

Vierailija
18.01.2007 |

Oli taas kitkerä riita eilen miehen kanssa, joka päätyi eri huoneisiin nukkumiseen ja mykkäkouluun, joka jatkuu edelleen.

Riitaa tuli taas siitä tavanomaisesta eli yhteisen ajan puutteesta. Tehdään molemmat vuorotyötä, joten ei luonnollisestikaan nähdä joka ilta ja yhteiset vapaapäivät on vähissä (ehkä 2 kuukaudessa).

No eilen miehellä oli vapaata ja kun tulin töistä kysyin mieheltä olisko sillä mitään suunnitelmia. No sillä oli tietysti omia menoja suunniteltu ja kun kysyin, että tuleeko edes saunaan, sanoi ettei varmaankaan tule.

Että mua sieppas! Kaikki muu tuntuu olevan tärkeämpää kuin meidän yhteinen aika! En edes muista koska on viimmeksi sitä vietetty, salille on kyllä päässyt menemään jne.

Kun otin asian puheeksi ja kerroin miltä minusta tuntuu, mies alkoi osottaa mieltään ja alkoi käyttäytyä karrikoidusti. mies varmasti näki mielipahani, mutta lisäsi vaan vettä myllyyn tyyliin " se on sun oma vika jos tunnet noin, minkä mä sille voin" .

Kaiken huipuksi 6v lapsemme kuuli sanailun ja sanoi isälleen, että älä puhu äitille mitään, niin mies siihen, että joo ei puhuta, ei paljon kiinnosta. Katsoivat sitten toisesta telkkarista samaa ohjelmaa suljetun oven takana koko illan, mitä minä katsoin olohuoneessa yksin =(

Asiasta ei enää puhuttu ja nukkumaan menin pahoilla mielin. Mies nukkui työhuoneessa ja kun tulin töistä kotiin, mies ei noteerannut mitenkään.

Mies voi pitää mykkäkoulua vaikka kuinka kauan, mutta itse en kestä sitä. Yleensä tai aina, se olen minä, joka alkaa hieromaan sovintoa, oli syy kummassa hyvänsä, mutta nyt päätin, että minä se en ole tälläkertaa! En haasta riitaa enempää, mutten taatusti mene tekemään sovintoa!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli vajaa tunti sitten töistä, ei ole millään tavalla huomioinut edes mun läsnäoloa =(

Vaan en mäkään sen.

ap

Vierailija
2/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et.

Pidäppä nyt mykkäkoulua niin pitkään, että miehen on pakko luovuttaa ensin. Me kannustetaan sua. Raportoi aina välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa inhoan mykkäkoulua.

Miten teillä on aiemmin riidat sovittu? Kuinka kauan meinasitte jatkaa?

Vierailija
4/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta todellakin tuntuu, että mulla on virkaa vaan kokkina, siivoojana ja yleisenä talouden pyörittäjänä!

ap

Vierailija
5/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itseasiassa inhoan mykkäkoulua.

Miten teillä on aiemmin riidat sovittu? Kuinka kauan meinasitte jatkaa?

Mies luulee olevansa aina niskan päällä ja jos nyt menen anelemaan sovintoa, häviän pitemmässä juoksussa.

ap

Vierailija
6/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänä siis, et puhu mitään.

Vierailija
7/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on baarissa enkä keksi mitään tekemistä. Yksin ei huvita edes katsoa telkkaria. Voi tylsyys!

Jos pidät mykkäkoulua koko viikonlopun, niin viikonloppu menee ihan hukkaan (tai ainakin minulta menisi), harmittaako? Vai onko yksi viikonloppu pientä tohon riitaan verrattuna?

Vierailija
8/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se välinpitämättömyys jossain vaiheessa alkaa purra, kun ei pääse samaan ruokapöytään, pyykkejä ei ole pesty(tai enhän tiedä vaikka hän pesee itse pyykkinsä), ei tipu seksiä kotona.'

Älä nyt kuitenkaan millään avioerolla lähde vielä uhkailemaan, varsinkaan jos et oikeasti ole sellaista ajatellut. Teillä on kuitenkin lapsi, jolle ei turhaan kannata aiheuttaa ahdistusta ainakaan enempää. Kyllä hän jo varmaankin tajuaa että jotain on meneillään tällä hetkellä.

t:15

Vierailija
9/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tyhjänä siis, et puhu mitään.

ap

Vierailija
10/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina pääsee onneksi töihin!

ap

Vierailija
11/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain pystyt. Lillukoon omassa liemessään. Ottaa opikseen jos osaa.

Vierailija
12/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta asiasta on ihan turha riidellä kun et miehelle mitään voi. Turhaa pahoitat mielesi. Päästä pikkuhiljaa irti ja tee asioita jotka sinua kiinnostaa. Tapaile ystäviäsi ja ota omaa aikaa. Kun näin teet niin huomaat että mieskin pitää sinua taas mielenkiintoisena. Kokemusta on!

Vierailija
13/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelu vaan pahentaa tilannetta. Kysy, että mentäiskö tänään yhdessä saunaan, kun lapset on nukahtaneet. Sauna ainakin meillä lopettaa aina riidat. =)

Vierailija
14/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän kertoi, että yhteisiä vapaapäiviäkin on kuussa n. 2.. t: toinen vuorotyöläinen, jonka mieskin on vuorotyöläinen ja olisin vetänyt herneen nenuun tuosta jutusta myös..

Vierailija
16/23 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelet niiden ystävien kanssa normaalisti, eihän sun ole pakko miehen kanssa jutella. Kun ystävät lähtee niin mykkäkoulu jatkuu :)

Mutta sääliksi käy teidän lapsen takia :( Idioottimaisesti teki myös miehesi kun veti lapsen tuolleen " puolelleen" .

Kerro sitten aina väliaikatietoja!

Vierailija
17/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vankasti sitä mieltä että mykkäkoulu on todella lapsellista puolin ja toisin. Riidellään jos riidellään ja sitten sovitaan asiat. Toi yhteinen aika ei riitelemällä lisäänny.

Vierailija
18/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään sinä ap esitit toiveen yhteisestä illasta, jos toinen jo sopinut menonsa. En minäkään tykkäisi.

Minusta tuo lapsen vetäminen riitaan on taas sellainen asia, että siitä pitäis puhua - todella väärin lasta kohtaan.

Vierailija
19/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan harrastivat pääasiassa mykkäkoulua, joka saattoi kestää monta päivääkin!! Huh, vieläkin alkaa ahdistaa kun ajattelee asiaa.... (puhumattakaan siitä, että minun piti oikein erikseen opetella aikuisiällä se, miten riidat voi sopia!!!!)

Vierailija:

Tuosta mykkäkoulusta ei hyödy kukaan.

Mä olen vankasti sitä mieltä että mykkäkoulu on todella lapsellista puolin ja toisin. Riidellään jos riidellään ja sitten sovitaan asiat. Toi yhteinen aika ei riitelemällä lisäänny.

Vierailija
20/23 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirje, kerrot häntä syyttämättä miltä sinusta tuntuu... kerro toiveistasi ja haaveistasi, kerro mitä olisit itse valmis tekemään niiden toiveiden toteutumisen eteen ja kysy mitä miehesi toivoo teidän yhteiselämältä ja mitä hän on sen eteen valmis tekemään...