Catherinella syöpä
Otsikkotasolla monet uutistoimistot tätä nyt kertovat.
Kommentit (542)
No niin, arvelin jotain tämmöistä.
Itselleni jäi tuosta sellainen käsitys, että häneltä leikattiin hyvänlaatuiseksi uskottu kasvain, mutta vasta leikkauksen yhteydessä sieltä löytyi myös syöpää.
Onpa ikävää. Toivottavasti eivät menetä toista prinsessaa ennen aikojaan.
Ei välttämättä kukaan ole valehdellut mitään. Ehkä ensin epäiltiin tai hoidettiin jotain muuta, mutta syöpä löytynyt sivulöydöksenä tai tarkemmissa tutkimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
on kasvoista aika hentoisen näköinen tossa videolla
Niin on, hauras. Toivottavasti lapset saavat pitää äiyätinsä ja William vaimonsa. Jotenkin olen aina sympatisoinut tätä paria, ovat parhaan kykynsä mukaan tehneet monarkian eteen töitä, aivan kuin Elisabeth on halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni jäi tuosta sellainen käsitys, että häneltä leikattiin hyvänlaatuiseksi uskottu kasvain, mutta vasta leikkauksen yhteydessä sieltä löytyi myös syöpää.
On tavallista poistaa kohtu myoomien vuoksi. Patologi tutkii aina kaiken varalta biopsiapalat ja välillä sattuukin olemaan vakavampaa kuin myooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on kasvoista aika hentoisen näköinen tossa videolla
Niin on, hauras. Toivottavasti lapset saavat pitää äiyätinsä ja William vaimonsa. Jotenkin olen aina sympatisoinut tätä paria, ovat parhaan kykynsä mukaan tehneet monarkian eteen töitä, aivan kuin Elisabeth on halunnut.
Ainahan tuo toisaalta on ollut tuollainen hauraan oloinen. Eikö hän ole kärsinyt myös syömishäiriöstä?
Hankala ja surullinen tilanne. Mut kyllä viime aikojen hiljaisuus on enteillyt jotain vakavaa. Ja Williamin kanssa kaupassa käynyt iloinen nainen ei tosiaan minun silmään ollut Kate, vaan jokin stuntti.
Jotenkin irvokkaaseen asemaan asettuu nyt se muokattu naurukuva lasten kanssa. Ihmettelen, että edes sellaisen tekaisi.
Syöpiin sairastuu kymmeniä miljoonia vuosittain.
Tutkitut ja turvalliset taustalla? Jo pitkään puhuttu, että aiheuttavat syöpiä. Kuninkaallisilla näitä löytyy varhaisessa vaiheessa, kun saavat maailman parasta lääketieteellistä hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Hankala ja surullinen tilanne. Mut kyllä viime aikojen hiljaisuus on enteillyt jotain vakavaa. Ja Williamin kanssa kaupassa käynyt iloinen nainen ei tosiaan minun silmään ollut Kate, vaan jokin stuntti.
Eli syöpä tuli tarkempien tutkimusten jälkeen, eikä siitä ollut tietoa operaation vaiheessa. Mikä se tilanne oli josta William joutui kesken lähtemään vai oliko että perui menon, eli tuli mieleen et siinä kohtaa tuli ilmoitus, että onkin löytynyt syöpä? Aikataulu meni uusiksi.
Mikä syöpä voi olla kun testeillä leikkauksen jälkeen havaittu???
Kruununperilliset on kuitenkin jo tehtynä.
Parhaat hoidot ja lääkärit mitä rahalla saa. Melko hyvä ennuste. Turhaa tästä rummutetaan joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi sanottiin, ettei kyse ole syövästä 🙄
Todennäköisesti varmistui vasta koepalasta joka otettiin leikkauksen yhteydessä. Cathrine on vasta 42, joten syöpää tuskin ekana epäiltiin oireiden aiheuttajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä syöpä voi olla kun testeillä leikkauksen jälkeen havaittu???
Minä jo kirjoitin, että umpisyolensyöpä. Leikataan tulehduksena, patologilla selviää, että olikin syöpä.
Sain ainakin 15 alapeukkua, vaikka se minusta on ainoa looginen vaihtoehtoehto, miksi syöpää eimolisinetukäteen epäilty.
Vierailija kirjoitti:
Oli se Kate. Mutta todella laihtunut Kate. Katsoin sitä jo silloin, että onpa käynyt laihaksi.
https://news.sky.com/uk