Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yli 45 v. - ja pettynyt itseeni

Vierailija
22.03.2024 |

En nimittäin ole saanut elämässäni mitään aikaiseksi.

Varmaan voi sanoa aika lailla epäonnistuneensa ammatillisesti, kun tämän ikäisenä työskentelee satunnaisesti kaupan kassalla (tarvittaessa työhön kutsuttava), työssä, jota yleensä pidetään niin helppona, että kuka tahansa aloittelija oppii sen parissa päivässä.  Mutta olen sitten ilmeisesti niin tyhmä idiootti työnantajien silmissä, että en mihinkään aloittelijatasoa edistyneempään työhön kelpaa.

(Koulutus löytyy kyllä, mutta täysin eri alalle ja sieltä on vielä vaikeampaa löytää töitä)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elämä muuten on sujunut?

Vierailija
2/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä arvota itseäsi töiden tms ulkoisten asioiden mukaan. Älä vertaile itseäsi muihin. 

Hyvä puoli tuollaisessa duunissa on helppous. Ei mitään kaameaa stressiä suuresta vastuusta tms.

Mieti mieluummin millaista elämää haluaisit elää, mitä tarvitset ollaksesi onnellinen? Mikä tuo sinulle hyvää mieltä ja ala tekemään niitä asioita enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuossa on? Olet kuitenkin terve ilmeisesti.

Vierailija
4/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tuossa on? Olet kuitenkin terve ilmeisesti.

No, kyllä sitä nyt toivoisi että olisi edes vakituisen työsuhteen saanut tähän mennessä. Työssä ei sinänsä ole mitään vikaa, ellei yksitoikkoisuutta lasketa.

Ja on vain tunne siitä, että sitä olisi pitänyt saavuttaa ammatillisessa elämässään enemmän

ap.

Vierailija
5/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 57 ja pettynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä