Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voin saada lainaa yh:na?

Vierailija
22.03.2024 |

Pitäisi saada lainaa 200 000e, nykyiselle asunnolle. Asunnon arvo n.300 000e.

Nettotulot n 3000e/kk. Sijoituksia 40 000e.

Olen yh kahdelle teinille, mitä luulette, voinko saada lainan?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä elämältä toivotaan muuta kuin kituuttamista. Asunto ei riitä elämän sisällöksi. Ei kannata ottaa isoa lainaa, vaikka saisi. Asuntoihin tulee myös kalliita taloyhtiöremontteja tasaiseen tahtiin ja niistäkin on selvittävä.

Vierailija
22/30 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä myyntiin ja meet vuokralle.

Elät paljon paremmin.

Vierailija
24/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppä myyntiin ja meet vuokralle.

Elät paljon paremmin.

Mulla on ihan keskustassa iso,uudehko  asunto. Vuokraa saisin vastaavasta maksaa melkein pari tonnia.

Vierailija
25/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain, kahden lapsen yh:na samanhintaiseen asuntoon. Laske vaan huolella yhdessä pankin kanssa ja huomioon kaikki elatusmaksut, lapsilisät ym. Mieti, voisitko karsia jostain kulusta, entä miten muuten menot jakaantuu. 

Hyvin mekin pärjätään ja en minä tai lapset ainakaan oltaisi näin onnellisia jossain ankessa kerrostalossa tai homeisessa vuokraluukussa.

Vierailija
26/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti positiivisesta viestistä!

-ap

Vierailija
27/30 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain, kahden lapsen yh:na samanhintaiseen asuntoon. Laske vaan huolella yhdessä pankin kanssa ja huomioon kaikki elatusmaksut, lapsilisät ym. Mieti, voisitko karsia jostain kulusta, entä miten muuten menot jakaantuu. 

Hyvin mekin pärjätään ja en minä tai lapset ainakaan oltaisi näin onnellisia jossain ankessa kerrostalossa tai homeisessa vuokraluukussa.

Ja tähän lisään, että huomioi kokonaisuus: jos ei ole okt, millainen yhtiövastike, minkä ikäinen yhtiö, millaisia kustannuksia odotettavissa vaikka 10 vuoden sisään taloyhtiöllä. Mitä maksaisit vuokralla vastaavasta, entä mikä olisi pienin ja halvin, mihin mahtuisitte? Meillä ainakin oli selvää, että vastaavia ei ole tarjolla vuokralla, ja joku inhimmillinen vuokrakolmiokin olisi kuitenkin niin kallis, että pienellä lisällä maksaa omaa, lisää merkittävästi elämänlaatua ja saa enemmän tilaa. Entä jos joutuu muuttamaan vuoden-kahdenkin välein vuokra-asunnosta? Siihenkin menee rahaa ajasta puhumattakaan (jonka voi käyttää vaikka työntekoon).

Vierailija
28/30 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma asunto on perheelliselle järkevin. Kannattaa yrittää ja kysyä lainaa.

Vierailija
29/30 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taloustilanteessa sulaa hulluutta moinen laina

Vierailija
30/30 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sain auton ostoa varten https://autolaina.org/ 20k€ lainan 2500€ nettotuloilla alle 7% korolla. Asuntolainaa en itse saanut omasta pankista, niin tuo on varmaan maksimi mitä omilla tuloilla myönnetään :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi