Olga Temosen kasvain pienentynyt huomattavasti
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/olga-temonen-saapui-sakenoivana-jus… Isolla rahalla saa ulkomailla kunnon hoitoa. Myös Kotipizzan entinen omistaja sai haimasyöpänsä aikoinaan pois ulkomailla rantahuvilan verran maksaneilla kokeellisilla hoidoilla.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä olla negatiivinen/realistinen, mutta kasvaimen pienentyminen ei vielä tarkoita oikeastaan mitään. Pienikin kasvain voi levittää etäpesäkkeitä tai levitä alueille, jotka ovat kohtalokkaat.
No hyvä, minä jo luulin ettei se kuolekaan.
Häpeäisit! Kolahtaa vielä omaan nilkkaan kun toiselle pahaa toivot.
Minä olen terve ja aion ollakin.
Kuka tahansa voi sairastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä olla negatiivinen/realistinen, mutta kasvaimen pienentyminen ei vielä tarkoita oikeastaan mitään. Pienikin kasvain voi levittää etäpesäkkeitä tai levitä alueille, jotka ovat kohtalokkaat.
Kuka tahansa voi sairastua.
Ärsyttävä toimittaja. Temoset ovat tulleet juhlimaan ja unohtamaan ikävät asiat ja tämä vaan tenttaa ja tenttaa koko ajan syövästä. Mikä typerys, antaisi ihmisten olla rauhassa sairauksiensa kanssa ja viettää hauskaa iltaa, ajatella kerrankin jotain ihan muuta.
Eikö se Huutokauppakeisarin Helikin ollut kuolemassa siihen syöpäänsä ihan kohta?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä toimittaja. Temoset ovat tulleet juhlimaan ja unohtamaan ikävät asiat ja tämä vaan tenttaa ja tenttaa koko ajan syövästä. Mikä typerys, antaisi ihmisten olla rauhassa sairauksiensa kanssa ja viettää hauskaa iltaa, ajatella kerrankin jotain ihan muuta.
Älä kerro sairaudestasi julkisesti jos et halua, että toimittajat kyselevät. Kyllä jokainen tietää, mitä tapahtuu, jos tulee tuollaisen asian kanssa julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Huutokauppakeisarin Helikin ollut kuolemassa siihen syöpäänsä ihan kohta?
Lööppien mukaan hyttysenpistoonkin kuolee välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä vastailemassa todella ilkeitä ja tunteettomia ihmisiä, en vaan voi ymmärtää. Henkilökohtaisesti toivon ainakin hänelle kaikkea mahdollista hyvää.
Se, että on realisti ei tarkoita, että on ilkeä. Turha sitä on hehkuttaa epärelistista toiveikkuutta, kun todellisuus on ihan muuta.
En viitannut realismiin, vaan ihan johonkin muuhun.
Eikö olekaan pelkkää itkua viimeiset päivät? Piti olla halvaantunut ja tillin tallin. Kyllä tällä nyt monet pettyy.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja tekee vain työntään. Jos asiasta ei halua puhua, voi olla kommentoimatta. Turha siitä toimittajia on syyttää, että Temoset avoimesti raportoivat asiansa julkisuuteen.
Kysehän on siitä uusiutuuko se.Syöpälääkkeet menettävät tehonsa uusiutumisessa.Antioksidanttiklinikoilla tutkitaan ja korjataan myös potilaan ravitsemustila jolloin uusiutumisriski vähenee jyrkästi.
Tavallista syöpälääkäriä taas ei kiinnosta mitä moskaa potilas ahtaa sisäänsä kun luulee ettei se vaikuta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on toitottanut syöpäänsä julkisuuteen kuukausitolkulla. Ihan oma-aloitteisesti.
Kuka sitten lieneekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on toitottanut syöpäänsä julkisuuteen kuukausitolkulla. Ihan oma-aloitteisesti.
Kuka sitten lieneekään.
Kai sitä silti vois lopettaa sen ekan syöpäkysymyksen jälkeen ja kysyä sitten jotain ihan muuta. Olla hieman tahdikas mutta eipä taida sellainen käytös olla tätä päivää. Lopussa sitten tuli joku filmin tekoon liittyvä kysymys sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro sairaudestasi julkisesti jos et halua, että toimittajat kyselevät. Kyllä jokainen tietää, mitä tapahtuu, jos tulee tuollaisen asian kanssa julkisuuteen.
Eipä tuota olisi varmaan salassakaan voinut pitää. Pikkupaikkakunnalla asuvat ja kun tukka lähtee ja olemus alkaa riutua niin eiköhän joku jo soita seiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikilla ole samat aikeet mutta valitettavasti jotkut sairaudet eivät ole aina ennustettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata uhota, mutta voi pyrkiä elämään terveellisesti jotta syöpäriski tai muu vakavan sairauden riski pienenee. Kuitenkin tiedämme varmuudella, että joka kolmas sairastuu johonkin syöpään elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tämä sähköhoito on. Itse olen syöpiä hoitanut aiemmin enkä ole kuullutkaan.
Sinä oletkin suomalainen! Suomessa ei sellaisia hoitoja saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lööppien mukaan hyttysenpistoonkin kuolee välittömästi.
Ampiaisen pistoon voi kuolla äkkiä, vaikka on adrenaliinipistos käsillä ja annettu pian. Tuttuni kuoli, eikä pistoksista ollut apua. Paha allergia jolloin saa pistoksesta anafylaktisen reaktion, henkitorvi ja kieli turpoaa...hirveä kuolema tukehtumalla. Onkin, että ihminen voi herkistyä allergikoksi vaikka minkä hyttysen pistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitten lieneekään.
Kai sitä silti vois lopettaa sen ekan syöpäkysymyksen jälkeen ja kysyä sitten jotain ihan muuta. Olla hieman tahdikas mutta eipä taida sellainen käytös olla tätä päivää. Lopussa sitten tuli joku filmin tekoon liittyvä kysymys sentään!
Kai sitä voi olla kommentoimatta, jos ei halua aiheesta puhua. Kyllä toimittajatkin ymmärtävät, mitä tarkoittaa "en kommentoi tuota asiaa nyt" Voi myös olla menemättä tuollaisiin gaaloihin, kun kuitenkin 100% varmuudella tietää että siellä kysytään julkisesti esitellyistä hoidoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuosta selviää, niin halun kyllä tietää mitä hoitoa sai. Ja usko menisi lisää Suomen terveydenhuoltoon. Sukulainen kuoli tuohon ja mitään selviämismahdollisuuksia ei silloin annettu.
Ei Suomen hoidoilla olekaan mitään selviämismahdollisuuksia, mutta ulkomailla saa isolla rahalla köyhien ulottumattomissa olevaa hoitoa. Olga sai sähköterapiaa.
Saisi nyt nauttia edes kesästä.