Olga Temosen kasvain pienentynyt huomattavasti
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/olga-temonen-saapui-sakenoivana-jus… Isolla rahalla saa ulkomailla kunnon hoitoa. Myös Kotipizzan entinen omistaja sai haimasyöpänsä aikoinaan pois ulkomailla rantahuvilan verran maksaneilla kokeellisilla hoidoilla.
Kommentit (141)
Ristiriitainen haastattelu tiedoiltaan, kun jos tuo syöpä on sitä pahinta laatuaan kuten kertoi aikaisemmissa ulostuloissaan, niin ei se syöpäkasvain ole poissa vaikka mitä hoitoja annetaan. Varsinkaan kun leikkausta ei voida tehdä, niin kasvain on olemassa ja leviää.
Siksi en ymmärrä mitä haastattelussa tarkoittaa, että yrittää torjua ettei tule seuraavaa kasvainta ja että kasvain on pienentynyt tosi paljon ja syöpä on käytännössä kadonnut itsessään.
Ikävä olla negatiivinen/realistinen, mutta kasvaimen pienentyminen ei vielä tarkoita oikeastaan mitään. Pienikin kasvain voi levittää etäpesäkkeitä tai levitä alueille, jotka ovat kohtalokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä olla negatiivinen/realistinen, mutta kasvaimen pienentyminen ei vielä tarkoita oikeastaan mitään. Pienikin kasvain voi levittää etäpesäkkeitä tai levitä alueille, jotka ovat kohtalokkaat.
Etenkin kun on tuonut ilmi, että kasvain on laadultaan gradus 4 eli tunkeutunut aivokudokseen.
Jos tuosta selviää, niin halun kyllä tietää mitä hoitoa sai. Ja usko menisi lisää Suomen terveydenhuoltoon. Sukulainen kuoli tuohon ja mitään selviämismahdollisuuksia ei silloin annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, minä jo luulin ettei se kuolekaan.
Häpeäisit! Kolahtaa vielä omaan nilkkaan kun toiselle pahaa toivot.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuosta selviää, niin halun kyllä tietää mitä hoitoa sai. Ja usko menisi lisää Suomen terveydenhuoltoon. Sukulainen kuoli tuohon ja mitään selviämismahdollisuuksia ei silloin annettu.
Suomen terveydenhuolto on isolta osin yksi vitsi. Hyvinkin moni paranisi, jos edes yritettäisiin hoitaa eikä vain luotettaisi siihen, että yksi poissuljettu hoitomuoto=ei toivoa.
Kun syöpäkasvain on "vaarallisinta laatua" niin siihen ei tehoa enää mikään. Joko diagnoosi Suomessa on ollut väärä tai sitten Olga on jättänyt jotain kertomatta.
En tiedä mitä tämä sähköhoito on. Itse olen syöpiä hoitanut aiemmin enkä ole kuullutkaan.
No jos tuolla sai edes muutaman viikon lisää aikaa perheensä kanssa niin eipä voi sanoa rahojen menneen hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivokasvaimen "hyvä" puoli on se, ettei niillä ole tapana tehdä etäpesäkkeitä. Toivottavasti nytkin on niin. Että on vain tämä yksi, joka toivottavasti pysyy aisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Onnea Olgalle. Hienoa että on varaa. Toivottavasti pysyykin pois pitkään. Nuori nainen vielä ja kymmeniä vuosia elämää edessä, lapset, perhe, eläimet,yritys. Työ vielä kesken.
Eipä taisa olla kymmeniä vuosia elämää edessä. Vähän nyt järkeä näihin juttuihin.
Onpa täällä vastailemassa todella ilkeitä ja tunteettomia ihmisiä, en vaan voi ymmärtää. Henkilökohtaisesti toivon ainakin hänelle kaikkea mahdollista hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, minä jo luulin ettei se kuolekaan.
Häpeäisit! Kolahtaa vielä omaan nilkkaan kun toiselle pahaa toivot.
Minä olen terve ja aion ollakin.
Suomessa ei pelastu kukaan, ei tietotaito riitä. Olgalla riittää jostain rahaa? Ulkomaille parantumaan, täällä käy päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä vastailemassa todella ilkeitä ja tunteettomia ihmisiä, en vaan voi ymmärtää. Henkilökohtaisesti toivon ainakin hänelle kaikkea mahdollista hyvää.
Se, että on realisti ei tarkoita, että on ilkeä. Turha sitä on hehkuttaa epärelistista toiveikkuutta, kun todellisuus on ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei pelastu kukaan, ei tietotaito riitä. Olgalla riittää jostain rahaa? Ulkomaille parantumaan, täällä käy päinvastoin.
Voi olla vakuutukset joten ei hätää.
Näin se menee. Onnea Olgalle. Hienoa että on varaa. Toivottavasti pysyykin pois pitkään. Nuori nainen vielä ja kymmeniä vuosia elämää edessä, lapset, perhe, eläimet,yritys. Työ vielä kesken.