Ketä on asentanut Turun liikennevalot?
Nämä näyttää punaista ihan koko ajan ja kaikkialla? Miten tässä ympäristö säästyy kun ajaminen on yhtä kaasuttelua ja jarruttelua?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Että mua veetuttaa tuo KETÄ kun pitäisi olla kuka.
Eiks Turuus sanota kekä?
Mun mielestä asennusporukassa oli ainakin Hauen Eki, Kottaraisen Topi, Tilhen Nipa ja Mäen Paavo.
Olihan niitä muitakin mutta noi mä tiedän varmuudella.
Jos ne näyttää punaista koko ajan, niin kaasutteletko siis jatkuvasti siinä odottaessa - ja välillä painat vielä jarruakin. Eihän siinä pääs mihinkään. seisot vaan valoissa, kuten tuollaisen "ketä"-umpipöljän kyllä kuuluukin.
Luultavasti joku tollo, joka käyttää KETÄ sanaa KUKA sanan sijaan!
Turun liikennevalot Sanna Marinin hallituksen tekoja että Orpo näkee punaista ajaessaan Turus. Kun se tuo edellinen hallitus...
Ei kait Turussa tai muissa paikoissa ohjelmoida liikennevaloja kaupungin tai paikkakunnan mukaan, vaan kaikki liikennevalot toimivat samalla tavalla.
Eli liikennevaloissa on ns "vihreä aalto", jos ajaa nopeusrajoituksen mukaan. Eli jos aina palaa punaiset valot, kannattaako tarkistaa omaa ajokäyttäytymistä.
Asentaja asentaa laitteistot, mutta valvontayksikkö säätelee käyttöparametriston teiden ja liikennemäärien yms. mukaan.