Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla ollut tällaista pomoa?

Vierailija
22.03.2024 |

"Sinä teet mitä käsketään, koska olen pomosi" tyyppistä, joka ehkä ihan asiallia tehtäviä antaa, mutta asenne on tuollainen käskyttävä, joskus ihan simputtaja?

Mulla on ollut nuorena enkä enää ikinä tottelisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Olin parikymppisenä töissä kahvilassa. Työnkuvaan kuului sekä kahvin keitto että asiakkaiden palveleminen. Joskus saattoi tulla bussilastillinen ihmisiä kerralla ja jokainen tietenkin halusi kahvia. Mutta ei, samaan aikaan piti olla kassalla ja keittämässä kahvia. Samassa paikassa työvuoro vaihtui niin että vuoro loppui klo 23. Kotona olin 23-00 välillä ja aamuvuoro alkoi klo 6.

Vierailija
2/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muutama vuosi sitten salakuvaava kakkiainen, lähdettiin kaikki heti vetämään. Nykyisin konkurssikypsä firma, haahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan, mutta minua on uhattu potkuilla, kun pidin pienen kehityskeskustelun esimieheni kanssa siitä, mitä asioita kannattaa ottaa huomioon projektin johtamisessa. Sillä muuten ajaudumme uudestaan idioottimaisiin tilanteisiin. Siis sellaisiin, jotka tulevat kalliiksi, pilaavat mainetta ja sotkevat myös muiden töiden tekoa.

Tyyppi ei jaksanut arvostaa, otti kovin nokkiinsa ja yritti hirveästi vedota olemattomaan auktoriteettiinsa.

Viitsikin, aikuinen ihminen.

Vierailija
4/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan just sitä huonointa johtamista. Jos mulla ois alaisena pikkupomo, jolla tuollaista tapaa toimia, niin ei ois kauaa.

Vierailija
5/5 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät pomot on just tollasia. Niillä on visio miten asia hoidetaan ja työntekijät ovat se instrumentti, jolla visio toteutetaan. Jos joku änkkää koko ajan vastaan ja ei tee työtään, kaikki kärsivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän