Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisille puhutaan tuhmia sängyssä?

Vierailija
22.03.2024 |

Uus tyty käski puhua tuhmia joten mä läppäsin sitä pillulle ja kysyin "tykkäätkö tästä, vi tun lut ka?" Se vaan kyyläs mua tonnin seteli ilmeellä ja tunsin oloni tosi tyhmäksi? Eli miten nyt sitten oikein pitäisi puhua kun ei toi multa luonnostaan tule?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä, tai ainakin mulle, tuhmien puhuminen on helpompaa ja mukavampaa seksiviesteissä kesken päivää tuomaan vähän punaa poskille, tai osana etäseksiä jos ollaan eri paikkakunnilla yön yli. Sängyssä sitä keskittyy jo itse asiaan, ja suukin on oikeastaan siinä jo enemmän ihan muussa käytössä.

Mutta ei se viesteissäkään tuhmien puhuminen mulle tarkoita törkeyksiä eikä kiroilua, joillekin se ehkä toimii mutta ei meille. Mä yleensä maalailen jotain tilannetta joka johtaa seksiin, mitä tekisin vaimolle ja millä tavalla, miten se minua kiihottaisi ja miltä se hänestä tuntuisi. Ja kehun tietysti häntä ja hänen ihanaa pilluaan, että miten se minua kuumottaa. Tai sitten kuvailen mitä parhaillaan itse teen ja miltä se tuntuu, jos viestittely sattuu itsetyydytyssession yhteyteen. Suorasanaisesti ja kaunistelematta, mutta tutuilla ja turvallisilla sanavalinnoilla eikä mitään tosielämästä liian ronskisti poikkeavaa, pikkuisen toki voi maustaa kevyesti rohkean puolelle menevillä jutuilla, joita ei olla (ehkä vielä) oikeasti tehty.

M54

Vierailija
22/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ehkä kuvailla kuinka himoitset naistasi. Kuinka olet kovana, kuinka hänellä on hyvä perse jota jumaloit, kuinka haluat upota hänen sisäänsä, kuinka hänen pillunsa tuntuu hyvältä, ja kuinka pian täytät naisesi pimpan lämpimällä spermalla ja kuinka haluaisit myös naida tämän pikkusiskoa.

Ja viimeisen kommentin jälkeen homma loppuu, halut kaikkoaa, alkaa mustasukkaisuus draama ja ero edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ilman kovin suurta kokemusta asiassa IRL, että naiset ovat tässä hyvin yksilöllisiä. Omastakin mielestä asiaa jotenkin pilaa, jos alataan etukäteen kysymään voiko sanoa näin tai voiko sanoa noin. Toisaalta ei voi olla ajatustenlukija. Jonkun kiltinoloisen naisen voi räjäyttää kiimaan todella karski ja suora puhe. Toiselle se voi olla totaalinen turn off ja tunnelma seksistä pilalla pitkäksi aikaa.

Oma strategia on ollut pitkässä parisuhteessa (parin missauksen jälkeen):

- jos puheesta ylipäätään on jotain lisäkiihoketta, niin naisen ominaisuuksien ja reaktioiden kehuminen tavanomaista arkikieltä räväkämmin ja sen ääneen sanominen miten paljon itseä kiihottaa naisen ominaisuudet, ulkonäkö, kiihottuminen, reaktiot jne.

- aloittaa "miedommilla" ilmaisulla ja lisää "räväkkyyttä" asteittain vähän kumppanin reagointia seuraten. Luultavasti voi olla aika turn off, jos mies höpöttää omissa mehuissaan huomaamatta, että toista osapuolta lähinnä alkaa ällöttää.

- etäännyttää asiaa: Ei sano ekana: "Kiihoittaisi nähdä jonkun nussivan sinua" vaan "kiihotuin kun katsoin filmiä, jossa mies katseli, kun hänen naistaan pantiin"

- ja varsinkaan ei ensimmäisenä olla asettamassa toista ikään kuin "vastuuseen" fantasiasta. En toisi ajatusta gb:stä aloittamalla: "Haluat varmaankin, että 3 mustaa hyvinvarustettua miestä ottaa sinut rajusti"

- ja edelliseen liittyen: Miettiä ja tunnistaa mikä on oma fantasia ja voisiko mahdollisesti olla kumppanin fantasia.

- edelleen: tunnistaa, josko oman fantasian ääneen sanominen kiihottaa toista (ks. edellä) vai onko se turn off, jos puhuu itsestään.

- hyvin asteittain ja vastetta seuraten menisin aiheissa, jotka sisältävä eritteitä, insestiä, ei-suostumuksellisia aiheita jne.

-luottamusellisuus: jotenkin tehdä selväksi, että vaikka kiihottuu jostain sanotusta, niin sitä ei myöhemmin käännetä toista vastaan. "Ai jaa ja oikeasti minun sijaan haluaisitkin kuitenkin....."

Vierailija
24/25 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ilman kovin suurta kokemusta asiassa IRL, että naiset ovat tässä hyvin yksilöllisiä. Omastakin mielestä asiaa jotenkin pilaa, jos alataan etukäteen kysymään voiko sanoa näin tai voiko sanoa noin. Toisaalta ei voi olla ajatustenlukija. Jonkun kiltinoloisen naisen voi räjäyttää kiimaan todella karski ja suora puhe. Toiselle se voi olla totaalinen turn off ja tunnelma seksistä pilalla pitkäksi aikaa.

Oma strategia on ollut pitkässä parisuhteessa (parin missauksen jälkeen):

- jos puheesta ylipäätään on jotain lisäkiihoketta, niin naisen ominaisuuksien ja reaktioiden kehuminen tavanomaista arkikieltä räväkämmin ja sen ääneen sanominen miten paljon itseä kiihottaa naisen ominaisuudet, ulkonäkö, kiihottuminen, reaktiot jne.

- aloittaa "miedommilla" ilmaisulla ja lisää "räväkkyyttä" asteittain vähän kumppanin reagointia seuraten. Luultavasti voi olla aika turn off, jos mies höpöttää omissa mehuissaan huomaamatta

liian pitkä teksti, en jaksanut lukea yhtään, hyvä kun jaksoin kirjoittaa tämän.

Vierailija
25/25 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut minusta puhumaan vaimolle rumia ,mutta oon kuullut kuinka vaimolle annettiin. Kuuli vaimo mikä on kun kaksi vierasta miestä käsitteli . Narttu kuuli kuinka kiimapillu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi