Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisille puhutaan tuhmia sängyssä?

Vierailija
22.03.2024 |

Uus tyty käski puhua tuhmia joten mä läppäsin sitä pillulle ja kysyin "tykkäätkö tästä, vi tun lut ka?" Se vaan kyyläs mua tonnin seteli ilmeellä ja tunsin oloni tosi tyhmäksi? Eli miten nyt sitten oikein pitäisi puhua kun ei toi multa luonnostaan tule?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bump

Vierailija
2/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ! 😂 En valitettavasti osaa vastata, mut mua kiinnostaisi miten miehille puhutaan tuhmia. Olen myös saanut kyseisen käskyn eikä irronnut juuri tuota paremmin😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, olen yrittänyt nostattaa tunnelmaan, nuolemisen jälkeen sanonut voisiko rouva mennä nelinkontin naitavaksi, liian rajua tekstiä. 

Vierailija
4/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää puhua, niin silloin ei läpsitä! Aika outo tyyppi!

Vierailija
5/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy vaikka oletko matkustanut metrossa pummilla?

Tai sanoo, että mä haluaisin tehdä sun kanssa jotain tosi tuhmaa kuten kävellä yöllä punaisia päin.

Vierailija
6/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh ! 😂 En valitettavasti osaa vastata, mut mua kiinnostaisi miten miehille puhutaan tuhmia. Olen myös saanut kyseisen käskyn eikä irronnut juuri tuota paremmin😁

Sinunlaisesi mies taitaa juosta pillun perässä jatkuvasti? Myönnä pois, ainoa asia mikä päässä liikku on pillu ja haluat nussia jokaista naista jonka näet.

Haluatko työntää kyrpäsi pilluuni? Tottakai haluat, tuhma poika.

Tollaviisiin, ja annat vaan mennä miettimättä, kiroilet, nimittelet, syytät.

Vierailija
7/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää puhua, niin silloin ei läpsitä! Aika outo tyyppi!

Turpa kiinni huo ra

Vierailija
8/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, olen yrittänyt nostattaa tunnelmaan, nuolemisen jälkeen sanonut voisiko rouva mennä nelinkontin naitavaksi, liian rajua tekstiä. 

Siis tuoko on liian rajua tekstiä? Voi hyvänen aika...

Vierailija
9/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille ole pakko puhua mitään sängyssä. Riittää ku panee. Parempi, että panee edes. 

Vierailija
10/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

You and me baby ain't nothing but mammals so let's do it like they do on discovery channel

Vierailija
11/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ehkä kuvailla kuinka himoitset naistasi. Kuinka olet kovana, kuinka hänellä on hyvä perse jota jumaloit, kuinka haluat upota hänen sisäänsä, kuinka hänen pillunsa tuntuu hyvältä, ja kuinka pian täytät naisesi pimpan lämpimällä spermalla ja kuinka haluaisit myös naida tämän pikkusiskoa.

Vierailija
12/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan pillua nuollessa kehua pillua esim "tosi mehevä viivapillu". Nussiessa sanon naiselle "hyvän tuntuinen naintipillu"

Vierailija
13/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan halventavasti.

Vierailija
14/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että "voit noukkia sen kortsun huomenna reiästäsi, nyt pannaan ilman."

Vierailija
15/25 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna suolta.

Vierailija
16/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kak-ka, pinp-pi, kop-ro-fa-gi, tip-pu-ri, sy-fi-lis, po-ly-sex.

siinä, eiköhän noilla lohkea !

Vierailija
17/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tästä varmaan kannattaa keskustella partnerin kanssa. Vaikea arvata mistä joku toinen innostuu ja mistä ei.

Vierailija
18/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tästä varmaan kannattaa keskustella partnerin kanssa. Vaikea arvata mistä joku toinen innostuu ja mistä ei.

Mutta kun juuri niin täytyy naisten kanssa toimia, eli arvata. Tai siis naisten mielestä asian pitäisi olla miehelle itsestään selvää. Jos asiasta joutuu kysymään, niin koko hommasta menee maku. Sellaisia naiset on, hyväksykää asia. Ja näin miehenäkin kun ajattelen, niin ei se nyt samalta tunnu, jos on jotkut vuorosanat kirjoitettu.

Vierailija
19/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ehkä kuvailla kuinka himoitset naistasi. Kuinka olet kovana, kuinka hänellä on hyvä perse jota jumaloit, kuinka haluat upota hänen sisäänsä, kuinka hänen pillunsa tuntuu hyvältä, ja kuinka pian täytät naisesi pimpan lämpimällä spermalla ja kuinka haluaisit myös naida tämän pikkusiskoa.

Tota viimestä lausetta varten sen naisen hiukset ois hyvä letittää niin niistä voi pitää kiinni kun se yrittää rimpuilla pois 😆

Vierailija
20/25 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

just oikein puhuit, voit vielä lisätä, v...n kuvottava h...a, sa...n mälli ämpäri, ruma jakorasia ja sit vielä räkäset sitä h....a naamalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme