Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä ekalle uintikerralle 2-vuotiaan kanssa!

Vierailija
18.01.2007 |

Meinattiin lähteä uintireissulle. Olisko jotain erityistä, mitä kannattais ottaa huomioon. En ole aikoihin käynyt uimahallissa, joten onko ihmisillä yleensä pyyhkeet vai kylpytakit? Ajattelin vaan, kun palelen niin kauheesti ja sinne pikkualtaalle on niin pitkä matka. Etten nyt vaan nolaisi itseäni sen takkini kanssa :).

Lähinnä nyt tietenkin kaipaisin vinkkejä tuon pikkupirpanan välineistöön.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella saa yleensä (kysy vastaanotosta) olla liukuestesukat tai uintitossut jalassa altaassa. Kaikki lapset eivät niitä käytä. Muutoin uikkarit ja pyyhe, sandaalit laittaisin ainakin itselleni kävelyn ajaksi.

Vierailija
2/3 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sulla ole sen verran koulutusta, että voisit itse ajatella asiaa.

2 v ja ekaa kertaa uimahallissa. Jessus.

Mulla 5 lasta ja oon monesti viikossa uimahallissa kaikkien kanssa, aloin kun nuorin oli varmaan 4 kk, seuraava 1 1/2.

Oletko jo käyny kaupassa ainokaisesi kanssa? pärjäsitkö?

Entä hiekkalaatikolla? puistossa? kylässä?

Ota mukaan esim. mummi ja vaari ja kummit ja isä ja uimavalvoja ja tarhatäti ja kasvatusopas että varmasti pärjäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se ap nyt tuota tarkoitti. Aika kiva on tietää pikkuvinkkejä, kuten tuo liukuestesukat. Sinä se taidat olla oikea jokapojan ja tytön unelma tuttava. Toivottavasti ei tarvitsisi kovin paljon tuollaisten ääliöiden kanssa olla tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi