Mitä mieltä Naiset aisankannattajista?
Olen itse kokenut kohta kuusikymppinen entinen aisankannattaja ja olen vuosikymmenten aisurina olemisen aikana oppinut todella nauttimaan osastani. Nyttemmin kun ollut pari vuotta sinkkuna tuntuu ettei ole helppoa löytää Naista joka olisi kiinnostunut tällaisesta suhteesta. Eli onko tämä liian erikoinen mieltymys vai löytyykö vielä Naisia jotka nauttivat saadessaan luvalla käydä vieraissa?
Kommentit (44)
En halua kenestäkään aisankannattajaa. Minulla on ihana aviomies, mutta alkaa vähän rapistumaan. Hänen luvallaan minulla on kymmenisen vuotta nuorempi panokaveri. Kumpikaan ei ole paikalla toisen rakastellessa. Itse asiassa minulle on todella häiritsevää, jos joku katselee. Äitini opetti aikanaan, että vain yhden miehen nainen on kunnon kristitty. Minä olen omaksunut sen muodossa 'yhden miehen
kerrallaan'.
Ei mitään aisureita. Kunnon miehekkäitä miehiä, mutta heidän ei tarvitse tietää toisistaan.
Ajatus aisankannatajasta aviomiehenä on kuvottavaa. Se on todella outo perversio. Minulle seksi ja varsinkin aito vaginayhdyntä ovat niin intiimejä ja pyhiä, kahdenkeskisiä asioita että ne eivät kaipaa yleisöä. Tuskin saisin orgasmia, jos joku katsoisi.
Tietysti minulla on panokaveri, kun mieheni on usein matkatyössä. Silloin olen ainoastaan hänen kanssaan 100%. Se ei aviomielleni kuulu vähääkään.