Mitä mieltä Naiset aisankannattajista?
Olen itse kokenut kohta kuusikymppinen entinen aisankannattaja ja olen vuosikymmenten aisurina olemisen aikana oppinut todella nauttimaan osastani. Nyttemmin kun ollut pari vuotta sinkkuna tuntuu ettei ole helppoa löytää Naista joka olisi kiinnostunut tällaisesta suhteesta. Eli onko tämä liian erikoinen mieltymys vai löytyykö vielä Naisia jotka nauttivat saadessaan luvalla käydä vieraissa?
Kommentit (34)
Juuri näin, tällainen on toimiva aisankannatus-suhde. Kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä järjestelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Ok. En tee tuota mieheltäni salaa, vaikka lupa siihenkin olisi.
Jo pari vuotta sitten poistettiin aisat mökkitieltä ja laitettiin kunnon portti. Vanhat kannakkeet jäi.
Minusta aisankannatus/cuckold suhteet ovat osa ihmisen evolutiivista kehitystä. Siinä nainen johtaa suhteen seksielämää ja todennäköisesti myös suhdetta kokonaisvaltaisesti. Se on hyvä asia. Jos suhde on vahva niin kaikki voittavat. Nainen saa seksistä ja suhteelta irti kaiken ja se on aisurille hyvä asia kun nainen on tyytyväinen ja saa kaiken nautinnon. Naisen seksikumppanit varmasti nauttivat myös osastaan.
Tämä on naisten seksuaalisuuden uusi aikakausi!
Muistan vieläkin sen eka kerran ,nuori tosi komea mies polki mua oikein ihanasti.
Oma mies katsoi kiltisti vieressä. En ehtinyt saada orkkua mutta nuori uros sai minut kiemurtelemaan ja keho sähkötti ihanasti.
Olin koko ajan alastomana jalat levällään kun innokas nuori mies pani. Se että tunsi sen kiihkon teki hulluksi. Nuorella miehellä ruiskahti ja paljon,komensin oman miehen siivoamaan kun meillä kävi vahinko. Kiltisti mieheni putsasi nuoren miehen siemenet pillusta. Voi luoja kun teki hyvää. En meinannut uskoa kuinka hyvin mieheni osaa nuolla arkaa pillua. Olin melkein orkussa kun katsoin vieressä olevaa nuorta miestä,sillä seisoi. Komensin mieheni pois ja nainti jatkui nuoren miehen kanssa. Ja hitto miten hyvältä tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Minusta aisankannatus/cuckold suhteet ovat osa ihmisen evolutiivista kehitystä. Siinä nainen johtaa suhteen seksielämää ja todennäköisesti myös suhdetta kokonaisvaltaisesti. Se on hyvä asia. Jos suhde on vahva niin kaikki voittavat. Nainen saa seksistä ja suhteelta irti kaiken ja se on aisurille hyvä asia kun nainen on tyytyväinen ja saa kaiken nautinnon. Naisen seksikumppanit varmasti nauttivat myös osastaan.
Tämähän on naiselle mitä parhain järjestely! Win-win-win tilanne
Vierailija kirjoitti:
Sekö on kehitystä, että nykymiehet on niin munattomia, etteivät pysty enää tyydyttämään naistaan. Aisankatantajat heittävät pyyhkeen kehään, kun ei enää seiso kunnolla ja kun nainen "vaatii niiin paljon".. Just joo, säälittäviä. Toki jos en olisi parisuhteessa niin kävisin polkemassa kiimaisia naisia isolla aisallani.
Kumma juttu, olen kuullut suvun piiristä, äitini sukupolvesta, ja se tuntuu jännältä ja jopa romanttiselta. Mutta omalle kohdalleni en osaisi kuvitella, vaikka mieheni kuinka ehdottelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö on kehitystä, että nykymiehet on niin munattomia, etteivät pysty enää tyydyttämään naistaan. Aisankatantajat heittävät pyyhkeen kehään, kun ei enää seiso kunnolla ja kun nainen "vaatii niiin paljon".. Just joo, säälittäviä. Toki jos en olisi parisuhteessa niin kävisin polkemassa kiimaisia naisia isolla aisallani.
Voi hyvin olla että nykyään on enemmän noita beta-miehiä jotka eivät osaa/pysty tyydyttämään naisiaan. Kyllä naiset edelleen haluaa sänkyyn alfa-uroksen. Näin olen itse alfana huomannut. Sääliksi käy noita beta-miehiä jotka aisureina joutuvat olemaan ja sitten ehkä alfan liukkaille pääsevät jos pääsevät.
KYLLÄ! Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 12 vuotta ja nauttinut vieraiden miesten seurasta alusta asti. Minulla on 2-3 vakituista rakastajaa ja sen lisäksi satunnaisia yhden illan juttuja. Tämä on muuten hyvä keino pitää aviomies tottelevaisena kun hän joutuu koko ajan todistamaan olevansa seurani arvoinen. Palvelua, hemmottelua ja sen sellaista :)
Olen 45-vuotias naimisissa oleva nainen. Meillä on perheystävänä jo opiskeluajoilta tuttu "Matti", jota emme vuosiin, vuosikymmeniin tavanneet, kunnes huomasimme asuvamme samassa kaupungissa. Aloitimme taas tapaamiset. Matti ei ole mennyt naimisiin, eikä hänellä tiettävästi ollut varsinaisesti naissuhdettakaan. Viihdyttiin kolmisin, vanhalta pohjalta, vaikka elämää oli välissä ollutkin. Kun yhteissaunominen oli opiskeluaikana, opiskelijapiireissä tavallista, jatkoimme sitäkin. Itse asiassa olen mieheeni aikoinaan tutustunut juuri tällaisessa illanvietossa. Olen sellaista luontevaa seurustelua aina rakastanut, ja nytkin tunsin itseni viehättäväksi tutussa luottamuksellisessa seurassa. Eräänä sellaisena iltana, kun sitä kolmisin meillä vietimme, Matti yllättäen kysyi voisiko hän hieroa minua. Minulle se sopi, eikä miehellänikään ollut mitään sitä vastaan. Niinpä hetken tai sanokaamme muutaman tovin kuluttua olin sängyllä pyyhkeen päällä vatsallani pelkissä pikkuhousuissa. Meillä oli sopivasti baby oilia, ja mieheni huomaavaisesti himmensi valoja, sillä seuraavaksi minun piti kääntyä ympäri. Aloin saada tuntemuksia, sillä Matti rohkeasti hieroi rintojeni ympäryksiä, kohta alempaakin. Ja sitten hän kysyi, voisiko riisua minulta pikkuhousut. En sanonut mitään, eikä kukaan muukaan, siis mieheni sanonut mitään, joten Matti riisui varovaisen päättäväisesti minut apposen aast. Siinä minua sitten katsottiin, Matti ja mieheni, miehenikin niin kuin ei olisi ennen nähnyt. Sitten Matti, niin kuin sitä jo itsekin toivoin, hieroi minut. Mieheni katsoi vierestä. Minun oli pistettävä silmät kiinni, purtava huulta, niin hyvältä se tuntui. Yksinomaan siltä, puhtaalta nautinnolta. Mitään ei puhuttu, ja tajusin, että miehet riisuutuvat. Ensin mieheni, sitten myös Matti. Aavistin että se voisi johtaa johonkin, mitä en vastustaisi. Niin valmis olin, häyryävän märkä, ja tämän ikäinen nainen sen voi tunnustaa, niin miehen tarpeessa kuin nainen vain voi olla. Ja kiitollinen. Kiitollinen Matille, joka osasi tehdä aloitteen. Ja kiitollinen miehelleni, joka jalomielisesti antoi sen tapahtua. Se oli todellakin once in a lifetime, toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ! Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 12 vuotta ja nauttinut vieraiden miesten seurasta alusta asti. Minulla on 2-3 vakituista rakastajaa ja sen lisäksi satunnaisia yhden illan juttuja. Tämä on muuten hyvä keino pitää aviomies tottelevaisena kun hän joutuu koko ajan todistamaan olevansa seurani arvoinen. Palvelua, hemmottelua ja sen sellaista :)
Onko miehesi muka ihan vapaaehtoisesti suostunut tuohon???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi muka ihan vapaaehtoisesti suostunut tuohon???
On tuota joutunut kouluttamaan ja opettamaan mutta se kuuluu asiaan :-)
Tämä sellainen juttu mistä on kiva fantasioida mutta suurimmalla osalla kannattaa jättää toteuttamatta...
Taustalla voi olla hyvin arkiset asiat, jotka on verhottu aisuriksi. Ehkä mies on huumeveloissa, eikä pysty maksamaan. Nyt hän yrittää panna sinut rahoiksi eli kun velkoja pääsee naimaan sinua esim. 10 kertaa velka on kuitattu.