Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muumioitunut erakko vanhus löytynyt Suomesta

Vierailija
21.03.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010310813.html

1.5 vuoden ajan kukaan ei ole kaivannut häntä :D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö postimies yhtään ajatellut

Siis, mitä olisi pitänyt ajatella. Ei kai postimiehen kuulu kurkkia postiluukusta sisään.

Vierailija
42/46 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset eivät tunne naapureitaan...toista se oli ennen kun kaikki tunsivat toisensa

No ei isossa kerrostalossa välttämättä tunneta toisiaan. Asukkaat vaihtuvat tiuhaan, en itse ainakaan tunne kaikkia oman talon asukkaita, en edes samassa rapussa asuvia.

Enkä usko, että missään vaiheessa on edes tunnettu ja tämän kerron pitkään kerrostaloissa asuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö postimies yhtään ajatellut

Siis, mitä olisi pitänyt ajatella. Ei kai postimiehen kuulu kurkkia postiluukusta sisään.

Lisäksi just esim. siinä Maunulan muumion tapauksessa väliovi oli jäänyt auki, joten postit ja mainokset solahtivat lattialle ilman että itse postiluukku olisi lopulta jumittunut.

Vierailija
44/46 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vois ihan hyvin käydä noin, vaikka olen nuori ihminen. Ei ehkä ihan noin pitkäksi aikaa, mutta ainakin viikoiksi - kuukausiksi. Olen kokenut burn outin ja toipumassa, ei ole hirveästi voimia pitää yhteyttä ihmisiin.

Surullistahan tuo on, mutta ei se henkilö itse sitä enää ole harmittelemassa. En siksi jaksa itsekään jotenkin stressata asiasta. Jos käy noin niin käy, varmaan jossain vaiheessa joku sitten löytää.

Vierailija
45/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuli nyt tarkennus, että muumio oli Vilppulan puolella kerrostalossa. Jotkut kertoneet toimittajalle, että hänellä saattoi olla jopa sukulaisia paikkakunnalla. Ei ole siinä tapauksessa sukulaissuhteet olleet kovin lämpimät. Vainaja oli nainen ja vasta reilut 60 vuotta ikää. Surkeeta on. 

Vierailija
46/46 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein raadolle. Mitä hoiti asiansa noin?