Aika ilman seksiä
Miten kauan naiset pystytte oleen ilman seksiä parisuhteessa kun pitää masturboida?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee paljon. Mulla käy usein niin että jos suhteessa on kuivempi kausi, niin vaikka aluksi haluaisin kovasti seksiä ja masturboisin paljon, niin lopulta tilanteeseen vaan turtuu eikä enää tee edes mieli. Mutta kyllä silti yleensä viikoittain masturboin kuivinakin kausina, vaikkei suuremmin panettaisi. N33
Pihtaatko omalta mieheltä ja silti masturboit
Miksi naisen pitäisi olla ilman seksiä parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi olla ilman seksiä parisuhteessa?
Kummankaan ei pidä olla ilman seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee paljon. Mulla käy usein niin että jos suhteessa on kuivempi kausi, niin vaikka aluksi haluaisin kovasti seksiä ja masturboisin paljon, niin lopulta tilanteeseen vaan turtuu eikä enää tee edes mieli. Mutta kyllä silti yleensä viikoittain masturboin kuivinakin kausina, vaikkei suuremmin panettaisi. N33
Jos ei tee mieli mutta silti masturboit niin kai annat miehellesikin vaikka ei tee mieli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaatko omalta mieheltä ja silti masturboit
En ole koskaan pihdannut ja masturbointini ei ole mieheltäni pois. Meillä liki 20v suhde ja kyllä sinä aikana on halut vaihdelleet kummallakin, mutta minä olen se enemmän haluava tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tee mieli mutta silti masturboit niin kai annat miehellesikin vaikka ei tee mieli
Masturbointi on mulle yksi tapa rentoutua eikä se siis aina liity varsinaisesti haluihin. Annan kyllä miehelleni kun hän haluaa, mutta toisinpäin tämä ei aina toteudu valitettavasti. Parisuhteeseen kuuluu hyviä ja huonoja aikoja, jolloin halutkin vaihtelevat. Jos on joku riita päällä, niin harvoin tulee harrastettua seksiä ennen kuin se on selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masturbointi on mulle yksi tapa rentoutua eikä se siis aina liity varsinaisesti haluihin. Annan kyllä miehelleni kun hän haluaa, mutta toisinpäin tämä ei aina toteudu valitettavasti. Parisuhteeseen kuuluu hyviä ja huonoja aikoja, jolloin halutkin vaihtelevat. Jos on joku riita päällä, niin harvoin tulee harrastettua seksiä ennen kuin se on selvitetty.
Meidän parisuhteessa ei ole ollut koskaan huonoja aikoja, koska olen suostunut aina seksiin kun vaimon on halunnut ja olen hoitanut vaimolle aina orgasmit kun hän on halunnut. Vaimo ei ole harrastanut juurikaan omakivaa, kun ei kuulemma tunnu missään.Ne harvat riidatkin on selvitetty ennen nukkumaan menoa, koska meillä makuuhuone on ollut rauhoitettu alue, jonne ei ole saanut viedä riitoja. Mökötys on ollut kielletty ja sulanut viimeistään sängyssä halatessa. Tyydytetty tyytyväinen vaimo on tunnetusti hyvällä tuulella, samoin toki miehetkin. Vaiimoni pitänyt siitä huolen.