Halusiko sivuston naiset hyvää suhdetta ja hyvää seksiä
Vai halusitteko vain lasta ja nyt olette myrkyllisessä sekä paskassa suhteessa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän suhteen haluaisin, mutta mielellään ilman sitä seksiä.
Saanko minä haluta miehenä hyvän suhteen loistavalla seksillä? Toisen aseksuaalisuus ei kumoa minun haluja, eikä minun himot tarkoita ettet löytäisi sitä oikeaa. Tuntuu vain oudolta että joku toinen päättäisi minun haluista tai himoista? Jos joku ymmärtää, sen pitäisi olla sinä. Mitä mieltä sinä olet että toinen määrää kuinka seksuaalinen sinun pitäisi olla?
Mitä sä oikein uliset siinä? Eiköhän seksistä piittaamaton etsi puolisokseen kaltaistaan ihmistä eikä sellaista kuin sä. Ei vaikuta toisten seksistä piittaamattomuus sun elämään mitenkään jos et kerran sellaisen ihmisen kanssa ole parisuhteessa.
Ei, en ole itse sellainen joka ei seksiä halua vaan mä nimenomaan halun hyvän suhteen ja hyvää seksiä. En silti y
Pahoittelut että "nillitin".
Vierailija kirjoitti:
Halusin hyvän suhteen ja hyvää seksiä ja sain molemmat ja saan molempia edelleen 42 vuoden jälkeenkin. Keljuttaako ap:tä?
Ei keljuta. 42 vuotta ja kenelläkään ei lonkka pettänyt, se on aina positiivista.
Oletuksena ilmeisesti että kaikki etsivät huonoa suhdetta huonolla seksillä? Outoa.
Mä halusin hyvää seksiä ja hyvän suhteen. Sain lapset ja huonon seksin huonossa suhteessa. Haluan vieläkin noita mutta en usko että mulle on niitä ku ei ollu nuorempanakaan. Siksi sain noi.
Haluaisin hyvän ja seksitäyteisen suhteen päihderiippumattoman miehen kanssa, jolla asiat kunnossa olennaisilta osin.
Halusin hyvän romanttisen intohimoisen seksintäyteisen rakkaussuhteen. Sain sen ja lapset ja lapsen lapset kaupan päälle. Sellaisen jota on kuulemma vain saduissa ja vanhoissa Regina lehdissä tai Zane Grayn kirjoissa.
Eli en?