Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se tapahtui. Varattu mies iski silmänsä minuun, haluaa tapailla. Miten tulee toimia?

Vierailija
21.03.2024 |

Olen itse sinkku, ja kiinnostaisi tuo mies, jos hän olisi sinkku.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä aihe herättää niin paljon negatiivisia tunteita. Eikö suhteessa olevat muka saisi erota, jos löytyy uusi tyyppi, johon on tunteita enemmän?  

Saa toki, ja luultavasti eroavat uudestaan ja uudestaan kuten Teletappien yksi hokema meni. 🤣

Vierailija
62/67 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätät varatun miehen rauhaan ja etsit itsellesi vapaan miehen.

Hämmästyttävää, että joku on luuseri, jolle kelpaa varattu.

Eiköhän se suurin luuseri tässä ole tuo mies.

Joten hyvin ansaitsevat toisensa. Pettäjäsurkimus ja semmoinen, joka ei ikiomaa pysty saamaan.

Miksi mun pitäisi huolia yhtäkään miestä ikiomaksi? Mulla on alle vuosi erosta eikä mulla ole mitään kiirettä parisuhteeseen. Mulle riittää vallan mainiosti seksi varatun miehen kanssa. Eipä jää perään kyselemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miehessä kiinnostaa. Sekö, että mies on kiinnostunut sinusta. Pitäisi selvittää, miksi kiinnostunut. Seksi, asunto, raha vai pakopaikka perheeltä. Rakkaus ja yhteenkuuluvaisuus pettäjillä harvoin mielessä.

Vierailija
64/67 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille ja sitten surkuttelee, että oli huonoin pano ikinä, niin eiköhän jätä rauhaan. 

Vierailija
65/67 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä aihe herättää niin paljon negatiivisia tunteita. Eikö suhteessa olevat muka saisi erota, jos löytyy uusi tyyppi, johon on tunteita enemmän?  

Tottakai saa erota. Onhan tuon varatun miehen vaimollakin ollut rakastaja jo kauan aikaa, koska seksi miehen kanssa on ollut niin surkeaa. Korjaa talteen, jos sulle kelpaa.

Vierailija
66/67 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä, niin sanoisin miehelle, että ottaa yhteyttä kunhan on ensin eronnut. En alkaisi minkäänlaiseen säätöön varatun kanssa. Siitä tulee pelkkää sotkua ja sydänsuruja kaikille. Ja lisäksi en voisi elää itseni kanssa jos olisin mukana satuttamassa jotain naista ja mahdollisesti lapsia, pieniä viattomia ressukoita. 

Yleensä noi miehet ei edes jätä vaimoaan, vaan säätää vaan omiaan. Siinä hajoaa mieli jos oikein odottaa saavansa miehen omaksi, eikä ikinä saa. Jää aina kakkoseksi.

Joten nou nou nou. 

Vierailija
67/67 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa erota. Onhan tuon varatun miehen vaimollakin ollut rakastaja jo kauan aikaa, koska seksi miehen kanssa on ollut niin surkeaa. Korjaa talteen, jos sulle kelpaa.

Jotenkin huvittavaa, että aina täällä vänistään, että sillä varatun miehen vaimollakin on jo rakastaja. No ethän sä sitä voi tietää. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi