Nyt se tapahtui. Varattu mies iski silmänsä minuun, haluaa tapailla. Miten tulee toimia?
Olen itse sinkku, ja kiinnostaisi tuo mies, jos hän olisi sinkku.
Kommentit (67)
bimbo, liikaa banaania tuo kaloreita.
Älä tee kuten mä eli päädy seksisuhteeseen varatun miehen kanssa ja sitten ihastut mieheen, mutta et ole miehelle kuin seksiä varten. Suhde kestänyt nyt jo kuukausia. Olen itkenyt sen vuoksi, että mies ei halua musta muuta kuin seksiä. Pitäisi pyrkiä eroon miehestä, mutta en pysty lopettamaan suhdetta. Seksi on hyvää enkä haluaisi siitä luopua vaikka en miestä voikaan itselleni saada.
Ja relistisesti haluaisinko miehen kanssa oikean parisuhteen koska olisiko tuo mullekaan uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan täältä kysyt neuvoa .Mikäs siinä jos haluat kerralla yrittää tietoisesti tuhota monen ihmisen elämän. Eiköhän nyt ole itselläsi vain kysymys siitä että luulet itsetuntosi kohoava kun varattu on sinusta kiinnostunut. Miten kauan....ja monestako muusta
Oletpa dramaattinen. Ja mieshän tuossa suhteensa tuhoaa. Ei sinkku ole tilivelvollinen kenellekään.
Valitettavan läheltä joutunut seuraamaan vastaavaa ja se ei todellakaan päättynyt mitenkään kauniisti. Jos tietäisit niin saattaisit itsekkin olla"dramaattinen"
Nauhoitat puhelut sen varatun kanssa ja kun se yrittää saada seksiä sinulta niin kerrot sen jällkeen sen miehen naiselle siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jätät varatun miehen rauhaan ja etsit itsellesi vapaan miehen.
Hämmästyttävää, että joku on luuseri, jolle kelpaa varattu.
Just näin. Varattu ei kumppaniaan ja kotipesäänsä jätä ikinä. Jos varatun kanssa vehtaat, niin varaudu lyhyisiin, harvoihin hetkiin, varaudu odottamaan loputtomiin tapaamisia...kaikki tapahtuu varatun ehdoilla. Etsi ehdottomasti vapaa!
Yäk. Mulle vaimojaan pettävät varatut miehet ois niin hirvee turn off, että vaikea keksiä pahempaa jos ei laittomuuksia lasketa. Mieshän siis ihan suoraan viestittää olevansa liero, valehtelija, epäluotettava ja hyväksikäyttäjä. Miten kukaan voisi kiinnostua sellaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Älä tee kuten mä eli päädy seksisuhteeseen varatun miehen kanssa ja sitten ihastut mieheen, mutta et ole miehelle kuin seksiä varten. Suhde kestänyt nyt jo kuukausia. Olen itkenyt sen vuoksi, että mies ei halua musta muuta kuin seksiä. Pitäisi pyrkiä eroon miehestä, mutta en pysty lopettamaan suhdetta. Seksi on hyvää enkä haluaisi siitä luopua vaikka en miestä voikaan itselleni saada.
Ja relistisesti haluaisinko miehen kanssa oikean parisuhteen koska olisiko tuo mullekaan uskollinen.
Karma! Ihan oikein sulle, siinäpähän itket. Toivottavasti mieskin saa ansionsa mukaan joskus.
Mieti nyt, sinä kaipaat ja itket, ja pettäjäsikamies vaan saa pillua kahdesta suunnasta :D
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Mulle vaimojaan pettävät varatut miehet ois niin hirvee turn off, että vaikea keksiä pahempaa jos ei laittomuuksia lasketa. Mieshän siis ihan suoraan viestittää olevansa liero, valehtelija, epäluotettava ja hyväksikäyttäjä. Miten kukaan voisi kiinnostua sellaisesta?
Sama. Mikään ei olis ällöttävämpää kuin joku vonkaaja, joka itkisi omaa huonoa suhdettaan. Ja vaikka eroaisikin edellisestään, niin mikä estää toistamasta samaa kuviota sun kanssa, kun tulee ensimmäinen ryppy rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mikään ei olis ällöttävämpää kuin joku vonkaaja, joka itkisi omaa huonoa suhdettaan. Ja vaikka eroaisikin edellisestään, niin mikä estää toistamasta samaa kuviota sun kanssa, kun tulee ensimmäinen ryppy rakkauteen.
Ei tarvi tulla edes ensimmäistäkään ryppyä. Miehet usein pettää just hybriksessä.
Pidä hauskaa, mutta älä rakastu! Jos sillä on vaimo ja lapsia, niin hyvin epätodennäköistä, että perheensä jättää!
Vierailija kirjoitti:
Nauhoitat puhelut sen varatun kanssa ja kun se yrittää saada seksiä sinulta niin kerrot sen jällkeen sen miehen naiselle siitä.
Tekisin itse varmaan jotain tällaista. Antaisin ymmärtää, keräisin todistusaineiston. Sitten vaan viestiä vaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä aihe herättää niin paljon negatiivisia tunteita. Eikö suhteessa olevat muka saisi erota, jos löytyy uusi tyyppi, johon on tunteita enemmän?
Ei. Et taida ymmärtää ihmisen psykologiaa. Aina löytyy "uusi tyyppi", johon on tunteita enemmän, ainakin hetkellisesti. Kuinka fiksua on vaihtaa kumppania näin impulsiivisesti?
helposti ihastuva rouva
Otat tuon imarteluna ja liehuttelet tiehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma! Ihan oikein sulle, siinäpähän itket. Toivottavasti mieskin saa ansionsa mukaan joskus.
Mieti nyt, sinä kaipaat ja itket, ja pettäjäsikamies vaan saa pillua kahdesta suunnasta :D
No jotakin paskaa säkin ansaitset osaksesi kun olet noin ylimielinen ääliö. Luulet olevasi parempi kuin muut, mutta ihmissaastaa säkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on valmis pettämään kumppania, se voi tehdä saman sulle.
Unohda.
Tiedän suhteita, jotka ovat alkaneet pettämisestä. Löytyi vaan parempi ja itselle sopivampi kumppani.
Järkyttävää et löytyy ihmisiä tällaisella moraalilla. Käsittämätöntä luonteen heikkoutta, ettei ensin saa sitä edellistä liittoa katki. Ainiin, miehethän ei uskalla lähteä ennen kuin on uusi jo testattu...
Teet siitä luuserista ilmoituksen hänen vaimolleen niin saat hänestä sen jälkeen hyvän aviopuolison.
No eihän sille sitten mitään voi. Tee itsestäsi sen eukkoa parempi.
Oma mies vonkasi vieraita olisin halunnut tiedon asiasta heti enkä kuukausia jatkuneen helvetin jälkeen.
Käräytät vaimolleen heti kun olette vispilänkauppaa pitäneet tovin. Varattuhan tässä tekee väärin, ei sinkku !