Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko työttömän tarkistaa omilta sivuilta myös työnhaun kirjaukset vai

Vierailija
21.03.2024 |

Vai riittääkö, että tarkistaa etusivun tehtävät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kirjaudut sisään niin kannattaa kurkkia kaikki paikat. Itse teen sen vähintään kerran viikossa.

Vierailija
2/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen työnhaun kirjaukset?

Ei se työtttömäksi rekisteröity näe kaikkia niitä kirjauksia joita työvoimatoimisto hänestä tekee. Ne kirjaukset pitää pyytää erikseen, mutta se on sitten eri asia annetaanko sulle kaikkia sua koskevia kirjauksia nähtäväksi.

Sä näet vain ne tehtävät ja sen onko työnhakusi voimassa vai ei.

Ja minua ei ainakaan kiinnosta mitä ne pässit kirjoittelevat minusta.

Entuudestaan tiedän tällaista: Sinne on kirjattu asiattomasti mm. työnantajalta tullut puhelinsoitto, jossa minusta on anettu sellainen kuva, etten ole työsuhteessa tehnyt töitäni. Tuo on vale! Ja se, että kirjaajan nimi tai sen puhelimella soittaneen nimi ei ole tietoihin merkitty, on erityisen kummallista. Ja valheeksi tuon väitteen olisi pystynyt todistaan aivan kevyesti: SILLÄ KAIKKI MITÄ MINÄ SIELLÄ TYÖPAIKALALLA TYÖKSENI TEIN OLI TYÖTÄ; JOKA TEHTIIN TIETOJÄRJSTELMÄÄN! TIETOJÄRJESTELMÄ OLISI NÄYTTÄNYT KUINKA PALJON SITÄ TEHTÄVÄÄ OLI, OLISI NÄYTTÄNYT AIVAN SIIS KELLONTARKASTI MITEN OLEN SITÄ KUORMAA PURKANUT! 

OLISI NÄYTTÄNYT SENKIN MITEN AJALLISESTI AIKAA VIEVÄÄ YKSITTÄINEN TYÖTEHTÄVÄ OLI!

ETTÄ TOSTA VAAN KIRJATAAN VALHEITA KYSEISEEN TYÖVOIMAHALLINNON, VALTION EDUSTJAN, TIETOREKISTERIHIN!

SITTEN SINNE ON KIRJATTU MYÖS SELLAINEN TIETO, ETTÄ OLISI KÄYNYT KYSELEMÄSSÄ TIETOSUOJAVALTUUTETUN NIMEÄ PAIKALLISELTA TYÖVOIMAVIRANOMAISELTA. MIKÄ SEKIN ON VALE, SILLÄ KIRJALLISESTI JA SUULLISETI KYSYIN HEIDÄN OMAN TIETOSUOJAVASTAAVAN NIMEÄ! JA SITÄ TOKI KYSYIN SEN TIETOSUOJAVALTUUTEN TOIMISTON ANTAMAN OHJEEN PERUSTEELLA!

Mut siis, siinä teille työvoimatoimiston, valtion edustajan, asiantuntijoiksi nimeäminen henkilöiden toiminnasta esimerkkejä!

ja seutukunta jossa nämä em. tapahtuma VARSINAIS-SUOMI TURKU!

Ja jatkoa voisi lisätä.... te-toimiston täti esittää että mites toi työpiste, voisko siitä olla hyötyä. No, täti ei sitten omalta alataan tiedä sitäkään, oman kaupunkinsa asioista tiedä sitäkään, että Työpiste on tarkoitettu turkulaisille...

että joo, näitä riittää!

jos toi porukka kohtelee tuolla tavalla ihmistä, niin ei tarvi sitten ihmetellä millaista asennetta saavat aikaan... jos ne vihaa minua, niin ptiäskö mun rakastaa niitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet myös tietysti sen aktivointisuunnitelman.

Vierailija
4/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkistamista niissä on? Kun olet ilmoittanut ne hakemasi paikat, näet yhteenvedon niistä.

Vierailija
5/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan. . . Miten joku työtön kehtaa kirjoittaa, että KUULUUKO TYÖTTÖMÄN . . . Etkö siis tee kaikkeasi saadaksesi töitä? Miksi kysyt, kuuluuko? Tekisit nyt kaikkesi, yrittämättä mennä siitä missä aita on matalin! Minua harmittaa asenteesi.