Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosalilla käyvät naiset

Vierailija
21.03.2024 |

Millaisia treeniohjelmia, treenejä, liikkeitä teet? Onko sulla jokin tavoite? Oletko treenannut pitkään? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaatko paljon vatsalihaksia erityisesti, siis omina liikkeinään? Ap

Mulla on refluksi ja inhoan sen takia kaikkia vatsarutistuksia. Aina jotain pulahtaa kurkkuun. Teen lankkuja ja vartalonkiertoja painoilla sekä polviennostoja, joko tangossa roikkuen tai sillä telineellä, mikä on tohon tarkoitettu.

Vartalonkiertoja voi tehdä vaikka mitä kahvakuulalla tai sillä maamiinalla (tanko, jonka toinen pää on lattiassa kiinni ja toiseen päähän saa laittaa levypainon). Kyllä huitaisee sykkeet ylös, kun isket kympin levypainon siihen kiinni ja alat tekemään. Tosi rankka treeni tuo.

Vierailija
22/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen treenannut noin 4 vuotta. Treenaan 5-6 kertaa viikossa nelijakoisella eli pakara-takareisi, selkä-hauis, etureisi, olka-rinta-ojentaja. Vatsoja olen tehnyt pitkään fiilispohjalta (=harvoin), mutta nyt olen ottanut ne taas säännöllisesti mukaan 3 kertaa viikossa. Treenaan pääasiassa ulkonäön takia, joten tämänhetkiset tavoitteeni liittyvät siihen.

Itse lopetin erityiset vatsatreenit kun alkoi ylävatsa pullottamaan. Teen nykyään vaan lankkua

Syitä ylävatsan pullottamiseen on monia, mutta vatsatreeni ei ole yksi niistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen treenannut noin 4 vuotta. Treenaan 5-6 kertaa viikossa nelijakoisella eli pakara-takareisi, selkä-hauis, etureisi, olka-rinta-ojentaja. Vatsoja olen tehnyt pitkään fiilispohjalta (=harvoin), mutta nyt olen ottanut ne taas säännöllisesti mukaan 3 kertaa viikossa. Treenaan pääasiassa ulkonäön takia, joten tämänhetkiset tavoitteeni liittyvät siihen.

Itse lopetin erityiset vatsatreenit kun alkoi ylävatsa pullottamaan. Teen nykyään vaan lankkua

Syitä ylävatsan pullottamiseen on monia, mutta vatsatreeni ei ole yksi niistä. 

Mikäs se sitten vaikuttaa?