Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo pariutuminen tapahtuu yli 30-vuotiailla?

Vierailija
21.03.2024 |

Elämä kulkee loopissa työ-kauppa-harrastukset. Suomalaisessa kulttuurissa ei ole kovin luontevaa lähestyä ketään randomisti. Lavatanssit jäivät kasarille ja nykypäivänä niissä käy pariskunnat ja vanhukset. 

Tinderissä mies hukkuu muiden miesten pohjattomaan massaan. Usein kaveritki yms on jo perheellisiä ja heillä on omat kiireet ja menonsa. 

Aika toivotonta on tämä. Ehkä tässä menee elämä päätyyn asti poikuus tallella.

M38

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä tosiaan 38 vuotiaalle sosiaalisia taitoja, ellei niitä tähän mennessä ole kehittynyt. Ei mistään.

Ja ihan turhaa se treeni ja kauneusleikkaus, jos edelleen on se mölli mikä on. 

Mutta sitten on taas sellaisia hiljaisia jörriköitä, jotka eivät aseellakaan uhaten ota kontaktia ihmisiin.

Miten he ovat olleet jopa naimisissa asti?

Vierailija
42/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla on aina tämä ei työpaikkasuhteille?

Juuri tuolla tapaa luotettavia, töissä käyviä :) , jotka oppii oikeasti jopa tuntemaan?

En ymmärrä naisen logiikkaa tässä, mielummin otetaan joku random sekoboltsi jotain yökerhosta?

Koska ykköskriteeri miehelle ei ole se että se "käy töissä".

Persoona, ulkonäkö, huumorintaju luovat sen viehätyksen ja kipinän. Ihan sama onko työtön vai toimari.

Vain limaiset setämiehet ajattelevat että se työpaikka on se "juttu".

Tässä menet nyt kyllä kaiken tutkitun ja empiriankin suhteen metsään. Miehessä nimenomaan kiinnostaa naisia status ja ihan tutkitustikin. Raha ja varallisuus on yksi statuksen muoto, mielenkiintoinen työ on statuksen muoto, esihenkilörooli on statuksen muoto jne. Ja mitä enemmän nainen varttuu, sitä yleensä tärkeämmäksi juuri nimenomaan status muodostuu naiselle valintakriteerinä. 18-vuotias tyttö katsoo pojassa ulkonäköä, sosiaalista rohkeutta (toki statusta sekin) ja huumorintajua. Ei väliä muulla, kun kaikki on köyhiä opiskelijoita. Mutta kun mennään luokkaan 30+ niin sillä alkaa olla iso merkitys, että onko mies työtön, varastastomies, markkinointiasiantuntija vai operatiivinen johtaja. Osin liittyy rahaan ja osin edes ei. Työpaikan antamalla statuksella on muutakin merkitystä kuin vain siitä saatava palkkatulo. Ja työpaikka itsessäänkin on vain yksi statuksen muodoista. Rohkea ja itsevarma esiintyminenkin on sitä. Kilpatasolla urheileminen on jo itsessään sitä. Mutta hyvin looginen ja yksiselitteisen selkeä statusmittari on juuri se, että mitä mies tekee työkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tinderiin ja valkkasin sieltä mukavan näköisen naisen. Viestittelin sen kanssa vähän aikaa, sovittiin treffit ja se oli siinä. Ei kai tuo ole sen ihmeellisempää?

Vierailija
44/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksista varmaan 50% ihmisistä löytää nykyään parisuhteen eli lataa tinder/bumble/FB dating/okcupid/Hinge

Tinderissä on miehiä niin paljon, että siellä hukkuu normimies massaan. Ehkä jos olisin alusvaatemallimies, niin erottuu joukosta. Muuten aivan toivotonta.

M38

Mene salille ja plastiikkakirurgiaan äläkä valita. Pituudelle toki ei mitään voi.

Älä valita siitä top 1%:ista vaan muutu sellaiseksi kovalla työllä.

Treenaan salilla 4 kertaa viikossa ja kesäaikaan harrastan juoksua tai pyöräilyä.

M38

Se että treenaa salilla x kertaa viikossa ja sen jälkeen sitä ja tätä, ei merkkaa mitään. Mä olen tehnyt tota ainakin kolkyt vuotta ja silti olen läskipullero eikä ne painotkaan oikein ole mitään ihmeellisiä, mitä salilla nousee! Treenaaminen vaatii onnistuakseen hitonmoista keskittymistä ja tietoa. Samoin kuin oikeaa ravintoa ja lepoa.

Vierailija
45/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä vähän vääristynyt käsitys lavatansseista. Olen samaa ikäluokkaa kuin sinä ja kävin viime syksynä treffeillä erään miehen kanssa tansseissa. Siellä oli todellakin miesten markkinat, 30+ vuotiaita naisia seisoi rivissä odottamassa, että joku tulisi hakemaan. Miehiä oli selvästi vähemmistönä, joitakin pariskuntia ja ihan pari vanhempaa ihmistä. Kauhistelin vähän tuota meininkiä, mutta sellaista siellä kuulemma usein on. Eräs kaverini harrastaa myös enemmänkin tansseissa käyntiä ja kyllä niissä käy hyvinkin nuorta porukkaa. Hän on itse tavannut miehensä noissa piireissä. Eli jos vähääkään tanssijalkaa vipattaa, kannattaisi ainakin kokeilla. 

Jos Tinderistä ei löydy seuraa, niin eihän sitten jää muuta mahdollisuutta kuin lähestyä kiinnostavia naisia livenä. Vinkkaa tästä naisenkaipuustasi kavereillesi, kyllä heidän puolisoillaan voi olla sinkkuystäviä ja sitä kautta sitten pääsisit deiteille.

Mitenköhän hyvin pitää osata tanssia lavatansseissa? Voisin ehkä pärjätä muutaman tanssiaskeleen verran, mutta sen jälkeen minun olisi tanssikumppanin jalkojen terveyttä ajatellen varmaan parempi ehdottaa kahville tai vastaavalle menoa. Kai lavatanssien järjestäjillä on samassa tilassa myös kahvila tai pieni baari?

Vierailija
46/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä tosiaan 38 vuotiaalle sosiaalisia taitoja, ellei niitä tähän mennessä ole kehittynyt. Ei mistään.

Ja ihan turhaa se treeni ja kauneusleikkaus, jos edelleen on se mölli mikä on. 

Mutta sitten on taas sellaisia hiljaisia jörriköitä, jotka eivät aseellakaan uhaten ota kontaktia ihmisiin.

Miten he ovat olleet jopa naimisissa asti?

Heillä on jotakin, minkä joku nainen on havainnut ja ollut aloitteellinen. Harrastuksissa ajan kanssa ujo rentoutuu jne.

Vierailija
47/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan vaatteeet pois, laitetaan se sinne ja liikutellaan sitä edestakaisin kunnes jompikumpi huutaa: "kerma tuli"

Vierailija
48/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään olet odottanut :( Suuri osa pariutuu vakavasti ennen 30-vuotisiaan, itse menin naimisiin 25-vuotiaana, tosin siitä on jo pari vuosikymmentä. 

Tsemppiä, ja muista etä positiiviset ihmiset löytää kumppanin helpommin!

Vierailija
49/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sitä Tinderiä suosittelisin silti. Sieltä olen itse naisena löytänyt miehiä. Ihan niitä tavallisia suomalaisia miehiä, ei mitään supermalleja. Kun osaa kertoa itsestään ja mielenkiinnon kohteistaan, pääsee jo pitkälle.

Baarista on myös tarttunut miehiä mukaan, ihan selvin päin ollessakin. Se on ympäristönä helppo tutustumiselle. 

Harrastukset toimii myös tutustumisessa. 

Kuormasta en syö, eli työpaikkaromansseihin en ala. Töissä tehdään töitä. Olisi tosi kiusallista olla samassa työpaikassa ja kohdata päivittäin jos homma ei toimisikaan. Eri asia jos olisi joku eri toimipisteen kollega tai sidosryhmään kuuluva ihminen. 

Vierailija
50/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssien nykyinen vastine on yökerhot. Isoissa kaupungeissa niitä on auki joka päivä. 

Jos yöelämä tai digitaaliset seuranhakupalveut eivät kiinnosta ja vietät aikaa enimmäkseen töissä, kaupassa ja harrastuksissa, niin sitten kannattaa hoitaa lähetymiset niissä. Aloittaisin sinuna töistä ja harrastuksista. Kauppalähestymiset kannattaa jättää eriskoistilanteisiin tai erikoisosaajille.

Eikai suomalaisessa kulttuurissa lähestytä normaalissa arjessa. 

M38

Minua on lähestytty tämän viikon aikana kahdesti... Enkä ole enää nuori. Ehkä Turussa on eri meininki kuin muualla.