mitä itse syötte aamupalaksi?
itse syön (jos on aikaa = 1-2 viikossa) sämpylän, tai ruisleipäpalan mis kinkkua, juustoa ja tomaattia ja juon oboy lasin + tuoremehulasin.
Yleensä kiirettä ja silloin juon tuoremehulasin ja actimellejuomajogurtin.
Kommentit (14)
Normaalisti vesilasillinen, jugurttia ja marjoja (ehkä desi kumpaakin), kolmisen desiä kahvia, leipäpala tai kaksi, yleensä ruispaloja (voita, leikkele, joku vihannes). jos on pullaa tms, pieni annos sitä.
Olen kyllä kotona, mutta munakasta joka aamu. Lisäksi kahvia ja maustamatonta jugua.
Lisukkeita ovat juusto, kinkku, metvursti, kananmuna, vihannekset. Lisäksi teetä (yleensä vihreää), porkkana tai muu juurespala, luonnonjugurttia ja marjoja.
Vaihteluksi joskus ruisjauhopuuroa ja marjoja, viiliä, kesällä tuoreita marjoja. Tai sitten makeuttamatonta mysliä.
Luomuruisleipä on ehdoton suosikkini, se Pirkan jälkiuuninleipä.
ruisleipää (ruispuikula) jonka päällä margariinia ja kinkkusiivu. Joskus tuorekurkkua jos jaksan sitä leikata.
Silloin tällöin lisäksi otan vielä jogurtin tai muroja. Ja suklaata.
Toisinaan myslin sijasta kaurapuuroa mustikkakeitolla. Viikonloppuisin lisäksi 1-2 kupillista kahvia.
Teetä ja yleensä 2 leipäpalaa (juustoa, kinkkua ja levitettä) ja jogurttia. Joskus mysliä tai puuroa + leipää.
fitness muroja. On niin hyviä, mutta aika kalliita =)
Lisäksi aina ehdottomasti 2-3 kuppia kahvia ja lasi c-vitamiini juomaa.
Ja kahvia tietty. Olen todennut, että tällä pärjääkin pitkälle iltapäivään toisin kuin leivällä tai puurolla.
Välillä, jos on kova nälkä (yleensä on, jos jäi iltapala vähiin) syön aamupalaksi tacoja + se latte. Jos ei ole lainkaan nälkä tai on karmea kiire, juon vain lattea.
Pärjään sillä hienosti ja lounasaikaan ei ole ees nälkä.
Ja lisäksi tuhottomat määrät kermakahvia.
t: -10kg
Puuron sekaan ripottelen pakastemarjoja ja syön puuron kevytmaidon kera. Kyytipojaksi vielä vajaa kourallinen auringonkukansiemeniä.
kaksi palaa ruisleipää päällä juustoa, leikkelettä, salaattia, tomaattia ja paprikaa. Seuraksi kuppi teetä.
Leipää ja jugurttia