Onpas Tuomas Kettunen komea
Toivottavasti tulee valituksi puolueensa puheenjohtajaksi.
Kommentit (25)
Kannatan olisi asioista tietävä ja jämerä.
Joo ja viimeksi kun pääministeriksi asti pääsi ulkonäöllä niin jälki oli rumaa.
On komea.. Sulan hänen hymystään..
Googletin ja ensimmäisenä tuli vastaan tämä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/93de5336-7187-4aea-94b2-126df35a1…
Hän puhuu jotenkin omituisesti, ihan kuin ylähuuli ei liikkuisi ollenkaan ja muutenkin kasvot tuntuvat jäykiltä.
Olen viisikymppisenä ehkä liian nuori arvostamaan hänen mainittua ulkonäköään, mutta ehkä hän keskustan kannattajien ikäjoukossa on jonkinlainen komistus.
Minun kirjoissani Annika Saarikon puoliso Erkki Papunen on paljon komeampi.
Minun pitää varmaan muuttaa puoluetta tuon komistuksen takia. 💗
Kettunen on ihana. Todella mukava ihmisenä vielä komean ulkonäön lisäksi! Parempaa puheenjohtajaa saa keskusta hakea. Hänellä on myös suloisen persoonallinen puhetyyli, mielellään kuuntelee ihan huvikseenkin.
Ihanan poikamainen. <3 Tuota kyllä äänestäisin.
Kettunen sulattaa mummojen sydämet
Ulkonäöllähän sitä politiikassa edetään nykyään, ei taida muulla ollakaan väliä
Taitaa Kettunen itse kirjoitella täällä. Kummallisen jäykästi puhuu ja välillä painottaa oudosti kyselytunneilla. Minusta Kettunen on rasittava huutaja ja tavoittelee selvästi Vennamon tyyliä ja kalastelee persujen ääniä. Keskustan uppoavaa laivaa ei enää Kettunenkaan pelasta.
Samanlainen vihervasemmisto kuin Saarikkokin. Keskustan pitäisi ymmärtää liittyä samaksi puolueeksi perussuomalaisten kanssa jos aikoo vielä jatkossa olla olemassa. Maajussien puoluetta ei enää kukaan tarvitse, viljelijät ovat siirtyneet kaikki PS:n riveihin. Saisivat kannatusta nousuun ja miehet takaisin. Nykyään keskustaa ei äänestä kuin syrjäseutujen mummot.
Vierailija kirjoitti:
Googletin ja ensimmäisenä tuli vastaan tämä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/93de5336-7187-4aea-94b2-126df35a1…
Hän puhuu jotenkin omituisesti, ihan kuin ylähuuli ei liikkuisi ollenkaan ja muutenkin kasvot tuntuvat jäykiltä.
Olen viisikymppisenä ehkä liian nuori arvostamaan hänen mainittua ulkonäköään, mutta ehkä hän keskustan kannattajien ikäjoukossa on jonkinlainen komistus.
Minun kirjoissani Annika Saarikon puoliso Erkki Papunen on paljon komeampi.
Tyypillinen Suomi-molluska, kuten tuo Papunenkin. En ollut koskaan nähnyt sitä aiemmin, mutta arvasin jo millaisen Anneli Saarikko on saanut "pyydystettyä". Ei voi olla kummoinen.
Pitää olla muutakin kuin ulkonäköä. Tunnettavuutta lähinnä ja sen täyttää vain Antti Kaikkonen. Ei oo mahdollista että joku " tuntematon " kykenisi nostamaan puolueen karismaa ja kannatusta.
Yhdistelmä Rydmania ja Väyrystä. Ei mikään komea. Kepu on eläinrääkkäyspuolue. Siellä ei fiksuja ole.
Kyllähän Sipiläkin nosti keskustan vaikka tuli täysin politiikan ulkopuolelta. Kettusellakin on mahdollisuuksia. Kanki-Kaikkonen ei ole vielä edes ilmoittanut onko käytettävissä.
Persujen kannatus on laskenut koko ajan. Ei Persut enää seuraavissa vaaleissa tule mitään jytkyä saamaan, Riikka pitää siitä kyllä huolen psykooseillaan. Keskusta tulee varmasti nousemaan olipa puheenjohtaja kuka tahansa.
Oli ihana, että puolueissa olisi viisaita ja komea silmän iloksi.