Voiko puolalaisia pakastemansikoita käyttää smuuthieissa?
Ostin Xtran pakastemansikoita, olivat puolalaisia.
Kommentit (17)
Puolan pakastevadelmista tuli norovirus, työpaikalla suurin osa sairastui. Älä käytä ennen kuumentamista.
Eikös ne kastellut niitä viemärivedellä. Ne on ekologisia siellä puolassa
Vitsin nössö, minä syön irakilaisia mansikoita
En käyttäisi. Tietty jos haluat noron tai muun suolistotaudin niin siitä vaan.
Jaa-a. En tiedä keittääkö ne ite niitä omia marjojaan Puolassa.
Kuumennus kattilassa tilkassa vettä, niin että kiehuminen alkaa. Ei tarvitse keittää, kiehautus riittää. Tämän jälkeen jäähdytys ja smoothieen.
Kiehautus vähentää mansikoiden makeutta, joten jos ei halua ripotella mansikoihin sokeria kiehauttaessa, niin smoothieen kannattaa laittaa lisäksi muuta makeaa, esim. ananasta tai kypsää banaania.
Miksi kukaan käyttää ulkolaisia marjoja? Kotimainen on parempaa eikä yhtään kalliimpaa ja ennenkaikkea ovat tautivapaita
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei keitä. He myyvät ne suomalaisille. Yksikään puolalainen ei syö mitään kotimaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei keitä. He myyvät ne suomalaisille. Yksikään puolalainen ei syö mitään kotimaista
Ostaako ne sitte suomalaisia mansikoita smuuthieihin, kai puolalaisetkin tekee smuuthieita? Ap
Ai että puolalaiset kastelee viemärivedellä marjat jotka lähettävät suomeen ja puhtaalla ne jotka pitävät itse?
Vierailija kirjoitti:
Ai että puolalaiset kastelee viemärivedellä marjat jotka lähettävät suomeen ja puhtaalla ne jotka pitävät itse?
Etkö muista? Siitä viemärivesikastelusta marjoille oli juttua lehdissä joitakin aikoja sitten. En itse ole käyttänyt sen jälkeen puolalaisia marjoja
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne kastellut niitä viemärivedellä. Ne on ekologisia siellä puolassa
Sadevesi- vai jätevesiviemäri? Aika iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan käyttää ulkolaisia marjoja? Kotimainen on parempaa eikä yhtään kalliimpaa ja ennenkaikkea ovat tautivapaita
Itseasiassa, jos tarkkoja ollaan, niin kotimaiset taitaa olla itseasiassa halvempiakin.
Suonenjoen Mansikka maksaa kympin kilo. 1 annos on 4-5 Mansikkaa ja esim päärynää tai banaa.
En alkaisi säästämään tässä asiassa. Kotimaisia ei kastella likavedellä. Traktorit nostaa vettä putkistoihin järvestä ja niitä riittää Savossa.
Keitä ne hillososeeksi sokerin kanssa.
Ulkomaiset marjat on kehotettu kuumentamaan ennen käyttöä.