Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttihirmun 1v vierottamisesta!?!

18.01.2007 |

Heippa,

osaisiko kukaan neuvoa, miten reilu 1-vuotiaan saisi vierotettua tutista (ja tuttipullosta). Olen saanut vähennettyä tutin käyttöä reippaasti, mutta automatkat ja nukuttamiset olisi ihan järkyttäviä jos sitä ei antaisi...

Muuten ei varmaan kiirettä vielä olisi, mutta alan tympiintyä kun pimu herää tutin tippumiseen monta kertaa yössä, ja eräs äiti sanoi että heillä loppui yöheräilyt siihen kun tutista luovuttiin. Lisäksi olemme muuttamassa parin kk päästä, ja siitä pari kk lapsi aloittaa päivähoidon ja minä menen töihin, ei siis voi vierottaa muuta kuin nyt tai kesän jälkeen! Ja kuulemma helpompaa ennemmin kuin myöhemmin!

Eli meillä unille mennään maitopullolla (sängyssä juo) ja siihen heti perään vaatii tutin suuhun. Pitäisikö se maitopullo ottaa samaan hässäkkään pois käytöstä vai ei? Ja pitääkö sitä ressukkaa ihan vaan huudattaa vai mitä? Kokeilin yhden automatkan verran viikko sitten, ja meinasi ihan oksentaa kun itki niin rajusti!!! Silloin tutti ihan vaan unohtui kotiin...

Kiitos kaikista vinkeistä!

CHIC ja imukone

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on mennyt tutista luopumiset kivuttomasti kun ollaan tehty se lapsen tahtisesti. Esikoinen 2,5v. vain eräänä päivänä vei itse kaikki tutit roskiin. Kuopus aivasti yhden tutin yltäpäältä räkään 2,3v ikäisenä ja siihen loppui veitsellä leikaten tuttien kanssa venkslailut - sitä ennen oli aina 16.30-07.30 välisen ajan (kotiajan) tuttisuussa - otti pois vain syömisen ja juomisen ajaksi...

Toki, jos nyt jää kivuttomasti, mikä ettei - mutta miksi ottaa kaiken uuden stressaavan kanssa samaan saumaan... olen lapsentahtisuuden kannattaja ;D ja kukin tekee ratkaisut kuitenkin oman fiiliksen pohjalta!

Ja onhan noita hauskoja konsteja vierottaa vauva tutista - viedä metsään oraville, tai tutulle vastasyntyneelle. Varmasti tunnet lapsesi parhaiten, että miten saisit " huijattua" eroon.

Vierailija
2/2 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin vaan pikkuhiljaa pullosta nokkamukiin. 2-vuotiaana " kissa vei yhtenä päivänä tytön tutit metsään" ja siihen loppui se.

Ihmeen kivuttomasti, kun nyt jälkeenpäin ajattelee, meilläkin oli aikamoinen imukone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla