IL, nerokas vinkki: Harva on tajunnut tätä kikkaa maksamakkaran käytössä
Leikataan siis pötkö auki toisesta päästä, PURISTETAAN MAKSIS ULOS TOISESTA!!!!!!
Ja voit jättää sen tuubin pään siihen niinku KANNEKSI!!! JIHUU!!!!
Jippii! Elämäni mullistuu nyt. HARVA on tajunnut tätä???
Onko IL:n toimittaja siis = HARVA?
Ja linkkiä kaipaaville:
www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/6100f059-bf64-458d-be93-507915da32c8
Voisiko joku tulla ja päästää minut päiviltä? En vaan enää jaksa.
Kommentit (77)
Itsekseni naureskellen ajattelin, että ei sentään ole videota apuna, taustamusiikilla ja kaikella- sitten katsoin linkin!
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada tästä THL:n ja Ruokaviraston virallinen ohjeistus. Muuten ei pysty eikä uskalla.
Mikä on siis OIKEIN?
Ja miksi tuubissa ei ole käyttöohjetta?
Varmasti piakkoin saadaan taas joku Asiantuntija kertomaan aiheesta iltapask an.
Ei Perniön maksamakkaraa saa puristamalla ulos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hk maksamakkara on turhan kovaa, ostan Snelmannia
Väärin, HK:n maksamakkara on parasta.
Levitä vaalealle leivälle, näet eron.
Vaihtaako väriä?
Hk tuhoaa leivän, Snelmann levittyy
Vierailija kirjoitti:
Hernerokka purkin saa tyhjäksi helposti kun painaa pohjaan reiän ja sen jälkeen avaa purkin, tämän jälkeen kattila alle ja puhallat tehtyyn reikään, rokka valuu purkista täysin tyhjäksi.
Kiitos vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra Snellmanin maksamakkara on kyllä hyvää. Tai oli ainakin kun viimeksi ostin, se pieni pötkö. Ihanan pehmeää.
Se on tarkoitettu syötäväksi!
Mitä sä sitten ajattelit että sillä teen? Siihen toiseen tarkoitukseen tarvii olla iso ja kova pötkö.
HK herkku on paras ja itse leikkaan siitä hedelmäveitsellä siivuja leivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten se on muka tehty?
Itse olen ainoa veitsellä ottanut palan ja levittänyt leivälle.
Mutta pitäähän se paketti leikata auki joka tapauksessa. Eiks se ollut tämän keskustelun aihe vai menikö multa jotain ohi? 😄
Vinkkinä lienee, että avattua pakettia puristetaan, Itse olen avoimesta paketista veitsellä napannut palan maksamakkaraa ja levittänyt leivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako väriä?
HK on kuin lauantaimakkaraa, ei onnistu levitteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten se on muka tehty?
Itse olen ainoa veitsellä ottanut palan ja levittänyt leivälle.
Mutta pitäähän se paketti leikata auki joka tapauksessa. Eiks se ollut tämän keskustelun aihe vai menikö multa jotain ohi? 😄
Vinkkinä lienee, että avattua pakettia puristetaan, Itse olen avoimesta paketista veitsellä napannut palan maksamakkaraa ja levittänyt leivälle.
Siis joku luuli tehneensä mullistavan havainnon, että pehmeää maksamakkarapötköä pystyy puristamaan? Apua 🤦🤦🤦
Kuka helvetin v a j a k k i syö maksamakkaraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra Snellmanin maksamakkara on kyllä hyvää. Tai oli ainakin kun viimeksi ostin, se pieni pötkö. Ihanan pehmeää.
Se on tarkoitettu syötäväksi!
Mitä sä sitten ajattelit että sillä teen? Siihen toiseen tarkoitukseen tarvii olla iso ja kova pötkö.
Tästähän on se vanha "palana vai siivuina" vitsi.
25% maksaa näissä pas koissa. Ei hel vetti!!!!
Maksamakkara on hyvää, erityisen hyvä leipä tulee kun laittaa sitä alle (ihan ensin voi) ja lauantaimakkaraa päälle.
Ja Hk.
Vierailija kirjoitti:
HK herkku on paras ja itse leikkaan siitä hedelmäveitsellä siivuja leivälle.
Mä otan palasen ja siivutan sen munaleikkurilla.
En syö enää, mutta lapsuudenkodissa maksamakkarapakkaukseen vain yllättikin terävän leikkuuveitsen kärjellä pieni viiltoreikä, ja sitten puristettiin pötköä vähän kuin hammastahnatuubia suoraan leivän yläpuollella ja se ulos puristunut maksamakkara sitten levitettiin voiveitsellä leivälle. Käyttämätön osa maksamakkaraa pysyi pakkauksen sisällä suojassa, vaikka pakkausta puristettiinkin.
Video näytti aivan älyttömän vaikealta, monimutkaiselta ja epähygieeniseltä siihen verrattuna.
HK:n tomaattimaksamakkara on parasta. Hmm, en ole syönyt sitä moneen vuoteen, mutta viimeksi kuitenkin. Varmaan siksi, kun se katosi vakkarikaupasta, enkä ole pitkään aikaan edes etsinyt, olisiko sitä taas. Vakkarikauppakin on vaihtunut ja se entinen vakkarikauppa vaihtanut omistajaa pariin kertaan.
Mutta osasin kyllä puristaa pakkauksen toisesta päästä. Ja tämä artikkeli on aika selkeä rage-bait, eli kaikki alkaa huutamaan kuorossa, kuinka tyhmä artikkeli, ja kaikki ton tietää jne. Eli upposi teihin kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt noin yli 60 vuotta
Huoh...
Mutt maksamakkara on vasta 50 vuotta vanha juttu?
Mä teen kanssa noin, paitsi en jätä kansia vaan käytän kuivumisen esteenä kelmua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako väriä?
Ehkä sen paskan maun ohuempana kerroksena sietää paremmin. Fiksuja ovat siellä rantaruotsin tuotekehityksessä. Vielä kun kehittäisivät hyvänmakuisen siitä.
Mun vinkki on se, että jätän sen ostamatta!