Käytän vähintään 15 tuntia viikossa ulkonäön kohentamiseen
Kommentit (64)
Bilemeikkiin 45 min, arkimeikkiin 10 min. Tosi olen etätyöläinen eli suurimman osan viikosta ihan au naturel
Mitkä kaikki toimenpiteet lasket ulkonäön kohentamiseen? Kuuluuko aikaasi esim hiusten peseminen tai treenaaminen? Jotkuthan treenaa pelkän ulkonäön vuoksi.
Helpostihan tuo aika menee, jos siihen laskee kaikki ulkonäköön käytetty aika kiireestä kantapäähän.
Mistä tuo koostuu? En ole koskaan laskenut tuota, mutta päivittäin menee varmaan tunti tai puolitoista. Jos lasketaan esim kasvonaamion vaikutusajat mukaan, niin saattaa tulla lähelle 15 tuntia.
Mitä siihen lasketaan? Ehkä 10 min päivässä jos sitäkään. Lähes yhdentekevää on oma ulkonäkö, en ole pinnallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Bilemeikkiin 45 min, arkimeikkiin 10 min. Tosi olen etätyöläinen eli suurimman osan viikosta ihan au naturel
Samat täällä mut arkeen viis minsaa lisää 😌
Vierailija kirjoitti:
Sisältyykö hiusten laittaminen noihin aikoihin vai tuleeko se vielä päälle?
Kuuluuko päivittäin asukokonaisuuden kokoaminen myös?
Kauneusuniin menee 9h vuorokaudessa minulla.
Enää ei yhtään, kun totesin, että ei ole vaivan arvoista.
Vierailija kirjoitti:
0 minuuttia.
T. Av-mamma
Jotenkin arvaan, että tuon kommentin kirjoitti palstapappa.
Ei yhtään, en katso edes peiliin :D
M45
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo koostuu? En ole koskaan laskenut tuota, mutta päivittäin menee varmaan tunti tai puolitoista. Jos lasketaan esim kasvonaamion vaikutusajat mukaan, niin saattaa tulla lähelle 15 tuntia.
Liikunta, suihku, hiusten pesu, hoito ja laittaminen, ihon rasvaaminen, kasvojen gua sha, kinesioteippaus, kuorinnat, naamiot, ihokarvojen poisto, kuivaharjaus, kasvojooga, itseruskettava, hiusten värjääminen, jalkojen hoitaminen, kynsien lakkaaminen, meikkaus. Jotain varmaan unohtui..
Ap
Kuuskymppisenä ei enää tarvitse mitään ehostus kemikaaleja eikä juurikaan hius kemikaalejakaan talvella kun kulkee hattu päässä mutta päivittäiseen rasvaamiseen menee aikaa varsinkin jalat tai pitäisi rasvata päivittäin välillä kyllä jääden se väliin. Iho imee apteekin perusvoidetta kuin pesusieni varsinkin talvella. Rasvaisempi voide talvella ja kevyempi kesällä. Ihan muuten kelpaa luojan luoman näköisenä. 😊
Mitään muuta en teen suihkussakäynnin lisäksi kuin perus rasvausta. Kuivuutta rutiseva ja kutiseva iho tuntuu kamalalta.
Apteekin aineisiin menee jonkin verran rahaa.
0 minuuttia.
T. Av-mamma