Joel Harkimo haaveilee isosta perheestä
Näin oli sanonut radiohaastattelussa. On kuitenkin lähdössä 2v pääästä liki vuoden mittaiselle yksinpurjehdukselle. Koska hän ajattelee sen suurperheen tehdä? Seuraavan vaimon kanssako?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Mies voi saada lapsia koko ikänsä. Ja lapsia voi vaikka adoptoida, ei niitä tarvitse synnyttää.
Hjallis isi saattaa alkaa lisääntymään nuorikkonsa kanssa, parta kasvaa jo😄
Siellähän voi olla Lauri Joonan ja Jari Matti Latvalankin lapsia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jole tekee työkseen.
Yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hedelmällinen mahtaa olla fitnessillä itsensä nuoruudessa näännyttänyt nainen joka oli yhdessä vaiheessa kuin luuta ja nahkaa ja taisi kertoillakin kuinka sekaisin koko kroppa meni.
Ja varsinkaan enää siinä iässä, kun hedelmällisyys laskee muutenkin kuin lehmän häntä?
sain ilman keinosiemennyksiä terveen poikavauvan 43 v, ensimmäinen ja viimeinen. Kiitos.
Tilastot kuitenkin kertovat, että hedelmällisyys laskee voimakkaasti noin 35 vuoden iästä alkaen. Minulle sanoi gynekologi , että olen jo vanha ensisynnyttäjä, kun olin 26.. Minäkin kovasti ihmettelin, miten Joel lähtee niin pitkäksi aikaa pois kotoa. Jos ei Janni sitten ole jo raskaana.
Heh. Kyllä vaan lähipiirissä sikiää nimenomaan ne +30-vuotiaat, lähempänä nelikymppiset. Ihan luomuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hedelmällinen mahtaa olla fitnessillä itsensä nuoruudessa näännyttänyt nainen joka oli yhdessä vaiheessa kuin luuta ja nahkaa ja taisi kertoillakin kuinka sekaisin koko kroppa meni.
Ja varsinkaan enää siinä iässä, kun hedelmällisyys laskee muutenkin kuin lehmän häntä?
sain ilman keinosiemennyksiä terveen poikavauvan 43 v, ensimmäinen ja viimeinen. Kiitos.
Tilastot kuitenkin kertovat, että hedelmällisyys laskee voimakkaasti noin 35 vuoden iästä alkaen. Minulle sanoi gynekologi , että olen jo vanha ensisynnyttäjä, kun olin 26.. Minäkin kovasti ihmettelin, miten Joel lähtee niin pitkäksi aikaa pois kotoa. Jos ei Janni sitten ole jo raskaana.
Sinä oletkin synnyttänyt joskus 1900-luvun puolella. Nykyisin ensisynnyttäjien keski-ikä on päälle 30v, joten aikas moni nainen saa lapsi yli 35-vuotiaanakin.
Tuo pari oli alkuaikoina tosi rakastuneen oloinen. Mutta sitten tuli Jollesta ikävää Hartwall-areena-uutisointia ja Janni muuttui instassa miestään kohtaan kylmäksi ja pilkalliseksi, Jollen ollessa vielä rakastava.
Nyt Janni menee ralliautoon yhden naistenmiehen eli J-M Latvalan kanssa.
Jolle menee merille.
Ei näytä hyvälle.
En ole huomannut tuossa parissa hiukkaakaan rakkautta. Diili, tuo töitä Jannille, siinä se.Isä Hjalilsella myö diili🤫
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut tuossa parissa hiukkaakaan rakkautta. Diili, tuo töitä Jannille, siinä se.Isä Hjalilsella myö diili🤫
Millä tavalla Diili tuo työtä Jannille? Tai Harkimot?
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitkään ja läheltäkin seurannut heidän suhdettaan?
Musta nuo on jotenkin outo pari. Joel miellyttää kaikkia ja Janni semmoinen, joka pitää etäisyyttä kaikkiin, mutta haluaa olla julkisuudessa ja tekee vain asioita joista saa kiksejä
Näiden kahden suhde vaikuttaa tosi omituiselta.
Sääli että siittää leuattomia hörkimöitä lisää maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastot kuitenkin kertovat, että hedelmällisyys laskee voimakkaasti noin 35 vuoden iästä alkaen. Minulle sanoi gynekologi , että olen jo vanha ensisynnyttäjä, kun olin 26.. Minäkin kovasti ihmettelin, miten Joel lähtee niin pitkäksi aikaa pois kotoa. Jos ei Janni
Kyllä. Minun äitini oli 36- vuotias, kun sai ekan lapsena, ja 40- vuotias, kun sai minut, ja ihan luomuna. Tämä tapahtui 1960- luvulla jo.
Jos tuo Janni ei halua ollenkaan lapsia? Nykyään kun sen voi jo tunnustaa. Ennen oli ihan must tehdä niitä lapsia, jos avioliittoon meni jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pari oli alkuaikoina tosi rakastuneen oloinen. Mutta sitten tuli Jollesta ikävää Hartwall-areena-uutisointia ja Janni muuttui instassa miestään kohtaan kylmäksi ja pilkalliseksi, Jollen ollessa vielä rakastava.
Nyt Janni menee ralliautoon yhden naistenmiehen eli J-M Latvalan kanssa.
Jolle menee merille.
Ei näytä hyvälle.
EI kyllä näytä yhtään hyvälle. Jolle on rakastuneen oloinen ja Iholla-sarjassa oli valmistanut herkullisen hääpäiväaamiaisen Jannille, oli ostanut nopat autoon ja kirjoittanut nätin kirjeen. Jannilla ei ollut mitään, sanoi nopeasti vaan, että hänen lahja on vielä postissa. Käy Jollea kovasti sääliksi, kun Janni ei panosta suhteeseen yhtään. Ei ollut edes Jollen sedän hautajaisissa, vaan tanssimassa jossain etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi saada lapsia koko ikänsä. Ja lapsia voi vaikka adoptoida, ei niitä tarvitse synnyttää.
Hjallis isi saattaa alkaa lisääntymään nuorikkonsa kanssa, parta kasvaa jo😄
Ei tuo mikään nuorikko oo vauvantekopuuhiin. 37v. Ja Hjallis jo vanhus. Joku yläikäraja pitäs olla näihin hommiin. Lasta ei ajatella ollenkaan.
Jos noin on niin silloin taitaa olla aviossa itselleen ihan vääränlaisen naisen kanssa. Janni ei taida jakaa tuota haavetta ja toisaalta alkaa olla jo myöhäistäkin suurperheelle kun sen perustamisen aloittaa lähempänä neljää kuin kolmeakymmentä.
Taitaa olla. Ensin meni reisille yritys päästä Hjallikseksi Jokereiden johtoon ja nyt sitten pitää yrittää tavoitella Hjalliksen meriittejä merillä. Oma elämä varsin hukassa.