Kokoomuksen kannattajat - kannatatteko oikeasti tälläisiä politiikan keinoja?
Olen kokoomuslaisesta perheestä (lähisukulaiseni on entinen kansanedustaja) ja kannatan hallitusohjelmaa. En kuitenkaan lainkaan hyväksy tätä muutosta politiikassa, jonka hallitus on saanut aikaan. Ala-arvoista käytöstä, sormien osoittelua, rasismin puhtaaksipuhumista, jne. Tuntuu kuin kansaa koitettaisiin tarkoituksella usuttaa toistensa kimppuun. Varsinkin kun meillä on käsillä ajat, jolloin Suomen yhtenäisyys olisi jo turvallisuudenkin kannalta tärkeää.
Aion jatkossakin äänestää Kokoomusta, mutta toivon todella, että Orpo vaihdetaan ja Kokoomus palaa uuden johtajan kautta takaisin arvokkaaseempaan politiikkaan. Nykyinen hallitus on häpeä Suomelle. Vaikka alkuun syytin asiasta lähinnä persuja, niin vika taitaa kuitenkin olla tällä hetkellä kotipesässä, Kokoomuksessa, joka tämän sirkuksen mahdollistaa.
Oppositiosta meno oli paljon siistimpää, vaikka PS oli sielläkin samalla puolella.
En jaksa uskoa olevani ainoa, joka ei hyväksy tälläistä apinointia eduskunnassa.
Vai olenko?
Kommentit (151)
Olin kokoomuslainen, palautin jäsenkirjani tässä syksyllä. En voi hyväksyä nykyisenkaltaista toimintaa.
Muistan ajan kun kokoomuksen sivistyspuoli ja vanhempi väki piti Stubbia pellenä. Alkaa olla ikääntynyttä ja mennyttä polvea kun Orpon Ryydmanit ja Purrasekoilut on ihan jees nykykokkareille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähemmistössä ap.
Me hallituksen kannattajat haluamme ay-mafian ajettavan alas ja vassareiden aatteen kieltämisen.
Tämä ketju on suunnattu Kokoomuslaisille, ei teille persuille. Me Kokoomuslaiset ymmärrämme kommenttisi järjettömyyden.
Kokoomuslainen olen. Se on vain sinun vaikea sisäistää. Olemme nuorempaa sukupolvea emmekä halua enää kommariaatetta tähän maahan. Vanhemmat, joita sinä varmaan edustat, olette vähenemässä ajan kuluessa. Lopulta me johdamme Kokoomusta.
Kokoomuksen nuorisojärjestö on toki ollut kuuluisa huonosta aineksestaan. Ettekö voisi perustaa omaa puoluetta?
Vierailija kirjoitti:
Muistan ajan kun kokoomuksen sivistyspuoli ja vanhempi väki piti Stubbia pellenä. Alkaa olla ikääntynyttä ja mennyttä polvea kun Orpon Ryydmanit ja Purrasekoilut on ihan jees nykykokkareille.
Tervetuloa nykyaikaan!
Olemme jatkossa Suomen republikaanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähemmistössä ap.
Me hallituksen kannattajat haluamme ay-mafian ajettavan alas ja vassareiden aatteen kieltämisen.
Tämä ketju on suunnattu Kokoomuslaisille, ei teille persuille. Me Kokoomuslaiset ymmärrämme kommenttisi järjettömyyden.
Kokoomuslainen olen. Se on vain sinun vaikea sisäistää. Olemme nuorempaa sukupolvea emmekä halua enää kommariaatetta tähän maahan. Vanhemmat, joita sinä varmaan edustat, olette vähenemässä ajan kuluessa. Lopulta me johdamme Kokoomusta.
Kokoomuksen nuorisojärjestö on toki ollut kuuluisa huonosta aineksestaan. Ettekö voisi perustaa omaa puoluetta?
Miksi? Kokoomuksella on vankka kannatuspohja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole laisinkaan varma, että -ap- on kokoomuslainen. Minusta hallitus on ajamassa juuri niitä asioita, joiden puolesta äänestin. Mölyämistä näyttäisi syntyvän aivan jossain muualla, eikä pelkästään oppositiossa
Ymmärrätkö hallituksen ajaman politiikan seuraukset reaalimaailmassa vai onko kannatuksesi puhtaan emotionaalis-ideologinen etkä välitä seurauksista jo valmiiksi heikossa asemassa oleviin ihmisiin?
Lähimmissä verrokkimaissa Ruotsi ja Tanska on työmarkkinauudistukset jo tehty. Lisäksi julkistalous on pidetty tasapainoisena eikä paisutettu vuosikymmeniä velkarahalla. Minusta on taas kummallista, että julkistaloutta pitäisi kasvattaa edelleen velkarahalla ja odottaa, että milloin lainottajat kute
Ei todellakaan pidä paikkaansa että Tanskassa olisi parempi sosiaaliturva kuin Suomessa! Terveisin, Tanskassa 15 v. asunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole laisinkaan varma, että -ap- on kokoomuslainen. Minusta hallitus on ajamassa juuri niitä asioita, joiden puolesta äänestin. Mölyämistä näyttäisi syntyvän aivan jossain muualla, eikä pelkästään oppositiossa
Osasin kyllä odottaa, ettei tätä uskota. Mutta huomaa, etten väittänyt ettei hallitus ajaisi oikeita asioita, koska kyllä he minunkin mielestäni ajavat juuri niitä asioita mitä pitääkin.
Mutta tämä tapa miten näitä asioita ajetaan. Ei politiikka tälläistä ole Suomessa ennen ollut!
-ap
Minä olen myös kokoomuslainen, jota ennen pidettiin sivistyspuolueena. Olen aivan kauhuissani, tai oikeastaan raivoissani persuista. En voi käsittää että niiden kanssa on lyöty hynttyyt yhteen vaikka olisi minkälaiset säästötavoitteet. Ala-arvoisia ja kammottavia juntteja koko sakki. Juuri sellaista porukkaa jota onneksi olen onnistunut välttämään koko aikuisikäni. Lamaantuneena seuraan mitä tapahtuu ja toivon todellakin parempaa johtoa Suomelle.
Ai että miten huvittaa lukea kun Kokkareiden nuoremmat kannattajat on näköjään kokkareitten mielestä lähempänä persuja kuin omaa puoluetta :D
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasin kyllä odottaa, ettei tätä uskota. Mutta huomaa, etten väittänyt ettei hallitus ajaisi oikeita asioita, koska kyllä he minunkin mielestäni ajavat juuri niitä asioita mitä pitääkin.
Mutta tämä tapa miten näitä asioita ajetaan. Ei politiikka tälläistä ole Suomessa ennen ollut!
-ap
Mitä hemmettiä? Sinä kokoomuslainen ja politiikka ei ollut ennen tällaista? Mitähän politiikkaa olet seurannut. Nimenomaan oli Marinin aikaan pahinta mahdollista kahtiajakoa ja sormella osoittelua (kirjaimellisesti!) Katsoin kaikki kyselytunnitkin.
En tiedä mitä ihmettä touhuat. Onko tämä surkea provo, vai mistä ihmeestä vetelet näitä juttuja?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Ai että miten huvittaa lukea kun Kokkareiden nuoremmat kannattajat on näköjään kokkareitten mielestä lähempänä persuja kuin omaa puoluetta :D
-sivusta
Hyvä, niissä nuorissa onkin tulevaisuus! Ehdottomasti. Tulette näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähemmistössä ap.
No et muuten todellakaan ole.
Älä misogyni ulise!!! Mitä pahaa nuo naiset ovat tehneet? Te jaksatte ulvoa kyllä. olisipa Orpo/Purra musta, niin ei voisi kritisoida.
Kyllähän se ketuttaa, kun meillä on persuissa Sebun kaltaisia upeita voimaantuneita moho-miehiä. Toisia se persun onnellisuus näemmä kismittää. Vai liekö syynä kuitenkin Sebun musta aviomies. Punikki-rasse ulisee!! Mut hei, me värisokeat persut, jotka haluamme yhdenvertaista kohtelua, olemme väärässä. Värisokeushan oli vanhentunutta. Identiteetti se kiinnostaa pelkästään.
Olin aiemmin itse asiassa eri mieltä, mutta valtamediaa seuranneena ja ed. hallitusta kuuntelemalla olen tullut toisiin, hyväksyttävämpiin, ajatuksiin! - Eikö olekin kiva, kun me persutkin alamme hiffaamaan tämän voken päälle viimein. Kiitos kuuluu teille hyville ihmisille ja teidän opit meni perille, ei kestä kiittää, tätä halusitte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaisesta perheestä (ja suvusta) minäkin. Kummatkin vanhempani ovat yrittäjiä ja itse jatkanen myös yrittäjäksi kunhan työkokemus karttuu. Lähipiiri on suurimmilta osin Kokoomuslaisia ja meidän kaveriporukasta eräs on kunnanvaltuustossakin.
Kyllä, todellakin hävettää tämä hallituksen toiminta! Kokoomus on mielestäni aina ollut siisti ja järkevä puolue. Nyt se ei ole kumpaakaan.
Haluan, että *velkalaiva* saadaan takaisin satamaan, mutta sitä ei voida tehdä hajottamalla kansa. Olen aina ollut ylpeä suomalaisuudestani ja se on tarkoittanut suomalaisia kansakuntana. Tälläinen erottelu on kestämätöntä ja häpeä joka ikiselle joka tälläisen hyväksyy.
En minäkään usko että kaikki kokoomuslaiset ovat tuota orpon ja häkän porukkaa. Siihen ps joka kelpaa kokoomukselle nyt kun sillä saa duunarit kyykkyyn. Sen jälkee
Miten k..ipäinen täytyy ihmisen olla, että tulee edes mieleen vitsailla ja irvailla toisen vakavalla sydänsairaudella??
Millainen ihminen oikein olet?? Eikö yhtään hävetä?
Asun ulkomailla ja seuraan Suomen politiikkaa vähän harvemmin kuin ennen. Vaikuttaa siltä, että Kokoomuksen oli tarkoitus ottaa PS avuksi kääntämään velkalaivaa, mutta Orpo on aivan väärä henkilö johtamaan tätä yhteistyötä. Sen sijaan, että Kokoomus olisi päässyt PS:n avulla ajamaan ohjelmaansa omista lähtökohdistaan, kävikin niin, että Kokoomus lähentyi PS:n kanssa aivan ennenkuulumattomalla tavalla, joka on nyt muuttanut Kokoomuksen äänestäjäkuntaa.
Tätä ketjua lukiessani tosin aloin miettimään voisiko aiemman kommentoijan jutussa olla perää: onko nuorempi aines todella näin erilaista?
Kieltämättä mielenkiintoista ajatella, että nämä kommareita huutelevat olisi nuoria kun nimenomaan olen ajatellut että kommareiden huutaminen olisi ikääntyneempien juttu. Jutuista päätellen on kyllä kommunismikin aatteena huutelijoille vähän vieras niin se toki selittyisi nuorella iällä.
-toinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähemmistössä ap.
No et muuten todellakaan ole.
Taidat olla joku boomeri. Et ole seurannut tätä kokoomusnuorten polvea. Sieltä on tulossa hyvää matskua. Nää nykyiset wokeperseilyt ym saa luvan jäädä kans historiaan, joista nykykokoomus ei ole uskaltanut irtisanoutua.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mitä hemmettiä? Sinä kokoomuslainen ja politiikka ei ollut ennen tällaista? Mitähän politiikkaa olet seurannut. Nimenomaan oli Marinin aikaan pahinta mahdollista kahtiajakoa ja sormella osoittelua (kirjaimellisesti!) Katsoin kaikki kyselytunnitkin.
En ti
Suurin osa näistä on todellisuudessa vihreiden, vasemmiston tai demarien äänestäjiä, jotka nyt muka esittävät jotain kokoomuslaisia. Seuraavaksi ne varmaan väittää, etteivät tienneet kokoomuksen talouspolitiikastakaan mitään
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä mielenkiintoista ajatella, että nämä kommareita huutelevat olisi nuoria kun nimenomaan olen ajatellut että kommareiden huutaminen olisi ikääntyneempien juttu. Jutuista päätellen on kyllä kommunismikin aatteena huutelijoille vähän vieras niin se toki selittyisi nuorella iällä.
-toinen
Kommarimaista on se että maassamme on ay-mafia, sdp ja muita vastaavan aatteen puolueita.
Ne pitäisi kieltää. Joskus tulevaisuudessa tämä toteutuu. Kuten sanonta kuuluu nuorissa on tulevaisuus.
T. Nuorisojäsen kokoomuksessa
Rasimista sössöttäminen on vassareitten hommia. Samaa rasismia on nyt lakkoilla.
Oikein menee ! Rahvas kommunisteineen kuriin ja järjestykseen ! H E I L !!