Muita joilla koti pommin jäljiltä? Hitto, kun ei vaan jaksa siivota :)
Kommentit (9)
Ja ymmärsin, että etsit kotipommin ohjetta. Siis kotona valmistettavan.
Mä olen aina inhonnut siivousta ja mies motkottaa siitä koko ajan. Ei meillä nyt saastaista ole, mutta mä siivoan vain yhtenä päivänä viikossa = sunnuntai.
Se olettaa, että kun olen kahden lapsen kanssa hoitovapaalla niin kodin täytyisi kiiltää koko ajan, missään ei olisi muruja, roskia ja pölyä ja tuore pulla pitäisi tuoksua. Pitäisköhän jättää se joskus viikoksi yksin noiden tenavien kanssa? Heräisi vähän todellisuuteen....
ja pienin on päikkäreillä... nyt väännän leipää isompien kanssa ja siitä tulee viel hirveempi kaaos tähän jo valmiiseen kaaokseen.
Onneksi keskimmäinen lapsi halusi imuroida tänään.
Mäkin inhoan siivoamista ja meillä onkin käynyt siivooja. Tuntuu kuitenkin vähän turhalta nyt, kun olen kotona, joten suostun siivoamaan sillä ehdolla, että hinnoittelen siivouksen joka kerta ja laitamme sen summan säästöön erilliseen lippaaseen ja niillä rahoilla matkustamme. Eli kumpikin laittaa mun sanoman summan sinne. Nopea siivous on 10 e/ pää ja pitemmän kaavan mukaan tehtynä 20 e/pää. Sinne lippaaseen oli alle vuodessa kertynyt jo tonnin verran rahaa. Motivoi kummasti :-).
vaikka mitä yrittäisi... en ymmärrä, miten kukaan ylipäätään saa pidettyä jatkuvasti hyvän siivon.
Eilen sattui hauska huoneentaulu silmiini Tila-ohjelmassa: " Kulttuurikodissa on aina vähän pölyä" . Taulu oli ohjelmassa esiteltävässä kodissa ja ajattelinpa ottaa tekstin motokseni!:)
että ois aamulla kiva nousta. Nyt kun vauva on pieni (4vkoa), yritän pitää koko ajan järjestystä ettei pääsis edes kertymään illaksi sitä kaaosta. Olen kyllä aika ehdoton se iltajärkkäyksen kanssa. Tällä viikolla yksi ilta olin aivan puhki edellisen yön ½tunnin yöunien jälkeen, mutta sinni ei antanut periksi ja oli pakko siivota ja mennä tunti myöhemmin nukkumaan.
Vierailija:
että ois aamulla kiva nousta. Nyt kun vauva on pieni (4vkoa), yritän pitää koko ajan järjestystä ettei pääsis edes kertymään illaksi sitä kaaosta. Olen kyllä aika ehdoton se iltajärkkäyksen kanssa. Tällä viikolla yksi ilta olin aivan puhki edellisen yön ½tunnin yöunien jälkeen, mutta sinni ei antanut periksi ja oli pakko siivota ja mennä tunti myöhemmin nukkumaan.
jonkun pienemmän. Käsikranaatin? Nimittäin lauantaina oli siivouspv.